Daniel1988 Geplaatst 24 augustus, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 24 augustus, 2018 Ik heb deze er nu ruim een jaar naar volle tevredenheid er in zitten. Allemaal nog werkend gelukkig. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk En dit is dan compleet voor heel de auto? Kenteken verlichting heb ik al trouwens. 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mausey Geplaatst 24 augustus, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 24 augustus, 2018 Is inderdaad alle binnenverlichting. Incl de zonnekleppen.(make-up spiegellampje) Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
PizzaPuntje Geplaatst 24 augustus, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 24 augustus, 2018 En dit is dan compleet voor heel de auto? Kenteken verlichting heb ik al trouwens.Heb ze net ook besteld 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 24 augustus, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 augustus, 2018 Toevallig een link die via tapatalk ook te openen is? Kopie vanuit tel zelf... Ben benieuwd VW Passat b7 1.6 TWE Edition Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
maarten80 Geplaatst 25 augustus, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 25 augustus, 2018 Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress http://s.aliexpress.com/r6jAvEzU Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
maarten80 Geplaatst 25 augustus, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 25 augustus, 2018 (aangepast) Toevallig een link die via tapatalk ook te openen is? Kopie vanuit tel zelf... Ben benieuwd VW Passat b7 1.6 TWE Edition Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Kijk eens Roelh wat ik heb gevonden op AliExpresshttp://s.aliexpress.com/r6jAvEzU Maar jij hebt toch een b7 Roelh? Dit is voor een B6 volgens mij. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 25 augustus, 2018 aangepast door maarten80 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 25 augustus, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 25 augustus, 2018 Kijk eens Roelh wat ik heb gevonden op AliExpress http://s.aliexpress.com/r6jAvEzU Maar jij hebt toch een b7 Roelh? Dit is voor een B6 volgens mij. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ow voor een B6, heb idd een B7. VW Passat b7 1.6 TWE Edition Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 26 augustus, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 26 augustus, 2018 Voor de liefhebber een complete R line set voor de b6 variant. Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das? https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/vw-passat-3c-variant-b6-r-line-paket-schweller-grill-spoiler/916613769-223-9452?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android Verkeerde topic Robje. Is geen ali advertentie. Graag hier http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/42170-plaats-hier-on-line-advertenties-van-onderdelen/ posten 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Daniel1988 Geplaatst 27 augustus, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 27 augustus, 2018 Incl de zonnekleppen.(make-up spiegellampje) Dat zijn deze ook niet van toepassing voor mij. Ik gebruik namelijk geen make-up Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mausey Geplaatst 27 augustus, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 27 augustus, 2018 Incl de zonnekleppen.(make-up spiegellampje) Dat zijn deze ook niet van toepassing voor mij. Ik gebruik namelijk geen make-up Heb je nu een reden om het straks wel te gaan gebruiken Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Daniel1988 Geplaatst 27 augustus, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 27 augustus, 2018 Heb je nu een reden om het straks wel te gaan gebruiken Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
daviddoldersum Geplaatst 25 september, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 25 september, 2018 Voor VW GOLF 5 GTI V MK5 Jetta MK5 Passat B5.5 B6 Sharan Superb B5 EOS Dynamische LED Richtingaanwijzer licht Zijvleugel Spiegel Indicator https://s.click.aliexpress.com/e/bkIccl3K Verstuurd vanaf mijn TA-1004 met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
starsky Geplaatst 25 september, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 25 september, 2018 Voor VW GOLF 5 GTI V MK5 Jetta MK5 Passat B5.5 B6 Sharan Superb B5 EOS Dynamische LED Richtingaanwijzer licht Zijvleugel Spiegel Indicator https://s.click.aliexpress.com/e/bkIccl3K Verstuurd vanaf mijn TA-1004 met Tapatalk Die heb ik sinds afgelopen weekend erop zitten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
master Geplaatst 2 oktober, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 2 oktober, 2018 Past die in het loze schakelaar gat van een 3BG ? Dan heb ik wel interesse, ja, alvast bedankt. Nee past niet. Iets te groot. Ik had hem naast de aansteker achter in mideenconsole gemaakt en dan de plus op contact geschakeld aangesloten. Ideaal voor de kinderen. En de kleur is ook mooi rood. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
master Geplaatst 2 oktober, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 2 oktober, 2018 Die heb ik sinds afgelopen weekend erop zitten.En ik sinds vandaag op de 3bg ???? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 2 oktober, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 2 oktober, 2018 Ik wacht nog tot wat begint te vriezen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Naudje32 Geplaatst 28 december, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 28 december, 2018 Zijn er mensen die ervaring hebben met parkeer sensoren met indicator van ome Ali ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 28 december, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 28 december, 2018 Zijn er mensen die ervaring hebben met parkeer sensoren met indicator van ome Ali ? Wel die van de action. Wat wil je weten? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Naudje32 Geplaatst 28 december, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 28 december, 2018 De kwaliteit... Verzonden vanaf mijn iPhone X Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 28 december, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 28 december, 2018 De kwaliteit... Verzonden vanaf mijn iPhone X Ik heb al een aantal jaren action set in zitten. Werkt prima. Kostte toen 30 euro. Denk jaar of 8 geleden.Denk ali setje is zelfde. Alleen goedkoper wss Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 28 december, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 28 december, 2018 Oem is natuurlijk beter maar vele malen duurder. Wellicht heeft @@tiptronic Alfred nog setje liggen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 28 december, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 28 december, 2018 ik heb hier nog 2 van die setjes van conrad nieuw in doos liggen. zelfde kwaliteit vermoed ik. zal morgen ff in de garage kijken of ik ze nog heb. Je mag je zo een setje van me hebben (tegen verzendkosten) 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 28 december, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 28 december, 2018 ik heb hier nog 2 van die setjes van conrad nieuw in doos liggen. zelfde kwaliteit vermoed ik. zal morgen ff in de garage kijken of ik ze nog heb. Je mag je zo een setje van me hebben (tegen verzendkosten) En ik wil je wel helpen aansluiten. Mooiste is wel dat je onderlip met pdc hebt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Naudje32 Geplaatst 28 december, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 28 december, 2018 Ja want was aan het kijken voor: voor/achter. Kost me rond de 40€ met een scherm indicator. OEM lijkt me uiteraard beter maar denk niet dat het straks aan te sluiten is op de nieuwe fullfish tacho unit die ik ga ombouwen. Verzonden vanaf mijn iPhone X Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
m18587 Geplaatst 19 maart, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 maart, 2019 On 28-12-2018 at 20:11, dieseltje said: ik heb hier nog 2 van die setjes van conrad nieuw in doos liggen. zelfde kwaliteit vermoed ik. zal morgen ff in de garage kijken of ik ze nog heb. Je mag je zo een setje van me hebben (tegen verzendkosten) Welk type setje had je liggen? Heb je die nog steeds liggen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten