Ga naar inhoud
  • 0

Ongevalvrije Passat Variant 2013 ?


jkemps

Vraag

Hoi, ik heb sinds 2 weken een 9 maand oude Passat Variant gekocht bij een 2de hands autohandelaar. De handelaar had mij verteld dat dit een ongeval vrije wagen zou zijn. Nu heb vanaf de 2de dag lichte geurhinder ontdekt maar wist niet van waar dit kwam. Het werd wel erger als ik de achterbank neerklapte. Nu heb ik gemerkt dat deze geurhinder komt uit de (vilten) vloerbedekking onder de achterbank. Toen ik deze vloerbedekking verwijderde, zag ik een soort van (gesmolten?) beschermstrips (met ook deze geur) op de metalen vloerdeel onder de achterbank en in de kofferruimte. Mijn vraag is of de Passat zo uit de fabriek wordt geleverd of dat deze strips er later zijn geplaatst (herstelling is vanwege een zwaar ongeval ??). Zoja, dan heeft de handelaar gelogen. De wagen komt uit Duitsland. In bijlage meer foto's die meer duidelijkheid geven.

post-20058-1423829106,1647_thumb.jpg

post-20058-1423829106,2897_thumb.jpg

post-20058-1423829106,3678_thumb.jpg

post-20058-1423829106,4303_thumb.jpg

post-20058-1423829106,4616_thumb.jpg

post-20058-1423829106,5084_thumb.jpg

post-20058-1423829106,6022_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Welkom op het forum om te beginnen.

 

Als ik zo kijk is het plaatmateriaal niet vervormd ofzo. Koffer ruimte ziet er ook gaaf uit. Als er hersteld is n.a.v. een ongeval zou je sporen moeten kunnen zien. Extra kitranden en dat soort dingen.

Wat voor lucht is het. Niet dat er een lijk in is ontbonden. Dat blijf je ruiken namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die anti-dreun kit is normaal. In de Passat fabriek hebben we allemaal zelf gezien dat een Passat er helemaal stampvol mee zit. Je kon het allemaal goed zien zitten voordat de Passat bekleed werd. Ziet er volgens mij dan ook volkomen normaal uit.

 

Bij de dealer even afspreken dat hij een ozon-behandeling (laat) doen op zijn kosten. Schijnt alle geurtjes weg te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Allemaal , thanks voor de informatie. Ik denk dat ik eens een afspraak ga maken voor een ozon behandeling. Normaal is er nog fabrieksgarantie tot 03/2015, maar ik denk niet dat die incontinente oma's, lijken en omgevallen melk dekt :-D. Wat er juist met die wagen is gebeurd zal moelijk te achterhalen zijn, de vorige eigenaar was AVIS verhuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Allemaal , thanks voor de informatie. Ik denk dat ik eens een afspraak ga maken voor een ozon behandeling. Normaal is er nog fabrieksgarantie tot 03/2015, maar ik denk niet dat die incontinente oma's, lijken en omgevallen melk dekt :-D. Wat er juist met die wagen is gebeurd zal moelijk te achterhalen zijn, de vorige eigenaar was AVIS verhuur.

 

Als de boel echt geplooid geweest was, zou je dat echt wel merken hoor ;)

 

Btw... koersel? nog ene uit limbabwe :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden