Ga naar inhoud
  • 0

ramen bedienen met AB


loerie

Vraag

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

VCS-pro werkt niet bij een 3C... Heeft een heel andere manier van coderen en is alleen bij 3B en 3Bg te gebruiken (die werken mer EEPROM's).

Dit is te coderen met VCDS (vagcom), en normaal gezien zelfs standaard ingesteld. Je kan zelfs instellen dat ze helemaal opengaan of sluiten, of dat de beweging stopt van het moment dat de knop gelost wordt.

 

Echter bij loerie werkt het niet, ook al is het in vagcom aangevinkt....

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

!!!!!!!!!! OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!

 

Na een tijdje niet meer gezocht te hebben , heb ik me er gisteren avond nog even tegen gesmeten!

Ik heb alle codes via vagcom met beide sleutels vergeleken en die waren tot mijn verbazing allemaal hetzelfde ( comfort)

dus heb ik in het dashboard menu zitten spelen ( dit had ik al eerder moeten doen).

Dit komt welliswaar niet 100% overeen met de handleiding van mijn wagen.

Ik had in het setup menu: CONVIENCE--> CONV. mode en die stond op off, die heb ik op ALL gezet en porbleem is weg ( stond blijkbaar op OFF)

YIPEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb helaas nog hetzelfde probleem. Ben ook een dagje bij Dre geweest onlangs en ook mij kon hij niet helpen. welke codes heb je vergeleken, Stijn? Ik heb momenteel slechts een goed werkende sleutel. Reserve werkt alleen van heel dicht bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren,

 

Om niet meteen een topic aan te maken wil ik mij vraag hier even stellen.

 

Ik wilden gisteren met mijn AB de ramen openen, 3 gingen open en 1, linksachter reageerde niet. De bediening vanuit auto werkt prima.

 

Nu heb ik januari wat aanpassingen laten doen door een forumlid (anti carjack en km verbruik), ik heb hem al benaderd maar hij denkt dat het aanpassen er niet mee te maken heeft.

 

Wie o wie heeft een idee voor een mogelijke oploosing het gaat om een passat 3c variant highline bj. 2007.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Deze optie is zeker met het warme weer heerlijk. Bij het sluiten/vasthouden van de sluitknop op de AB hoor ik een scherpe piep, alsof ik een alarm activeer. Nu zit er naast het normale ledje in de deur zit er linksvoor bij het raam ook nog een ledje, ik denk een startonderbreker/alarm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo , ik heb het probleem half gevonden.

Mijn afstandsbediening die ik dagelijks gebruikt kan ik de ramen niet openen.

Met mijn reserve AB kan ik dit wel.

Hoe kan dat nu?!??????

 

Hé,

 

Bedankt voor de tip. Ik heb ooit gewisseld met de reserve ab omdat er al redelijk wat krassen op de eerstgebruikte zaten.

Nu net geprobeerd, met de oude ab die al een tijdje in de kast lag. En verhip. Het WERKT!!

Thanks

 

gr.

Rob Mulder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alle,

 

Heb je er naar gekeken dat je met de verschillende sleutels dezelfde settings heb in de comfortmodule? Mogelijk is dat afhankelijk van de sleutel. Bij de B7 comfortmodule is er een setting "Personalisation" on/off. Bij de B6 Blijkbaar niet.

Wat je zou kunnen proberen is met de reservesleutel in het contact de settings te wijzigen en opnieuw te zetten zoals je ze wil hebben. Mogelijk lukt het daarna wel.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden