StyloM Geplaatst 2 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 2 april, 2018 Heeft iemand al zo'n soort dashcam geprobeerd? https://nl.aliexpress.com/item/Auto-DVR-Camera-Video-Recorder-WiFi-APP-Manipulatie-Novatek-96655-IMX-322-Dashcam-Voor-Volkswagen-Skoda/32837691372.html Interesting...... 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wallyxr7 Geplaatst 2 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 2 april, 2018 Dat is wel gaaf! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sander bosman Geplaatst 2 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 2 april, 2018 ziet er idd leuk uit ook voor de b6? Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 2 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 2 april, 2018 ziet er idd leuk uit ook voor de b6? Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk Die zijn er ook voor de 3C/B6 Richtingaanwijzer LED Side Wing Achteruitkijkspiegel Indicator Blinker Repeater Licht voor Volkswagen VW GOLF 5 Plus Jetta MK5 Passat B6 EOS http://s.aliexpress.com/ai2y6bqy?fromSns=Copy to Clipboard Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thijn Geplaatst 2 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 2 april, 2018 Iemand dynamische knipperlichten voor in zijn B7 spiegels ? Water Vloeiende LED Side Wing Achteruitkijkspiegel Indicator Blinker Repeater licht Voor VW Passat B7 CC Scirocco Jetta MK6 EOS kever http://s.aliexpress.com/6rqYfu2A?fromSns=Copy to Clipboard Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Vind ik leuk Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 2 april, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 april, 2018 Iemand dynamische knipperlichten voor in zijn B7 spiegels ? Water Vloeiende LED Side Wing Achteruitkijkspiegel Indicator Blinker Repeater licht Voor VW Passat B7 CC Scirocco Jetta MK6 EOS kever http://s.aliexpress.com/6rqYfu2A?fromSns=Copy to Clipboard Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Heel vet! Jammer van de kosten VW Passat b7 1.6 TWE Edition Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
R36 Geplaatst 2 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 2 april, 2018 Die zijn er ook voor de 3C/B6 Richtingaanwijzer LED Side Wing Achteruitkijkspiegel Indicator Blinker Repeater Licht voor Volkswagen VW GOLF 5 Plus Jetta MK5 Passat B6 EOS http://s.aliexpress.com/ai2y6bqy?fromSns=Copy to Clipboard Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Inderdaad leuk, dank voor de tip, heb ze meteen besteld. 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AJV Geplaatst 3 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 3 april, 2018 Heel gaaf die dynamische knipperlichten, aan het lijstje toegevoegd! Super tip! @@wulfke 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 3 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 3 april, 2018 Idd! Erg gave mod! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Neders Geplaatst 3 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 3 april, 2018 Die zijn er ook voor de 3C/B6 Richtingaanwijzer LED Side Wing Achteruitkijkspiegel Indicator Blinker Repeater Licht voor Volkswagen VW GOLF 5 Plus Jetta MK5 Passat B6 EOShttp://s.aliexpress.com/ai2y6bqy?fromSns=Copy to Clipboard Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Hmmm, kunnen we daar een groupsbuy voor organiseren? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hudeck Geplaatst 3 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 3 april, 2018 (aangepast) Hmmm, kunnen we daar een groupsbuy voor organiseren?Dat is geen gek idee..Zal ik alvast de aftrap geven.. 1 : Huub - Passat cc Sent from my iPhone using Tapatalk 3 april, 2018 aangepast door hudeck 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thijn Geplaatst 3 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 3 april, 2018 (aangepast) Dat is geen gek idee.. Zal ik alvast de aftrap geven.. 1 : Huub 2: Thijn > B7 Sent from my iPhone using Tapatalk 3 april, 2018 aangepast door Thijn 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Petroman Geplaatst 3 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 3 april, 2018 Nu nog dynamische kinpperlichten voor de 3BG en als we toch bezig zijn meteen maar instapverlichting er bij ? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hudeck Geplaatst 3 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 3 april, 2018 Nu nog dynamische kinpperlichten voor de 3BG en als we toch bezig zijn meteen maar instapverlichting er bij ? Of Ambient verlichting voor de sierlijsten in de deurpanelen. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Petroman Geplaatst 3 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 3 april, 2018 Of Ambient verlichting voor de sierlijsten in de deurpanelen. Die draden bestaan toch wel ? Die zijn niet type afhankelijk om te passen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hudeck Geplaatst 3 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 3 april, 2018 Die draden bestaan toch wel ? Die zijn niet type afhankelijk om te passen. Klopt maar origineel is beter maar een diy met materialen is zeker ook goed. Want heb een aantal diy gezien die er heel strak uit zien.. Sent from my iPhone using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Petroman Geplaatst 3 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 3 april, 2018 Die draden bestaan toch wel ? Die zijn niet type afhankelijk om te passen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sander bosman Geplaatst 3 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 3 april, 2018 Dat is geen gek idee.. Zal ik alvast de aftrap geven.. 1 : Huub 2: Thijn > B7 3: sander B6 Sent from my iPhone using Tapatalk Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 3 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 3 april, 2018 Wat willen jullie bereiken met een groupbuy dan ? Moet je minimum 10 sets kopen voor 15%korting en als je via de app 1 set koopt heb je al 10%korting.. Maar als je 10 sets koopt komen er al verzendkosten bij, daar gaat je 15% voordeel dan.. Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thijn Geplaatst 3 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 3 april, 2018 Geen idee Peter. Als ze groupsbuy doen, wil ik best mee doen, Maar denk ind dat er niet veel winst inzit. Dus wacht m ff af, en anders bestel ik m alvast Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sander bosman Geplaatst 3 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 3 april, 2018 ja dat zet idd geen zoden aan de dijk. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hudeck Geplaatst 3 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 3 april, 2018 ja dat zet idd geen zoden aan de dijk. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk Heb je ook een punt.. welke zou ik dan moeten hebben voor mijn passat cc 2009 Sent from my iPhone using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Neders Geplaatst 4 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 4 april, 2018 Wat willen jullie bereiken met een groupbuy dan ? Moet je minimum 10 sets kopen voor 15%korting en als je via de app 1 set koopt heb je al 10%korting.. Maar als je 10 sets koopt komen er al verzendkosten bij, daar gaat je 15% voordeel dan.. Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Scherp weer. (Ik verzin ook eens wat) ???????? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 4 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 4 april, 2018 en mogelijks kans dat je invoerrechten gaat betalen als je er meerdere tegelijk koopt 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Fappie Geplaatst 4 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 4 april, 2018 en mogelijks kans dat je invoerrechten gaat betalen als je er meerdere tegelijk koopt Yep camera binnen met 18 euro inklaringskosten pfffff en dat voor 98 euro ... stelletje dieven hahahaha Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten