Ga naar inhoud

nailhead

Members
  • Aantal items

    86
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over nailhead

  • Verjaardag 06-10-1970

Profile Information

  • Plaats
    roermond
  • Interests
    alles wat motorisch is.

nailhead's Achievements

0

Community reputatie

  1. Ik heb en hi-low set van lowtec,bevalt prima
  2. ik vervang altijd de pakkingen die eruit komen.
  3. Kun je het niet met de pakking vergelijken?Ik neem aan dat je die ook vervangt en al hebt?
  4. Flens heb ik ook nog liggen van de originele kat. Zou je er ook komen met het derde gat te boren in de bestaande flens? Als jij de downpipe al hebt dan moet je dat kunnen zien als je de flensen tegen elkaar legt?
  5. Ik neem aan van johan omdat ik hem een pb heb gedaan?? Heb geprobeerd om hem terug te mailen,maar kreeg het mailtje terug. Maar als het toch 3 gaten zijn,wat ik niet zie op de foto(zie er 4) dan wil er wel 1 van hem afnemen. Dan zal ik ook de vorige post verwijderen? wilfred
  6. Ik zag nu pas mijn in mijn mailbox dat er foto's waren gestuurd,bedankt ervoor. Deze downpipe past niet op en afn moter,heeft en andere flens aan de turbo zijde,4 gaten ipv 3 gaten. Toch nog bedankt voor het sturen van de foto's. wilfred
  7. normaal zit voor en achter en flens? En complete rvs uitlaat vind ik nog redelijk aan de dure kant. Ik heb nog 11 meter rvs buis liggen 2,5" en 1,5 mm dik + nog 10 90grd lasbochten liggen,zijn over van het maken van de uitlaat onder de buick. Zou dan alleen en geschikte demper nodig hebben(maar denk dat het en tering herrie wordt met 1 demper). En een verloopstukje moet kunnen,maar staal aan rvs lassen,dat doe ik niet graag,dan liever en flens.
  8. Als PnP zijn heb ik wel interesse,wat zijn de kosten incl versturen in nederland?? wilfred
  9. Ik lees in zijn onderschrift en 76mm supersprint uitlaat,daarom ook de vraag,de mijne is nog origineel !!
  10. Heb je foto's?? Heeft hij ook de flens voor hem aan de uitlaat te koppelen?? Heb nu een katvervanger op mijn afn zitten,is alleen originele diameter.
  11. had ik laatst ook,ik heb toen en torx bit erin geslagen en ze zo los gedraaid.
  12. IN HET ZWART iN HET ZILVER Het zijn 17" met 215-45-17 voor en 225-45-17 achter
  13. Ben ik blij om,want mijn turbo fluit als en gek,al vanaf stationair!! Thanks for the repley:-))
  14. ik heb 3 bussen gebruikt. Je moet wel redelijk wat dunne lagen spuiten voor het dekkend te krijgen. Banden erop laten leggen en daarna op de auto de velgen gespoten,nevel kon ik zo van de banden halen en ook van de centercaps heb ik de lak er weer vanaf getrokken.
  15. spoelt de turbo niet iets langzaam op,of is dat normaal? Ben vanuit de 3 vanaf 1000 tot 4500 doorgetrokken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden