Ga naar inhoud

Audi S6 Dagrijlichten


Yippo

Aanbevolen berichten

(Quote) De Audi S6 is aan de voorzijde herkenbaar aan de twee lichtunits van de daglichtschakeling. In elke unit zitten vijf led-lampen.

 

Dit komt van de site van audi, dus lijkt mij dat het wel goed zit met de code's,

Ik gaf al eens eerder aan in een andere topic dat het standaard op de audi s6 zit..

 

Greets

Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

is zeker mooi. heb net nieuwe leaseauto binnen passat 1.9 TDI Comfort Businessline. Urbangrey. heb achteraf zwart leer toegevoegd, rns 510 navigatie, highline grille en heb de auto 30 mm laten verlagen. 18" rs6 velgen met 235/45/18 banden komen er in mrt/april onder. zal foto toevoegen.

 

Heb bij de garage S6 dagrijlampen laten inbouwen. Bumper aanpassen en inbouwen en aansluiten heeft al meer dan 20 uur aan tijd gekost. Resultaat is mooi. Lopen bij mij met stadslicht mee. Bij dimlicht schakelen ze af. zal mijn auto komende weekend toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

is zeker mooi. heb net nieuwe leaseauto binnen passat 1.9 TDI Comfort Businessline. Urbangrey. heb achteraf zwart leer toegevoegd, rns 510 navigatie, highline grille en heb de auto 30 mm laten verlagen. 18" rs6 velgen met 235/45/18 banden komen er in mrt/april onder. zal foto toevoegen.

 

Heb bij de garage S6 dagrijlampen laten inbouwen. Bumper aanpassen en inbouwen en aansluiten heeft al meer dan 20 uur aan tijd gekost. Resultaat is mooi. Lopen bij mij met stadslicht mee. Bij dimlicht schakelen ze af. zal mijn auto komende weekend toevoegen

 

Wel mooie foto's nemen he, en wat was je kwijt aan de garage??

 

Greets

Alain..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van de eerste link ken ik, die verkoopt AutoStyle ook. (en is dan zelfs draadloos aan- en uit te zetten).

 

Betwijfel of die op EBay draadloos zijn, btw.

 

Blader, blader;

Catalogus #11, Pagina 123, bestelnummer SY SJ258E - 69 euro per set.

 

(loop ff naar de doos van geplande projecten....moment......)

 

Gevonden: ze komen bij Mycarr (let op: dubbel R!) vandaan.

http://www.mycarr.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 9 months later...

hallo allemaal, ik heb de lampen via ebay besteld, moest alleen stekkers hebben die op de lampen moest.

ben bij de dealer geweest, waren niet bekend bij de s6, na verder zoeken kwamen we erachter dat ze van de zware motoren a6 waren.

 

ik had ze ook in mijn vorige auto zitten, en iedereen kijkt je naar, iemand die ik ken zit bij de motorpolitie, en die heeft het nagekeken, je mag ze wel gebruiken, zijn gewoon legaal.

 

ben vandaag en gister bezig geweest met inbouwen, opzich valt het best mee, ben 3 uur bezig geweest om ze pas te maken en vast te zetten, het vast zetten geeft het meeste werk.

 

zonder kastje werken ze niet echt goed (vind ik zelf)

op internet heb ik gevonden hoe je zoiets zelf kunt maken, onderdelen en onderdeelnummers staan erbij, dus heb alles besteld via conrad en zelf in mekaar gesoldeerd. als ik de sleutel op contact zet branden ze op volle sterkte en als ik stadslicht aan doe (of dimlicht) dan gaan ze gedimd branden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ alpine, als ik foto's heb zal ik ze plaatsen, maar moet ik eerst ff een fototoestel hebben, die van mij kon niet tegen een stootje.

 

@ maat, volgens mij bedoel je de ledlampen die in de koplampunit zitten, dan klopt dat.

 

maar de a6 die ze dus in de bumper heeft zitten heeft alleen als je de lampen aan doet dat ze dimmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden