Ga naar inhoud

Update!!!!mijn nieuwe auto!! Pagina 3


rick76

Aanbevolen berichten

Vandaag wezen kijken naar een passat 3c variant 1.4 tsi dsg7 blue motion Comfort Executive uit 2009. Bij het zien van de auto meteen verkocht. De auto heeft 97000 km gelopen. Onderhoudhistorie opgevraagd bij de VAG-garage. Het gaat om een ex-lease auto. Netjes onderhouden. Elke beurt gehad. Met 95000 km is de turbo vervangen!!!. Auto wordt door een goed poetsbedrijf netjes onderhanden genomen. Worden nieuwe bandjes opgezet.

 

hier de gegevens:

 

Achterbank neerklapbaar in ongelijke delen en voorzien van armsteun en hoofdsteunen, Aluminium inleg interieur, Armsteun voor, Audio vanaf Fabriek, Automatisch dimmende binnenspiegel, Automatische lichtschakeling, Aux aansluiting, Bestuurdersstoel elektrisch verstelbaar, Blanke raamlijsten, Boordcomputer, Buitenspiegels verwarmbaar, Cd-wisselaar, Centrale vergrendeling afstandbediend, Cruise control, ECC (electronic climate control), Glas getint met warmtewerende functie, Gordijnairbags voor en achter, Lederen stuurwiel, Licht en zicht pakket, Lichtmetalen velgen 16 ", Metallic lak, Mistlampen voor, Multifuntioneel stuurwiel, Navigatie Touchscreen, Navigatiesysteem, Parkeersensoren voor en achter optisch, Ramen voor en achter elektrisch bedienbaar, Regensensor, Schakelflippers aan stuurwiel, Side-airbags voor, Stoelen in hoogte verstelbaar, Stootlijsten in lakkleur, Stop & go, Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk, Telefoon voorbereiding v/a fabriek, Zonneschermen achterportieren.

 

Hier wat foto's

 

3866690-14-2-2.jpg

3866690-10-0-2.jpg

3866690-9-2-2.jpg

3866690-6-0-2.jpg

3866690-2-2-2.jpg

3866690-1-2-2.jpg

 

Gelijk een paar vraagjes:

- Ik heb nog winterbanden liggen 15 inch. Kunnen deze onder deze auto?

- Telefoon voorbereiding v/a fabriek, betekend dit dat ik de mijn telefoon gewoon kan pairen of moet ik nog een

adapter voor kopen. Hieronder zie je een foto waar de adapter zit. Is dit genoeg?

3866690-10-1-2.jpg

- Licht zicht pakket wat houdt dit precies in. Is dit ook met cominghome functie?

 

De auto kan ik volgende week ophalen, grrrrrrrrr. Kan bijna niet wachten hihihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff op compatibilty mode klikken, bovenin. Heeft het forum wel vaker last van de laatste tijd.

 

15" gaat niet passen op een 3C, 16" is het minimum.

Ik moet zeggen dat je een lekkere dikke uitvoering hebt genomen, hij zit goed in de opties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een erg mooie auto waar je ongetwijfeld heel veel plezier aan gaat beleven.

Ik vond de stap van een 3BG naar een 3C heerlijk. De 3BG reed voortreffelijk, maar de 3C was toch weer een klasse hoger.

Zeker met al die opties die jij er op hebt zitten.

Heel veel sterkte met wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff op compatibilty mode klikken, bovenin. Heeft het forum wel vaker last van de laatste tijd.

 

15" gaat niet passen op een 3C, 16" is het minimum.

Ik moet zeggen dat je een lekkere dikke uitvoering hebt genomen, hij zit goed in de opties.

 

bovenin? kan het niet vinden

 

gelukt en dat om 01:45 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pracht auto, wat betreft de telefoon bediening, het systeem zoals ik kan zien is toch een RNS315. dit syteem werkt met bluetooth.

heb zelf namelijk een RNS315 werkt zeer goed met een telefoon dus geen carkit meer nodig.

 

wat heeft dit ding voor functie zie foto's. Is dit de bluetooth adapter?

 

 

auto2-4.jpg

auto1-2.jpg

 

oke zoals jij het ziet is het een RNS315.

Volgens de verkoper zit de navigatie op een SD-kaart. Ik heb echter gelezen dat je de navigatie cd/dvd moet hebben klopt dit?

 

Er zit ook licht zicht pakket op. Is dit alleen maar automatisch lampen aan en ruitenwisser welke automatisch aangaan bij regen. Zit hier dan ook coming en leaving home op. Of kan je deze via VAG-com aanzetten?

 

Nog een vraag. Volgens de verkoper heeft deze auto een distributieketting ipv een distributieriem. Ik heb al op internet gezocht maar ik kon daar antwoord op mijn vraag vinden. Wie kan mij helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat "ding", is een houder voor een cradle van bijv. je iPhone, maar ook de touch adapter en de BT link. Touch adapter is door mijzelf gebruikt en erg goed bevallen. Wordt binnenkort weer een besteld. De BT link schijnt niet te werken met iphone, Overige toestellen waarschijnlijk geen probleem.

 

De RNS510 heeft de mogelijkheid de navigatie software op te slaan in het intern geheugen. Als de RNS315 dit niet heeft, zal dit volgens mij op de SD moeten kunnen.

De DVD hoeft volgens mij niet.

 

CH/LH is in te stellen in je MFA+ (tussen de tellers). Als dit niet in te stellen is, betekend dat niet automatisch dat je dit niet hebt. Met vagcom aanzetten is volgens mij mogelijk. Volgens mij hoort dit pakket bij elkaar dus is je BC daar al geschikt voor.

 

Je kunt nog veel meer leuke dingen aanpassen met vagcom zoals US lights voor (knippers laten mee branden), bocht verlichting (indien mistlichten aanwezig) aan, maar liever uit want t is geen gezicht :D, Buitenste ring achter laten branden (middenstip uitzetten) en nog een heel aantal dingen afhankelijk van je BC.

 

Succes met uitzoeken :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat "ding", is een houder voor een cradle van bijv. je iPhone, maar ook de touch adapter en de BT link. Touch adapter is door mijzelf gebruikt en erg goed bevallen. Wordt binnenkort weer een besteld. De BT link schijnt niet te werken met iphone, Overige toestellen waarschijnlijk geen probleem.

 

De RNS510 heeft de mogelijkheid de navigatie software op te slaan in het intern geheugen. Als de RNS315 dit niet heeft, zal dit volgens mij op de SD moeten kunnen.

De DVD hoeft volgens mij niet.

 

CH/LH is in te stellen in je MFA+ (tussen de tellers). Als dit niet in te stellen is, betekend dat niet automatisch dat je dit niet hebt. Met vagcom aanzetten is volgens mij mogelijk. Volgens mij hoort dit pakket bij elkaar dus is je BC daar al geschikt voor.

 

Je kunt nog veel meer leuke dingen aanpassen met vagcom zoals US lights voor (knippers laten mee branden), bocht verlichting (indien mistlichten aanwezig) aan, maar liever uit want t is geen gezicht :D, Buitenste ring achter laten branden (middenstip uitzetten) en nog een heel aantal dingen afhankelijk van je BC.

 

Succes met uitzoeken :wink:

 

Ik heb een cradle gekocht op marktplaats zodat ik de BT kon activeren. Daar heb ik de houder van mijn iphone op gemonteerd, ziet er netjes uit en mijn iphone werkt super op de premium telefoonvoorbereiding.. als het contact aan gaat koppelt hij automatisch..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden