Ga naar inhoud
  • 0

RNS 510 Startup Logo veranderen


remkow

Vraag

Het heeft lang geduurd (zie http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=111&t=34245) maar het is eindelijk gelukt:

 

rns510_bootscreen_mfd2_thumb.jpg

 

Ik hoop hier binnenkort meer info over te kunnen geven want er moet vooral meer getest worden, maar een eerste gedachte was op naam en telefoonnummer van de eigenaar erin te zetten.

 

Zie ook: http://www.remkoweijnen.nl/blog/2011/08/31/changing-the-rns-510-startup-logo/

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik hoop hier binnenkort meer info over te kunnen geven want er moet vooral meer getest worden, maar een eerste gedachte was op naam en telefoonnummer van de eigenaar erin te zetten.

 

Leuk dat het kan. Maar of het zinvol is om persoonlijke gegevens er in te zetten is de vraag, de boefjes kunnen dit natuurlijk ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben bezig om een tool te schrijven die een bitmap als input neemt en die als output een iso cd image maakt. In dit image zit dan het nieuwe stsrtup logo en desgewenst vim vrijschakeling, dvd regio codering en test mode. Waar ik alleen nog niet uit ben is of ik deze tool ook ga publiceren en zo ja of dat dan gratis zal zijn.

 

Wat ik wel wil doen is voor actieve forumleden zo'n image maken mits het er geen honderden worden :-D Stuur me even een pm als je hiervan gebruik wil maken. Andere optie is misschien dit op een meeting / (navi) mod dag te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met vag-com kan je kiezen tussen twee verschillende opstartbeelden voor de RNS 510, met en zonder Dynaudio logo. Betekend dit niet dat er (minimaal) twee beelden in het flash geheugen zitten?

Zo ja, dan kan men naderhand zelf altijd nog kiezen welke men wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is niet zomaar het logo dat veranderd als je Dynaudio kiest... je output wordt dan ook veel minder hoog, omdat de dynaudioversterker luidsprekeruitgang gebruikt wordt deze een aantal DB lager gezet... Er zit wel nog een ander (extra) logo in : VW China...

 

@Remkow : als je een tool schrijft die eenvoudig een zelf te kiezen, of zelf gemaakt logo nar het formaat van de RNS converteerd, en je dat dan in het isobestand kan plaatsen dan zal je geen problemen hebben om je software te verkopen...

Als je iso's wil maken voor leden die je een logo doorsturen ga je nog veel minder tijd over houden...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@dreke: je bedoelt dit logo (in de nieuwere s/w versies zit het chinese logo er overigens niet meer in)

vwchina.png

 

Verder sla je de spijker op z'n kop: ik twijfel erg... enerzijds zit er veel werk in dat ik dan in 1 klap weggeef anderzijds hoef ik er ook niet rijk van te worden. Wat ik vooral niet wil is dat een ander er rijk van wordt...

 

En iso's maken voor leden: idd, anderzijds er zijn veel forumleden die zich inzitten voor anderen dit is dan mijn manier om wat terug te doen! (mits het niet uit de klauwen loopt natuurlijk vandaar het idee om het anders op een meeting te doen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
goed bezig, leuk voor een eigenaar van een gejatte rns die voor het eerst z'n radio aan zet... Owner: REMKOW 06-12345678 :wink: please call me :D

En na een week kunnen 'de boefjes' dit ook, en is personaliseren om deze reden geen afweermiddel meer.

 

@Remkow,

Wel supertof dat je dit zo uitwerkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Netdata: zoals ik je al had aangegeven zit er een verschil tussen skoda, vw en seat. Jouw oplossing zal op een vw unit een zwart scherm produceren en werkt enkel op skoda units. (deze aanname is gebaseerd op het feit dat je geen parameter hebt voor vw/seat/skoda)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi Alfred, mijn online tool maakt enkel een image voor de RNS510 dus neen dat van mij kan je niet gebruiken.

 

Mijn volgende uitdaging wordt de RNS310 alvast.

 

Jouw tool is recent door leden van de Duitse R32 club (waar ik ook lid van ben) ontdekt en wordt daar met applaus begroet. De meest wilde beelden worden op schijf gebrand :lol: ziet er fraai uit :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden