Ga naar inhoud
  • 0

High end achteruitrij camera inbouwen + camera sproeier


Diver

Vraag

Ik ben opzoek naar onderdelen of een complete set, of nummers, links etz, om de High end camera in te bouwen. En zo als het een echte Nederlander betaamt, niet te duur natuurlijk. Bring it on :mrgreen:

 

Jan

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

@@jaap Ben vergeten het gat op te meten, maar de camera was 1 op 1 uit te wisselen. Dus je kan de maten uit de foto`s gebruiken.

Ok Jan ik had mijn camera al gemeten en het lijkt dezelfde als op de passat gebruikt wordt.

Maar in ieder geval bedankt voor de maten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Raar is dat er geen enkele camera module op hun website in status "verkocht staat" ook is er geen enkele in status "gereserveerd" gekomen.

De status gereserveerd komt erbij wanneer je een onderdeel in de winkelwagen hebt geplaatst en dat nog niet betaald is.

Ik zou bm onderdelen eens een mailtje sturen - zijn helemaal geen moeilijke mensen en je hebt tenslotte een verkeerd module gehad (kan altijd eens iets mis gaan bij het inpakken).

De rest van de modules op hun website zijn allemaal rond de 75eur en allemaal staan er 3C0 modules bij de 3C en bij de CC staat idd een 3C8 module te koop.

 

succes en hopelijk word het netjes afgehandeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Martijn ( Maxx007at ) is net bij mij geweest en heeft mijn OPC/PDC goed gecodeerd :thumb: maar blijkt toch dat de camera module storing blijft geven, i.v.m. dat 3C8 gebeuren, ook blijkt dat de camera module een constante plus moet hebben en niet een geschakelde zoals ik het nu heb. Weet iemand of dat werkelijk ook zo hoort. Dat het een constante plus moet zijn?

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

attachicon.gifzekeringen.pdf

 

Ja, als ik het overzicht mag geloven, als je kijkt bij de zekering sd14 staat er contact 30 en dat is continue plus.

hoe zie je dat, het schema geeft toch alleen maar de inbouw plaatsen aan. Heb hem nu aan de rechterkant aangesloten op een geschakelde plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden