Gast Fappie Geplaatst 30 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2018 Dat vermoede had ik al maar dan kan ik gelijk wat onderhoud plegen.. Maar de stappen die je moet ondergaan aandachtspunten enzz Heb wel handig met het schrijven hiervan maar kleine hints zijn altijd handig Sent from my iPhone using Tapatalk Het mooie is van dit forum is dat er al het 1 over geschreven is, ik zou zeggen sls je ze binnen hebt probeer het eerst zelf Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hudeck Geplaatst 30 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2018 Het mooie is van dit forum is dat er al het 1 over geschreven is, ik zou zeggen sls je ze binnen hebt probeer het eerst zelf Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Helemaal gelijk, ik zo meteen zoeken.. zeg altijd maar zo gemak dient de mens Sent from my iPhone using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Fappie Geplaatst 30 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2018 Helemaal gelijk, ik zo meteen zoeken.. zeg altijd maar zo gemak dient de mens Sent from my iPhone using Tapatalk Klopt maar zo leert men niets Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tarabass Geplaatst 30 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2018 Ik vind ze ook supervet! De lijst blijft maar groeien 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hudeck Geplaatst 30 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2018 Ik vind ze ook supervet! De lijst blijft maar groeien En mijn portemonnee wordt leger hahahaaha Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 30 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2018 Ik vind ze ook supervet! De lijst blijft maar groeien Begin jij maar met zo’n “diesel” sticker in je tankdop???? 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tarabass Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 Begin jij maar met zo’n “diesel” sticker in je tankdopDaar zit het probleem niet 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 Haha #dumbass ???????? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tarabass Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 Haha #dumbass ???????? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Hier zit het probleem. De ultimate naast elkaar. Haha 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bjeli Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 Hier zit het probleem. De ultimate naast elkaar. Haha Aaahh herkenbaar! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 Hier zit het probleem. De ultimate naast elkaar. Haha Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thijn Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 Dynamische knipperlichten zijn binnen. Ook ik heb deze besteld. Hoop ze vandaag binnen te krijgen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Fappie Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 Ook ik heb deze besteld. Hoop ze vandaag binnen te krijgen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Mooi man 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 Knipper lampen gelijk maar even gemonteerd. De mijne zijn onderweg 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 Ik wacht even af hoe ze het volhouden. Blijven leds van Ali. Als t kwalitatief ook goed is dan is t een erg mooie mod. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Fappie Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 Ik wacht even af hoe ze het volhouden. Blijven leds van Ali. Als t kwalitatief ook goed is dan is t een erg mooie mod. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Gebruik jij ze zo vaak dan 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hudeck Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 Ik wacht even af hoe ze het volhouden. Blijven leds van Ali. Als t kwalitatief ook goed is dan is t een erg mooie mod. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Denk als meerdere forumleden alsmede de aantal bestellers bij deze leverancier. Dan heb ik het vermoede dat dat wel goed zit en anders garantie claimen hahahaha Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Fappie Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 Denk als meerdere forumleden alsmede de aantal bestellers bij deze leverancier. Dan heb ik het vermoede dat dat wel goed zit en anders garantie claimen hahahaha Sent from my iPhone using Tapata Blijven Chinezen he hahahaha 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 Gebruik jij ze zo vaak dan “Normaal gebruik” maar mijn achteruitrij leds beginnen ook te knipperen. Rij bijna nooit achteruit en toch gaan ze kapot. Dus ik kijk t even rustig aan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Fappie Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 “Normaal gebruik” maar mijn achteruitrij leds beginnen ook te knipperen. Rij bijna nooit achteruit en toch gaan ze kapot. Dus ik kijk t even rustig aan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Knipperen betekend diagnose lampencheck. Maar 1 voordeel de knipperlichten knipperen niet meer dus dat probleem heb je dan opgelost. Zonder gekheid, het ziet er goed en degelijk uit hoor Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 De diagnose check ken ik, bedoelde knipperen als de auto in z’n achteruit staat. Dus niet bij op contact. Ben erg benieuwd! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thijn Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 En ze Worden Steeds goeikoper.... Dus dacht he... probeer t gewoon.... En anders bestellen we weer een nieuwe of de originele er weer onder Maar alle leds die er bij mij opzitten.... Hedde ik totaal geen problemen mee... en er zitten er een paar tussen van ome Ali.... Niet allemaal, maar toch wel een paar... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 “Normaal gebruik” maar mijn achteruitrij leds beginnen ook te knipperen. Rij bijna nooit achteruit en toch gaan ze kapot. Dus ik kijk t even rustig aan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Heb ze er al meer dan een jaar er in zitten en nog steeds heel en geen problemen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Fappie Geplaatst 31 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 En ze Worden Steeds goeikoper.... Dus dacht he... probeer t gewoon.... En anders bestellen we weer een nieuwe of de originele er weer onder Maar alle leds die er bij mij opzitten.... Hedde ik totaal geen problemen mee... en er zitten er een paar tussen van ome Ali.... Niet allemaal, maar toch wel een paar... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Chinezen hanteren koers prijzen, zo zijn ze 52 euro en dan weer 59 euro Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 31 mei, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2018 Snel binnen, ben benieuwd! VW Passat b7 1.6 TWE Edition Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten