Ga naar inhoud

Blastaway andere auto...


blastaway

Aanbevolen berichten

Ja, de kogel is door de kerk. Sommige wisten het al...

 

Ik ga terug naar een... Volvo...

 

Eigenlijk zouden we een benzine kopen, maar na wat rekenwerk is een diesel net rendabel. Zeker gezien de grote van de auto, is dat beter. Ik ga met de cordoba rijden en mijn vrouw met de Volvo en dan komen we aan de 12000 km per jaar. Misschien ietsje meer

 

Ik had de Passat kunnen houden, maar eerlijk gezegd had ik mijn zinnen al op deze gezet en hij reed zo erg lekker!!!! Mijn vrouw was ook direct verkocht...

 

Graag wil ik wel lid blijven van het forum. Want ik zal heus nog eens (of erbij ipv cordoba) een Passat nemen.

 

Het is een Volvo V70 diesel van 2001 geworden. een zwarte met LM velgen en dakrailing.

 

Foto's volgen.

 

Hieronder vast een voorproefje van een vergelijkbare auto.

20050911_1126446625_DSC07055.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

I know... tijdje een 850 gehad... was echt heerlijk. dit is beter zelfs.

Maar ik ben eerlijk dat de Passat net wat sportiever oogt en zeker een dikke 2e plaats krijgt voor mij. Daarom zeg ik ook dat ik nog wel eens terug zou kunnen gaan naar Passat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Volvo's rijden subliem. Ik heb voor mijn werk een tijdje in een V70 D5 gereden wat een power en wat rijdt dat stil. Het is alleen niet helemaal mijn model. Maar veel plezier ermee in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nette auto hoor Sven!

Wij hebben ook voor zo'n Volvo gekeken destijds, een D5. Ik vind het prachtige wagens, en die 5 cilinder D5 is echt een juweel.

 

Is later toch een Passat geworden, een benzine, omdat we toch al langere tijd vw/audi's reden. Ook met deze VW zijn wij weer heel tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb hem nog niet. Ik krijg te horen wanneer hij klaar is (keuring, beurt etc...)

 

Ach roger, Nu kunnen we toch evengoed nog ouwehoeren... ik heb aardig wat ervaring opgedaan van Passat en blijft een absolute liefde van me. Wie weet wat de toekomst brengt. Niets is zo veranderlijk als een mens... zeker een Sven ;-)

De vrouw wilt volgend jaar ook weer een andere, dussssss....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb hem nog niet. Ik krijg te horen wanneer hij klaar is (keuring, beurt etc...)

 

Ach roger, Nu kunnen we toch evengoed nog ouwehoeren... ik heb aardig wat ervaring opgedaan van Passat en blijft een absolute liefde van me. Wie weet wat de toekomst brengt. Niets is zo veranderlijk als een mens... zeker een Sven ;-)

De vrouw wilt volgend jaar ook weer een andere, dussssss....

 

Zoals ik al laatst in een mail vertelde over een voorgevoel, wil ik best weer ff voor helderziende spelen. De vorige keer had ik het ook bij het rechte eind. Kan ik je vertellen wanneer er weer een wisseling van auto plaats gaat vinden. :P:P . Kun je alvast gaan sparen.

"Ouwehoeren kunnen we alleen als je je mail ook eens beantwoord" :wink::wink:. Er stond nog een vraag in !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

succes ermee ! mooie wagen hoor maar eu volvo=gm=opel uche... :wink:

maar volvwil moet ik eerlijk zijn volvo en willem dus ja ..

Ik heb zelf een 142 gehad van 74 wereldbak maar ja verre van die dikke V70 ben stiekem altijd wel liefhebber gebleven hoor...zou zeggen geniet ervan maar dat ga je zeker lukken !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden