Ga naar inhoud
  • 0

High end achteruitrij camera inbouwen + camera sproeier


Diver

Vraag

Ik ben opzoek naar onderdelen of een complete set, of nummers, links etz, om de High end camera in te bouwen. En zo als het een echte Nederlander betaamt, niet te duur natuurlijk. Bring it on :mrgreen:

 

Jan

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Aangezien ik al de spullen heb, heb ik de topic titel aangepast om jullie verder op de hoogte te houden, en mijn vragen te stellen omtrent het inbouwen van de camera.

Als Barry dit leest zal hij ongetwijfeld het onderwerp naar het juiste forum topic verplaatsen. Al vast bedankt Barry :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Aangezien ik al de spullen heb, heb ik de topic titel aangepast om jullie verder op de hoogte te houden, en mijn vragen te stellen omtrent het inbouwen van de camera.

Als Barry dit leest zal hij ongetwijfeld het onderwerp naar het juiste forum topic verplaatsen. Al vast bedankt Barry :mrgreen:

Done! You're welcome
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Neen, is zo een hard schuim houder waar de module in gelegd kan worden. In het parkeersensoren inbouw topic zie je deze houder.

Hier kan je de onderdeelcode vinden

Topic van Dany

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/15291-OEM-RVC-“Revers-camera”-RNS510-Passat-Variant-3C/B6

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt :thanks:  voor de tip van de inbouw howe to van Danny daar was ik nog naar opzoek :thumb:  , maar hij haalt de linkerkant los om de kabel door te voeren, moet deze niet aan de rechterkant in rij richting.

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Steun voor Regelapparaat -J772- zwarte piepschuim 3C0 951 502 B (is ook voor TV tuner) Is dit nummer veranderd? kan het niet vinden ik ETKA, zgt iets van kan het niet vinden in de basis.

 

Jan
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dit ook langs links gedaan. Daar is het meeste plaats. De andere kant zit je al met wat bedrading en het slangetje van de ruitensproeier.

Hoop alleen dat mijn kabelboom dan lang genoeg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoop alleen dat mijn kabelboom dan lang genoeg is.

Ik heb hem ook links door de tule van de klep gedaan, rechts kreeg ik hem met geen mogelijk er door heen.

Mooi over een stukje dakhemel naar de C stijl en daar naar beneden naar voren.

daarna heb ik 50 cm datakabel bij de aansluiting RNS er tussen gesoldeerd.

 

Camerabeeld is gewoon fantastisch, je merkt geen verschil.

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je even afmeet kan je al bepalen of hij al dan niet te kort gaat zijn. Een stukje universele antenne kabel kan je nog altijd erbij kopen en deze dan plaatsen ipv die van bij de set te gebruiken. De andere draden zijn 2 draden voor de voeding van de camera, die kan je gewoon verlengen of gewoon vervangen door 2 nieuwe draden die lang genoeg zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Moet nog even afwachten tot de kabel set binnen is, voor ik kan zien of het echt tekort is. Denk dat ik ook meteen de sproei camera ga plaatsen.

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/38424-vw-passat-b6b7-achteruitcamera-washer-howto/

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag de spullen besteld voor het aansluiten van de sproeier op de camera, en de houder voor de module. Het nummer uit de How to van Danny klopt niet meer, daar staat 3C0 951 502B als zijnde een piepschuim houder. Dit is volgens de Pon vervangen door een houder met het nummer 3C0 971 502B. De prijs hier van is €15,94. In de Howe to van Peter voor de wash camera heb ik de prijzen aangepast zo als ze nu zijn zonder korting.  

Achteruitrij Camera met Washer.pdf

 

Jan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De camera kabelboom en het metalen afdek kapje zijn binnen, Ik heb de camera meteen open gemaakt zodat het gewisseld kan worden met de wash camera. Hier een paar foto`s. De witte achterkant zit met 3 pennetjes en een paar klipjes vast. Eerst haal je de pennetjes er uit daarna kan je met een beetje handigheid de achterkant verwijderen. Let wel op hoe de camera in het huis zit anders heb je straks een gekanteld beeld.

post-18022-0-75843200-1459359576_thumb.jpg

post-18022-0-60070500-1459359605_thumb.jpg

post-18022-0-63046900-1459359634_thumb.jpg

 

Jan

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weet iemand hoe ik het plastic huis van de kabel af krijg. Heb het slotje er al uit gehaald maar de connector zit nog steeds vast. Zo kan hij niet door het rubber bij de achterklep.

post-18022-0-03579300-1459360263_thumb.jpg

 

De aanhouder wint :mrgreen: hij is er af.

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zit vast met een soort veer ringetje - is iet wat ovaal en blijft daardoor in het huisje zitten. Wel zachtjes aan door de slurf want veel plaats is er niet

Gaat goed komen :mrgreen: Als het goed is heb ik de wash camera ook voor zaterdag, hoop dat we dan een beetje goed weer hebben dan kan ik wat doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden