Ga naar inhoud

Meguiars Starter


t3q

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Na het lezen van de vele tips en guidelines over hoe je passie te wassen wil ik ook starten met de Meguiars producten.

Dit zodat mijn passie in topvorm blijft :)

 

Nu heb ik bij carclean.nl een klein lijstje gemaakt wat mij een goede start lijkt, wellicht dat jullie is kunnen kijken of het zo compleet is.

 

- Autobrite Super Snow Foam - Super Concentrate voor in de Foam lans

Bij mijn Karcher zit zo'n reservoir voor zeep welke je aan de lans kan vastmaken, is dat ok?)

- Meguiars - Brilliant Solutions New Car Kit

- Meguiars - Hot Rims All Wheel Cleaner - 710 ml

- Meguiars - Gold Class Ultra Safe Wheel Brush

 

Ik hoor graag van jullie.

 

Greetz

Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meguiars ScratchX

Meguiars SwirlX

Meguiars All Purpose Cleaner

Meguiars NXT All metal polish

Meguiars Gold Class Shampoo/NXT shampoo

(Meguiars) klei + lubricant

Meguiars Deep Crystal step1-2-3 systeem (handmatig poetsen)

Meguiars M16 pastewax/Ultimate pastewax

 

Om nog maar even een aantal producten van Meguiars op te noemen..... Maar kijk uit.... Voor je het weet heb je het. Ruigheid goed te pakken en wil je steeds meer.

 

Shinearama.co.uk is ook een goede webshop..... En vaak ook een stuk goedkoper dan andere webshops. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chris, Meguiars is absoluut een goed merk, daar zal ik niks van zeggen, maar ik vind het veeeel te duur. Voor minder geld kun je dezelfde of beter kwaliteit vinden.

Kijk eens goed rond in detailwereld, dan zul je in bijvoorbeeld Poorboys World een waardige vervanger vinden, tegen een schappelijkere prijs. Uitwijken naar de bekende sites in de UK kun je doen, maar voor kleinere bestellingen gaan dan de verzendkosten erg zwaar tellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat johan bedoelt is dat om 9 euro te besparen je iets in UK besteld terwijl er 8 euro transport bij komen dan is het verschil 1 euro terwijl je een dag langer moet wachten.. bestel wel eens in Uk maar dan alleen als het bij elkaar genoeg is om bv 50-100 euro te besparen incl transport. Maar anders gewoon bij een Nederlandse leverancier.

 

maar als we toch voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.. Shinearama is niet altijd de goedkoopste UK webshop.. op bijvoorbeeld M16 kan het een pond schelen :wink: meeste webshops zitten op dit forum. http://www.detailingworld.co.uk/forum/index.php

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor alle reacties maar zoals wiseguy mschrijft zijn me dat al teveel producten. Ik wil rustig starten en niet gelijk semi pro te werk gaan :) en dan is zien hoe ver we daarmee komen.

 

Die Kit van Meguiars is € 50 dus daarin zitten ook pads en microfiber doeken dus vrij compleet en niet al te duur en lijkt me daarom als echte beginner een leuke start.

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Autobrite Super Snow Foam - Super Concentrate voor in de Foam lans

Bij mijn Karcher zit zo'n reservoir voor zeep welke je aan de lans kan vastmaken, is dat ok?)

 

Nee, gaat niet werken, krijg je geen mooie schuimlaag mee zoals dat bedoeld is.

Dan zul je een echte foamlans moeten kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor alle reacties maar zoals wiseguy mschrijft zijn me dat al teveel producten. Ik wil rustig starten en niet gelijk semi pro te werk gaan :) en dan is zien hoe ver we daarmee komen.

 

Die Kit van Meguiars is € 50 dus daarin zitten ook pads en microfiber doeken dus vrij compleet en niet al te duur en lijkt me daarom als echte beginner een leuke start.

Ik heb die ook gekocht een tijdje terug. Is idd een goed begin, maar je moet er nog wel wat bij kopen (als je goed wil beginnen, klei en spray, een polish, e.d.).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een starter. Ben bij Leko geweest voor een setje. Had via de webshop wat samengesteld, maar na advies toch nog wat aangepast. Ongeveer 100 euro kwijt voor shampoo, klei-set, paint-cleaner, wax en diverse toebehoren. Na een hele dag poetsen wel een mooi resultaat, maar ook spierpijn! Nog niet alle swirls ed zijn weg, maar ik begrijp dat je daarvoor eigenlijk machinaal/professionele spullen nodig hebt. Het verschil met een gewone wasbeurt is echter wel heel goed te voelen en te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden