Ga naar inhoud
  • 0

chippen, waar allemaal


Bolleke

Vraag

Ik ben bezig om een chipper te vinden voor mijn passat en enkele weet ik reeds:

 

JD

rica

ziptuning

digitune

de dealer

ABT

 

wie heeft er aanvullingen?

Ik ken de betrouwbaarheid van JD en Rica goed, maar wil meer vergelijken en zeker qua prijs. Deze lopen nu reeds vanaf 499 tot 1299(ABT).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Xtreme Tuning in Poeldijk, zeker omdat jij uit Den Haag komt (lekkâh dichtbij)

Steef is zo'n zelfde soort zaak als JD.

Auto word ook op de rollerbank gezet (voor en na het chippen)

Dus hij verkoopt geen "Theorie-peekaas" je krijgt een uitdraai wat je auto daadwerkelijk op de straat brengt.

Steef heeft onze GTI gedaan en ik ben zeer content met het resultaat.

Ook de V5 heeft hij in onderhoud.

Hier is de link:

 

Xtreme Tuning Poeldijk

 

Hij is dus ook officieel dealer van:

logo-jd.jpgSoftware

En software "op maat" afgepast op jou auto is ook mogelijk.

 

Hij eet-drinkt-piest-poept-droomd- de VAG motoren.

Ga er gewoon ff voorbij en maak een praatje, Steef heeft altijd een bakkie en neemt zeker de tijd om je alles uit te leggen.

Hij is, normaal gesproken, altijd aanwezig op maandag en dinsdag avond en op de zaterdag tot ca.14:00/15:00u. mocht je "buiten werktijd" langs willen.

 

Groet, Den.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Turbo Johan te Lutjegast?

In iig niet dicht bij jou in de buurt, heb ik ook g1 ervaring mee. Deze naam is elders op dit forum 1s gevallen

 

Ja, is ook een goed en betrouwbaar punt, deze is al genoemd onder zn "bedrijfsnaam" VVT wat staat voor Van Vught Tuning

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Misschien is mijn reaktie wat aan de late kant, maar wellicht hebben mensen die de oude(re) topics bekijken er wat aan...

 

Ik heb het bij de VW dealer laten doen (van 90 naar ca. 120 pk). Helaas is het enige wat je vervolgens van ze ontvangt de rekening, ze doen daar kennelijk niet aan het meten van het uiteindelijke vermogen... verder ben ik er zeer tevreden over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden