Ga naar inhoud

Zoektocht naar andere passat


bgtdi

Aanbevolen berichten

Ik ben me een beetje aan het rond neuzen voor een andere passat. Heb nu een 2007 3c 2.0 liter diesel met dsg.

Het aanbod van een diesel met dsg is niet zo groot, het is meestal een 1.4 benzine met dsg of 1.6 diesel met schakelbak, dit komt waarschijnlijk door de lease vanwege de bijtelling.

 

Ik wil een 2.0 liter 140pk of 170pk met een dsg natuurlijk, zijn deze betrouwbaar, koppeling vliegwiel verstuivers.

Het grootste aanbod zijn autos uit 2011 ongeveer 4.5 jaar oud, vind het wel een hele leeftijd en een kilometerstand van ongeveer 150.000km. Wat denken jullie?

 

Heeft het dieselschandaal straks ook nog invloed op de restwaarde?

 

Wordt de rns510 nog veel gestolen?

Kan je de navilock erop laten zitten en dan met de stuurbediening de radio bedienen, denk niet dat m'n vrouw de navilock elke keer er terug opzet.

 

Groetjes Ivan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Navilock kun je erop laten zitten en met je stuur de radio bedienen.

 

Ik weet alleen niet of je via je schermpje kan overschakelen naar media (SD of USB)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel heeft ie al gelopen?

 

Misschien kan je wat aan het vermogen laten doen (en het interieur aanpassen), als je toch twijfelt om 'm weg te doen.

Dan heb je een hele andere auto weer. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn passat heeft nu 230.000 km, gechipt bij jd naar 186pk.

 

De 3aa die ik op het oog heb is een 170pk 4motion.

 

Na 4.5 jaar wil ik iets anders en misschien is m'n passie nog wat waard, moet net iets leuk tegenkomen.

 

Op Marktplaats kom je een 3C variant 2.0tdi dsg met ongeveer dezelfde km stand tegen voor 7000 a 8000 euro.

De 3AA 2.0tdi 170pk 4motion die je op het oog hebt zal wel tegen de 20k aan zitten, dat is wel even 12 a 13k bijleggen (in het ergste geval).

 

Je weet wat je nu hebt, maar niet wat je straks gaat krijgen.

 

Wat ik zou doen in jouw situatie is nog een aantal jaartjes sparen en dan een 3G/B8 kopen.

Een 3G/B8 is een totaal andere auto qua uiterlijk en interieur, wat bij een 3AA niet echt het geval is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens rond in Duitsland, daar is ruime keus, en als je daar bij een VW dealer koopt is het goed betrouwbaar.

Vorig jaar jaar heb ik via mijn garage in Duitsland de 2.0 liter 140 PK DSG gekocht, met bijna een ton op de klok. (bj 2011)

Gewoon een super auto, in NL is zoiets bijna niet te vinden, of het zijn schadeauto's uit Duitsland

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij heeft Nick Groenland een diesel met DSG en Xenon staan, goede kerel met eerlijke handel.

ik heb daar geen aandelen maar heb daar ook net een Benzine DSG gekocht..

 

http://www.nickgroenland.nl/index.php/occasions/?view=car&id=10395

Welkom Nick!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden