Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Ik heb PostNL even gebeld.

Kan het pakket accepteren, de kosten betalen en daarna bezwaar aantekenen. Procedure kan 3 tot 4 maanden in beslag nemen.

 

Adres (misschien handig voor anderen in de toekomst):

Post NL paketten

T.a.v. KR-SCIP

Postbus 99180

8900 NA Leeuwarden

 

http://www.postnl.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/bezorging-en-ontvangst/post-of-pakket-ontvangen-uit-het-buitenland/wat-kan-ik-doen-als-ik-het-niet-met-de-door-postnl-opgemaakte-aangifte-eens-ben.html?searchResult=position1?trc=scm-web

aangepast door NightBlueBE-R
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu moet het dus, deze zeggen jullie ja zeggen? Dan bestel ik ze en kiek ik of het goed gaat. Heb ook een advertentie gezien met een load resistor ertussen? Is dat beter?

 

Onderstaand is zonder load resistor.

 

2x 1156 White Error Free CREE SAMSUNG Chip LED DRL Driving Daytime Running Fog Lamp Light For Volkswagen VW Passat B7 2012-2014

http://s.aliexpress.com/JZVv6jiQ

(from AliExpress Android)

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu moet het dus, deze zeggen jullie ja zeggen? Dan bestel ik ze en kiek ik of het goed gaat. Heb ook een advertentie gezien met een load resistor ertussen? Is dat beter?

Onderstaand is zonder load resistor.

2x 1156 White Error Free CREE SAMSUNG Chip LED DRL Driving Daytime Running Fog Lamp Light For Volkswagen VW Passat B7 2012-2014http://s.aliexpress.com/JZVv6jiQ

(from AliExpress Android)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Ik heb deze op mijn Skoda Octavia FL 2011 is nog al een kritische auto kwa LED verlichting en Canbus meldingen. Deze geven bij mij als DRL en nu heb ik ze als achteruitrij verlichting geen melding. aangepast door Roeland
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze op mijn Skoda Octavia FL 2011 is nog al een kritische auto kwa LED verlichting en Canbus meldingen. Deze geven bij mij als DRL en nu heb ik ze als achteruitrij verlichting geen melding.

Dan ga ik het maar proberen dan. Moet een keer.

 

Weet ik nog niet wat een load resistor doet

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

aangepast door roelh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan de link via telefoon niet openen. Heb je ook een link vanuit de alie app? Die werken vaak wel ;)

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze heb ik in gebruik als achteruitrijlichten, daar heb je als je toevallig achter mij staat een bij nodig

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze heb ik in gebruik als achteruitrijlichten, daar heb je als je toevallig achter mij staat een bij nodig

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Eerder een lasbril

 

 

Verzonden door zo'n fruitig dingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga ik het maar proberen dan. Moet een keer.

 

Weet ik nog niet wat een load resistor doet

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

De load resistor (belastingsweerstand) zorgt ervoor dat de opgenomen stroom groot genoeg is om de geen lamp defect melding te kunnen geven. Omdat de led op zich te weinig stroom opneemt zetten ze er parallel een weerstand over zodanig dat er toch voldoende stroom getrokken word om de elektronica te laten geloven dat er toch een gewoon lampje aanwezig is.

 

Bij de beoordeling van deze leds is er ook een beoordeling van een NLder die de leds in zijn B7 heeft en schrijft toch dat ze foutloos werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze heb ik in gebruik als achteruitrijlichten, daar heb je als je toevallig achter mij staat een bij nodig

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dit zijn die andere zwarte cree LEDs:

 

post-16350-0-01558000-1467798097_thumb.jpeg

 

Ook genoeg licht dacht ik.

 

Ik heb ze vergeleken met zilveren cree LEDs ik zie kwa fel heid van branden geen verschil.. Dit zitten nu in mijn DRL 2x High Power S25 1156 80W P21W CREE XBD LED Reverse Light Backup BA15S Led Reverse Lamp 360 Degree Beam Sourcing Light DC12-24V

http://www.aliexpress.com/item/2x-High-Power-S25-1156-80W-P21W-CREE-XBD-LED-Reverse-Light-Backup-BA15S-Led-Reverse/32505455702.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

oorspronkelijk besteld op 29/3, maar nooit aangekomen en dus refund gehad, dus maar opnieuw besteld bij 'n andere verkoper en TADAAAAAA!!! Vandaag zijn m'n nieuwe knoppen voor de climatic EIN-DE-LIJK aangekomen:

 

13557726_10210058014106728_6442896583020

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat niet error free, wel dat er waarschijnlijk een load resistor nodig is

 

De load resistor (belastingsweerstand) zorgt ervoor dat de opgenomen stroom groot genoeg is om de geen lamp defect melding te kunnen geven. Omdat de led op zich te weinig stroom opneemt zetten ze er parallel een weerstand over zodanig dat er toch voldoende stroom getrokken word om de elektronica te laten geloven dat er toch een gewoon lampje aanwezig is.

 

Bij de beoordeling van deze leds is er ook een beoordeling van een NLder die de leds in zijn B7 heeft en schrijft toch dat ze foutloos werken.

Ik zie dat deze goed werken ja. Maar een load resistor wordt erg warm lees ik bij zijn beschrijving. Deze mag niet op iets plastics liggen. Hoe los ik dat op als ik deze lichten inbouw als DRL? Ik kan ze niet laten bungelen dus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet je ze vast op een niet plastic deel.

Plaatje er onder o.i.d.

Ja ken de binnenkant nog niet. Geen idee of dat makkelijk weg gewerkt kan worden. Anders lampen zonder resistor. Iemand dit al eens gedaan?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat niet error free, wel dat er waarschijnlijk een load resistor nodig is

 

Ik zie dat deze goed werken ja. Maar een load resistor wordt erg warm lees ik bij zijn beschrijving. Deze mag niet op iets plastics liggen. Hoe los ik dat op als ik deze lichten inbouw als DRL? Ik kan ze niet laten bungelen dus?

 

Er staat idd niet bij error free maar ik kan bevestigen dat ze bij meerdere foutloos werken (waaronder ook bij mij) maar moet wel zeggen dat er 2 lampen in parallel staan. Dus zou misschien kunnen dat als je er maar 1 laat branden dat je dan wel een foutmelding krijgt.

 

Bij de voorbumper is er wel zeker een 1 of ander chassis deel in de buurt waar je deze op kwijt kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga ik het maar proberen dan. Moet een keer.

Weet ik nog niet wat een load resistor doet

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Een load resistor houd het boordnet voor de gek door het te laten denken dat er meer stroom gebruikt word dan in werkelijk gebeurd.

Omdat ze wel eens foutsmelding geven doordat ze zo weinig verbruiken denk het bn dat er een lamp kapot is.een weerstand is het ned woord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een load resistor houd het boordnet voor de gek door het te laten denken dat er meer stroom gebruikt word dan in werkelijk gebeurd.

Omdat ze wel eens foutsmelding geven doordat ze zo weinig verbruiken denk het bn dat er een lamp kapot is.een weerstand is het ned woord

Voor de gek houden ? Als ie pisheet wordt dan verbruikt ie de stroom ook. Alleen niet voor het lampje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee van de hitte,ik heb er nog nooit een gebruikt,maar dan zal die stroom verbruiken maar hij doet er niks mee,daarom zal die dan heet worden en de kabels dus ook,lekker veilig dan

Elke weerstand wordt warm als er stroom doorheen gaat.

 

Bij de 3C kun je de weerstanden aan de toeter beugels vastmaken weet ik. Dan krijgen ze tevens wat rijwind om af te koelen.

 

 

 

Verzonden door zo'n fruitig dingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke weerstand wordt warm als er stroom doorheen gaat.

 

Bij de 3C kun je de weerstanden aan de toeter beugels vastmaken weet ik. Dan krijgen ze tevens wat rijwind om af te koelen.

 

 

 

Verzonden door zo'n fruitig dingetje

Yuppp maar hoe weet jij dat????????

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden