Ga naar inhoud

Tevredenheid VAG


Ozzy

Aanbevolen berichten

Beste Mede-forum leden,

 

Ik ben op dit moment bezig met een sectorwerkstuk, die wat te maken heeft met het VAG concern.

 

Mijn vraag is nou, zouden jullie mij een gunst willen doen en deze vraag willen beantwoorden, het gaat namelijk wel over ons he.. :mrgreen:

 

Hoe tevreden zijn jullie over de auto's van het VAG concern?

Graag kort en/maar krachtig beantwoorden a.u.b. , het is tenslotte een simpele vraag :P

 

Alvast bedankt,

 

Grz

Ozzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je die vraag moet opsplitsen naar type auto, aangezien de 3BG rijders veel tevredener zullen zijn dan een groot deel 3C rijders.

Ik in mijn 3BG van 2001 ben heel tevreden. Wagen rijdt super en heeft inmiddels al 512000 km gereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je die vraag moet opsplitsen naar type auto, aangezien de 3BG rijders veel tevredener zullen zijn dan een groot deel 3C rijders.

Ik in mijn 3BG van 2001 ben heel tevreden. Wagen rijdt super en heeft inmiddels al 512000 km gereden.

 

Het gaat meer over het algemeen, omdat ik het over PON heb en die heeft te maken met VW Audi Seat Skoda enz. Anders had ik het wel op de manier gedaan die jij bedoeld, maar een mening over je eigen auto is ook goed hoor ;) , die behoord tenslotte ook tot het VAG Concern he :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tevredenheid over mijn Passat heeft weinig met de tevredenheid over PON te maken....

 

Je hebt het denk ik verkeerd begrepen, VAG auto's zijn het product van PON hier in NL, daarom vraag ik naar de tevredenheid over je auto.

 

Mijn sectorwerkstuk gaat over PON, maar ik moet onderzoeken wat de afnemers van hun producten vinden (dus hoe tevreden je erover bent), snap je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tevredenheid over mijn Passat heeft weinig met de tevredenheid over PON te maken....

 

Je hebt het denk ik verkeerd begrepen, VAG auto's zijn het product van PON hier in NL, daarom vraag ik naar de tevredenheid over je auto.

 

Mijn sectorwerkstuk gaat over PON, maar ik moet onderzoeken wat de afnemers van hun producten vinden (dus hoe tevreden je erover bent), snap je?

Ik vind je vraag veel te kort door de bocht voor een onderzoek/stelling.

 

Ik vergelijk het met; vind je Douwe Egberts koffie lekker, en ben je dus tevreden over de Albert Heijn waar je die gehaald hebt.

PON is een doorgeefluik van VAG producten, de tevredenheid over PON kan je niet 'meten' aan het product van VAG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we het maar zo zeggen: Bent u tevreden over uw auto? dat wil ik alleen maar weten, voor de rest maakt het niet uit :mrgreen:

Het is maar 1 korte vraag uit men sectorwerkstuk.

 

@Dieseltje

Weet ik, ze zijn ook eigenaar van het fietsenmerk Gazelle, importeur van Continental banden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Ozzy, voor een klant tevredenheids onderzoek ( KTO) heb je minstens een representatieve groep nodig van zo'n 80 rijders met vragen als type vw, hoeveel km per jaar, benzine/ diesel, onderhoudskosten, aantal bezoeken garage , contacten importeur etc etc. Dit zijn gewoon semi wetenschappelijke onderzoeken, begrijp niet met wat voor opdracht jouw school je het bos heeft ingestuurd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik een formulier met Google maken die ingevuld kan worden. Dan kun je mensen uitnodigen om die in te vullen. Heb je gelijk alles bij elkaar e.d. Vragen naar verhaaltjes kun je niet echt een goede conclusie aan hangen.

 

Maar, ik ben tevreden hoewel er veel mis was en nog een beetje is met de auto. Hij rijdt lekker en heeft mij veel plezier gegeven. Kan er alle surfspullen in en op kwijt en als het moet trekt hij de surftrailer ook best. Verder vind ik de stoelen vanaf de comfortline erg lekker zitten. De 3BG vind ik mooier maar die was mij nog iets te duur helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Ozzy, voor een klant tevredenheids onderzoek ( KTO) heb je minstens een representatieve groep nodig van zo'n 80 rijders met vragen als type vw, hoeveel km per jaar, benzine/ diesel, onderhoudskosten, aantal bezoeken garage , contacten importeur etc etc. Dit zijn gewoon semi wetenschappelijke onderzoeken, begrijp niet met wat voor opdracht jouw school je het bos heeft ingestuurd??

 

Ik ook niet.. maar ik zet er wel gewoon neer, ze zijn erg tevreden over de auto's van het VAG concern :mrgreen:

 

@Robert1987

Hoe maak je die dan met Google?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik mss ook ontevreden zijn over topicstarter? Of telt dat niet?

 

:lol:

 

Ja hoor, dat mag best, vergeet niet dat je me hoogst waarschijnlijk op 13 oktober gaat tegenkomen he :mrgreen: , dan ga ik ook is effe met jou auwehoeren :twisted:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een Google Account hebt, die je ook aan kan maken met een ander mail adres dan een Gmail, dan ga je naar Google docs / documenten en klik je vervolgens op create --> Form. Kun je heel makkelijk een formulier maken, met alle allerlei soorten vragen e.d. Google zet de resultaten voor je in een excel sheet dus je hebt gelijk alles bij elkaar.

Je geeft dan gewoon de link van het formulier aan iedereen die je wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tevredenheid over VAG? Das bij de meeste hier op het forum al bekend.

 

Maar ik vind het dus ronduit rommel.

Heb alleen ervaring met mijn Passat 3C maar daar mankeert altijd wel wat aan.

Dikke onderhouds rekeningen, nul komma nul coulance, weg ligging als een dweil, alles piept en rammelt en het onderstel voelt aan alsof er iets los zit maar dealers zeggen dat alles in orde is.

Dus ga ervanuit dat het zo hoort te dweilen en rammelen.

Ik vind het een auto die zijn 35000euro niet waard is en zal daarom nooit weer voor een VAG auto kiezen.

 

De passat 3c vind ik nog steeds wel een erg mooie auto das ook de reden dat ik hem gekocht heb. Had blijkbaar te hoge verwachtingen van een VW product.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vag wel of geen rommel???

 

In mijn ogen ligt eraan wat je koopt, een vag met 150k tot 300 k op de teller is vragen om problemen, dat heb je ook met een andere.

 

heb nu 40k op de teller en nog geen trammelant gehad.

 

de dikke rekeningen heb je ook met andere merken, rij maar eens een jap dan wil je wel snel weer terug zo duur zijn die krengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij had 79000km op de teller toen ik hem 2 jaar gekeden kocht. Nu 192.000km op de teller.

In een jaar tijd 4000euro aan reparaties......

Complete kabelboom vervangen bij 106000km....was op 4 plekken doorgeschuurd....coulance aanvraag....volgens dealer goed idee maar helaas....mocht alles zelf betalen.... bijna 800euro....

2x opvoerpomp in de tank.......

Stuurslot systeem.....

Zijn normale slijtage onderdelen hoor....staat bij mij ook in het onderhoudsboekje dat dat op gezette tijden gewisseld moet worden :D

 

Jap is goedkoper....dus ligt mijn verwachtingspatroon ook lager en ik hou meer geld over voor reparaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden