Ga naar inhoud
  • 0

Advies banden? Velgrandbescherming?


wpkii

Vraag

Dag Heren!

 

Ik heb momenteel onder mijn passat 18 inch velgen met NANKANGS NS2 banden. Super banden moet ik zeggen!

Grip is uitstekend, slijt moeilijk, gaan veel km's mee :) Ben daar dus zeer tevreden mee.

 

Enige nadeel van deze banden zijn dat ze geen velgrandbescherming hebben. Nu ben ik een beetje handig en repareer ik ze en spuit ik ze weer.

 

Ik zoek eigenlijk nieuwe banden met velgrandbescherming. Niet te duur maar kwalitatief gewoon goed! Dus banden uit het middenklasse segment. Enige tips, ervaringen? Als er NANKANGS zijn met velgrandbescherming hoor ik het ook graag!

 

Ik hoor het van jullie :)

 

Gr

AK

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Uniroyal Rainsport 2. Stille band, veel grip op nat en droog wegdek. En dat voor een prijs van rond de € 100,- per band. Inclusief velgrandbescherming...

 

Ik heb nog nooit 'n set banden gehad die zo snel sleten als 'n set uniroyals... 15000 km en ze waren alle vier gaar. toen overgestapt op 'n set toyo's. Die gingen niet alleen 'n stuk langer mee, maar qua grip was het compleet dag en nacht verschil.

 

uniroyal heeft sindsdien finaal afgedaan bij mij :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Uniroyal Rainsport 2. Stille band, veel grip op nat en droog wegdek. En dat voor een prijs van rond de € 100,- per band. Inclusief velgrandbescherming...

 

Veel grip en stil klopt helemaal. Maar na 10.000 km worden de slijtage indicatoren al zichtbaar aan het oppervlak dus hij is alles behalve slijtvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb Falken er onder staan sinds een jaartje en moet zeggen dat ik daar zéér tevreden over ben, zeer goede grip op droog én nat wegdek. Ik heb er ondertussen 10 000 km op zitten en ben nog ver van de slijtageindicatoren verwijderd. Ze bevallen mij een stuk beter als de dunlop's die er voorheen oplagen, en ze zijn ook goedkoper. Heb toen iets van een 140 per band betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Uniroyal Rainsport 2. Stille band, veel grip op nat en droog wegdek. En dat voor een prijs van rond de € 100,- per band. Inclusief velgrandbescherming...

 

Veel grip en stil klopt helemaal. Maar na 10.000 km worden de slijtage indicatoren al zichtbaar aan het oppervlak dus hij is alles behalve slijtvast.

Zachte band en daarom uitstekende grip. Banden van nankang enz zijn slijtvast omdat het rubber keihard is en weinig grip bied met regen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden