Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Heb nu A4 status bij Ali en tot nu toe 1x invoerrechten moeten betalen op de set parkeersensoren. Dit laten leveren door DHL. Als je het normaal laat versturen is de kans dat je invoerrechten moet betalen nihil tot 150 euro. Maar ja je moet dan wel iets langer wachten.

Ach zelfs met invoerrechten was het nog spot goedkoop dan dat je het bij de dealer gaat halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu A4 status bij Ali en tot nu toe 1x invoerrechten moeten betalen op de set parkeersensoren. Dit laten leveren door DHL. Als je het normaal laat versturen is de kans dat je invoerrechten moet betalen nihil tot 150 euro. Maar ja je moet dan wel iets langer wachten.

Ach zelfs met invoerrechten was het nog spot goedkoop dan dat je het bij de dealer gaat halen.

Dat via dhl heb ik ook gehad, hufters zijn het daar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel andre ????????.

 

Alleen ik moet de losse onderdeel van hebben en niet een hele pakket,tenzij je zegt we splitten de delen ????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 mei een buiten led lamp met beweging sensor besteld, 26 mei binnen (zo te zien wel vanuit de U.K. verstuurd)

 

20 mei 4 oranje T10 leds voor de SML voorkant besteld, 27 mei binnen

 

Mijn rode leds zijn nog steeds in de lucht volgens het trace systeem. Ja klopt, bumperhoogte vliegen ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 mei een buiten led lamp met beweging sensor besteld, 26 mei binnen (zo te zien wel vanuit de U.K. verstuurd)

 

20 mei 4 oranje T10 leds voor de SML voorkant besteld, 27 mei binnen

 

Mijn rode leds zijn nog steeds in de lucht volgens het trace systeem. Ja klopt, bumperhoogte vliegen ze.

???????????? zolang blijven ze hangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al meerdere verkopers gemaild over de zogenaamde canbus free no error etcetc leds.

De psy 24 w heb ik gevonden,ze zeggen dat de resistor ingebouwd is.....

De bau 15 s kan geen een bevestigen....

Hoe zit het met jullie ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 mei een buiten led lamp met beweging sensor besteld, 26 mei binnen (zo te zien wel vanuit de U.K. verstuurd)

 

20 mei 4 oranje T10 leds voor de SML voorkant besteld, 27 mei binnen

 

Mijn rode leds zijn nog steeds in de lucht volgens het trace systeem. Ja klopt, bumperhoogte vliegen ze.

mijn climatic knoppen zijn sinds 31-3 "verzonden", verder nog steeds niks :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de 31ste een geschil openen en een arbitrage erbij. Geld terug. Die dingen zijn niet verzonden geloof me

heb net 'n bericht gestuurd naar de verkoper. De 39 dagen "geleverd of geld terug" zijn ondertussen ook al lang voorbij. m'n buyer protection loopt nog 20 dagen :bash:

Link naar reactie
Delen op andere sites

verkoper stuurt me net 'n bericht om te zeggen dat ik maar 'n dispute moet openen en dat hij me gaat "helpen om mijn geld terug te krijgen" wtf? :bash:

aangepast door -=mYst=-
Link naar reactie
Delen op andere sites

verkoper stuurt me net 'n bericht om te zeggen dat ik maar 'n dispute moet openen en dat hij me gaat "helpen om mijn geld terug te krijgen" wtf? :bash:

Heb ik ook zo eens gedaan. Hij zei, ooen dispute, krijg je geld terug. Was ook zo. Toen geen problemen gehad. :)

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook zo eens gedaan. Hij zei, ooen dispute, krijg je geld terug. Was ook zo. Toen geen problemen gehad. :)

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

heb je je bestelling ooit zien aankomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

verkoper stuurt me net 'n bericht om te zeggen dat ik maar 'n dispute moet openen en dat hij me gaat "helpen om mijn geld terug te krijgen" wtf? :bash:

Die had jij al moeten openen. En vanaf de 60 dagen niks ontvangen termijn arbitrage inschakelen. Nu krijg je wss 1/3 of 1/2 van je geld terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden