Ga naar inhoud

Photoshoot Passat Hiddem (UPDATE P2)


Hiddem

Aanbevolen berichten

Het is in iedergeval met een groothoeklens < 20 graden...genomen. Misschien zelfs een ooglens (gezien de vervormingen van de auto en omgeving).

foto toestel op sport stand en waarschijnlijk zijn de aktie foto's vanuit een andere auto / bewegend object genomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is in iedergeval met een groothoeklens < 20 graden...genomen. Misschien zelfs een ooglens (gezien de vervormingen van de auto en omgeving).

foto toestel op sport stand en waarschijnlijk zijn de aktie foto's vanuit een andere auto / bewegend object genomen...

 

Kan je vertellen dat de foto's niet uit een andere zijn auto genomen :)

Maar verder laat ik mij maar niet uit hoe ze het gedaan hebben.

Mij is verzocht om er niks van te vertellen (geheim van de smit) :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan gewoon als je op dezelfde plek blijft staan.

"Panning" noemen ze dat.

Met een iets langere sluitertijd en een klein diafragma en dan meedraaien met het onderwerp.

 

Of je gebruikt een photoshop filtertje. :wink:

 

Hellaas, ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zeggen...........vraag het de fotograaf zelf :wink:

als het goed is zie ik hem zaterdag avond dan zal ik het aan hem vragen,als ik het niet vergeet........... :book:

 

Ja Lennart ja, denk niet dat hij het vertld.......... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zeggen...........vraag het de fotograaf zelf :wink:

als het goed is zie ik hem zaterdag avond dan zal ik het aan hem vragen,als ik het niet vergeet........... :book:

 

Ja Lennart ja, denk niet dat hij het vertld.......... :lol:

denk het wel......... :embarassed: ken hem al wat jaartjes van de clup+ ik denk dat ik wel weet hoe hij het doet...heeft hij wel eens gefluisterd,maar dat mag ik natuurlijk niet vertellen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous
ik zou zeggen...........vraag het de fotograaf zelf :wink:

als het goed is zie ik hem zaterdag avond dan zal ik het aan hem vragen,als ik het niet vergeet........... :book:

 

Ja Lennart ja, denk niet dat hij het vertld.......... :lol:

denk het wel......... :embarassed: ken hem al wat jaartjes van de clup+ ik denk dat ik wel weet hoe hij het doet...heeft hij wel eens gefluisterd,maar dat mag ik natuurlijk niet vertellen :wink:

 

Mijn naam is haas :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg Hiddem,

 

Leuke foto's hoor.

 

Die aanpassing van die chromen strips aan de voorbumper en de kofferbak, heb je dat zelf gemaakt? Of zijn deze ergens te koop?

 

Zoals dit:

 

Foto%3dKJ3EEEZO.jpg

 

Dit is een grille van Topkspeed: www.tokspeed.de

 

en

 

Foto%3dR8S7DGWV.jpg

 

Dit is gewoon een plakstrip (2cm). Deze komt toevallig bij de Lidl vandaan, maar is ook bij elke automaterialenzaak te krijgen. Er zit 5 meter op een rol, kun je 4 auto's mee doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden