Ga naar inhoud

  • 0

Rvs downpipe Passat TDI


Vraag

Geplaatst

Hallo allemaal.

 

ik heb rvs down pipe's laten maken voor de passat 3bg TDI.

kosten zijn € 135.00 p/s.

 

met flexibel stuk erin.

 

als er mensen zijn die interesse hebben. laat even wat weten.

 

johan

  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0
Geplaatst

past zonder problemen op de AFN, viergasmeting hoeft niet bij een diesel, alleen roetmeting.

Ik had op mijn Passat ook zon dikke buis met flex stuk zitten, een aanrader.

  • 0
Geplaatst
  schreef inkyblue:
geen flauw idee of dit past, past iig wel op mijn 130 pk AVF, en een behoorlijk verschil

Wat voor verschil?

meer trekkracht onderin?

  • 0
Geplaatst
  schreef nailhead:
Heb je foto's??

 

Heeft hij ook de flens voor hem aan de uitlaat te koppelen??

 

Heb nu een katvervanger op mijn afn zitten,is alleen originele diameter.

 

Gezien de term Downpipe ga ik ervanuit dat het Plug and play is..

  • 0
Geplaatst

Met een dikkere downpipe komt je turbo niet alleen sneller op toeren maar ook een paar honderd toeren eerder dus je hebt meer koppel bij minder toeren en je turbo kan zijn druk beter kwijt dus ook minder slijtage.

Ik had bij mijn vito ook een dikkere downpipe met compleet rvs uitlaatsysteem er onder en zeer goed merkbaar.

  • 0
Geplaatst

@Johan:

 

Even een vraagje, past dit ook op een AVB handbak?

 

@All:

En als iemand het weet, op welke motorcodes nog meer?

Betreffende AVB gaat om de mijne, maar als het bijv. op een AWX past is dat misschien handig om te weten voor die mensen. :wink:

  • 0
Geplaatst

Volgens mij zijn de uitlaten PnP op de Passat 3B en 3BG met de 90/110pk VP, de 100,115 en 130pk PD

  • 0
Geplaatst

normaal zit voor en achter en flens?

 

En complete rvs uitlaat vind ik nog redelijk aan de dure kant.

 

Ik heb nog 11 meter rvs buis liggen 2,5" en 1,5 mm dik + nog 10 90grd lasbochten liggen,zijn over van het maken van de uitlaat onder de buick.

 

Zou dan alleen en geschikte demper nodig hebben(maar denk dat het en tering herrie wordt met 1 demper).

 

En een verloopstukje moet kunnen,maar staal aan rvs lassen,dat doe ik niet graag,dan liever en flens.

  • 0
Geplaatst
  schreef nailhead:
normaal zit voor en achter en flens?

 

En complete rvs uitlaat vind ik nog redelijk aan de dure kant.

 

Ik heb nog 11 meter rvs buis liggen 2,5" en 1,5 mm dik + nog 10 90grd lasbochten liggen,zijn over van het maken van de uitlaat onder de buick.

 

Zou dan alleen en geschikte demper nodig hebben(maar denk dat het en tering herrie wordt met 1 demper).

 

En een verloopstukje moet kunnen,maar staal aan rvs lassen,dat doe ik niet graag,dan liever en flens.

 

Herrie valt denk ik wel mee hoor,je krijgt een mooie donkere brom maar niet storend denk ik omdat je turbo al heel veel herrie tegen houdt.

Ik had bij de vito ook maar 1 demper en 2,5 inch diameter maar op toeren niet meer geluid dan origineel,alleen bij het optrekken iets meer maar niet storend.

Lees anders maar eens wat op de site van E.P.S. www.uitlaten.com

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden