harrie1608 Geplaatst 27 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2013 mensen, na ongeveer 8 jaar lid te zijn geweest van het forum, ga ik jullie verlaten. Mijn Passat gaat weg en er komt een Skoda superb combi ( leaseauto ) voor terug. Met pijn in mijn hart maar ja... financieel kan het niet om en een SuperB te rijden en prive de Passat te houden. De Passat wordt komende week ingeruild op iets anders voor erbij... ik denk een Polo ofzo. Groeten en misschien tot de toekomst. Jacob de Jong Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Schippersss Geplaatst 27 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2013 Hoezo verlaten, zitten hier meer met een skoda? Die superb is ook mooie auto, ook mooi vervanger voor de passat Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 27 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2013 Hoezo verlaten, zitten hier meer met een skoda? +1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LeovanderMeer Geplaatst 27 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2013 Gewoon blijven man!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gerdtdi Geplaatst 27 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2013 je kunt altijd een stukje van je kennis blijven delen. Maakt niets it wat je rijdt, tis allemaal VAG familie. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
TooTall Geplaatst 27 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2013 Ik heb zelf een Superb, nooit een VW gehad, en toch zit ik hier ... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mark91 Geplaatst 27 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2013 Hoezo verlaten, zitten hier meer met een skoda? +1 +2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wheeler Geplaatst 27 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2013 Ik heb zelf een Superb, nooit een VW gehad, en toch zit ik hier ... Tja jij bent ook een bijzonder geval, jou moesten we wel uit je isolement halen. Gewoon gezellig blijven… kost geen belasting, en wij vinden de superb ook mooi! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Robl Geplaatst 27 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2013 Hier blijven is niet goed voor de portemonee met al die ideeen die je om de oren vliegen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 27 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2013 De superb combi zou ik ook ZWAAR in overweging nemen moest ik nu voor de keuze staan hoor. Ik droom al helemaal weg bij 't idee dat ik dan de sleutels af kan geven en zelf achterin kan gaan zitten met de krant op schoot Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
TooTall Geplaatst 27 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2013 Probleem is, wij gaat er dan rijden? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bezoeker123 Geplaatst 27 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2013 Hoezo verlaten, zitten hier meer met een skoda? +1 +2 +3 back! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
George007 Geplaatst 28 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 28 oktober, 2013 +4 Harrie gewoon blijven en je hoeft je echt niet te schamen voor een Super B Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
serow Geplaatst 28 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 28 oktober, 2013 superb is een leuke auto, en idd blijf gewoon op het forum, je rijdt tenslotte VAG, ze accepteerde me hier zelfs met een mercedes (dank jullie van harte) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten