Ga naar inhoud

Bevestiging TomTom


jg.1

Aanbevolen berichten

Beste Passatrijders, Ik heb vandaag mijn TomTom een "mooi" plekje gegeven in mijn auto.. ik wilde geen zuignap op de voorruit en die roosterhouders vind ik ook geen toppers en om nou met zo'n beanbag op mijn dashboard te rijden vind ik ook niks dus moest zelf wat creatiefs verzinnen en ben op het volgende gekomen.. ik heb bij de Halfords een zuignaphouder gekocht ter waarde van €5 ( hoor je op 't dashboard te plakken maar......) dus heb zitten zoeken naar een geschikte plek en ben op t volgende gekomen, heb die houder geplakt aan de bovenkant van het bakje wat onder de radio zit en de TomTom zit(voor mij) op een goede plek en de asbak kan ook gewoon nog open.. :)

 

image.jpg

 

image-1.jpg

 

image-2.jpg

 

image-3.jpg

 

image-4.jpg

 

image-5.jpg

 

Ik heb helaas geen foto gemaakt van mijn zuignaphouder maar hij lijkt op die van de laatste foto alleen is die van mij niet flexibel en heeft ie ook een klein opstaand randje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd een mooie plaats :thumb:

 

Op de voorruit ''plakken'' vind ik ook eigenlijk niks aan, maar toch doe ik het met korte ritten.. Me pa heeft zelf ook zoiets bedacht (voor in een 3C, het ''kost'' je wel 1 muntenbakje)

 

Edit:

In de rechter muntenbakje zit er een op maat gemaakte plexiglas, waar je zuignap op ''plakt''. Het belangrijkste is dat de Tomtom je niet stoort tijdens het rijden en dat doet die op deze manier ook niet. Op de foto is de bak er helemaal uitgeschoven, deze kan je nog een beetje naar binnen schuiven, hangt er maar net van af wat je het fijnste vind.

 

Zo is het dus bij mij, met lange ritten. (ik heb de foto net gemaakt en dit is de beste foto die ik kon maken...)

post-16456-1423828431,2817_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij zelf ook met een TT en vind het opzich een goeie creatieve oplossing, maar zo zit de TT wel erg laag.

en een zuignap op het voorraam vind ik ook nix, dus ik was ook op zoek naar een "houder" en toen kwam ik hier op uit.

 

ben er tevreden over.

 

 

http://www.pdashop.nl/product/54949/car ... -port.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er zeker netjes uit! Maar het gaat er mij om dat

ik niks in het zicht wil hebben omdat 'ongewenste gasten'

toch zien dat er zo'n TT word gebruikt en ze weten ook dat veel

mensen uit gemakzucht dat ding in het dashboardkastje leggen

en dan breken ze alsnog je auto open ook al ligt ie er niet.. zelfde

verhaal met die zuignap afdrukken op je voorruit daar letten ze ook op.

Maar iedereen moet zelf weten wat die gebruikt maar het is zo zonde

als ze je raampje inslaan om alleen maar " ff te kijken"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Vind het een hele handige goedkope oplossing compliment!!!!!!!!!!!!!

 

vind het op het raam plakken ook maar niks namelijk

 

dacht dat doe ik ook zo [afgekeken van je] ook zo'n houder gekocht via internet en dat plakt voor geen meter moet er wel bij zeggen dat die houder dikker is die ik gekocht heb

 

plakt die van jou via halfford's gekocht wel goed????????koop ik die want nogmaals vind het een hele mooie oplossing

\vr groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kartellie, ja die van mij zit muurvast die krijg je er niet zomaar vanaf, er zat zo'n zelfklevende kant aan

die houder en dat plakt goed.. heb dus niet nog eens zitten klooien met extra lijm ofzo.

Succes met die van jou..

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden