Ga naar inhoud

loerie

Members
  • Aantal items

    24
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over loerie

Profile Information

  • Plaats
    Ingelmunster

loerie's Achievements

1

Community reputatie

  1. Het vermogen komt maar vrij vanaf +/- 2000tr/min als ik mij goed herriner om niet alles in grot te draaien. alles is mooi opgebouwd zoals je curve. helaas heb ik deze niet meer.
  2. een rijdende log met vagcom. wat moet ik juist onderzoeken? of gewoon indien hij een fout meld? Een foutmelding zou ook kunnen, maar ik ben wel benieuwd naar je turbodruk en luchtmassa. Is je EGR ook met een plaatje dichtgezet of alleen softwarematig?? Kijk hier anders even: klikkerdeklik Hij klikkerdeklikt niet door. Aan de ERG klep is nooit iets aan gedaan..... softwarematig ben ik niet op de hoogte, nochthans was ik erbij....
  3. een rijdende log met vagcom. wat moet ik juist onderzoeken? of gewoon indien hij een fout meld?
  4. Mijn Auto heeft bij 2000tr van 110 --> 180 pk ongeacht hoger toerental dact ik. 210 pk was geen sprake. Getuned Bij APEC. Nog bijkomend daarjuist ontdekt; bij lage toerental heb ik dit niet , of zie ik geen rook vanachteren omhoog komen al rijdend. Op bedrijfstemperatuur en wagen gestationeerd; volle gas geven = max 2500tr/min terug laten komen tot 800 tr en weer volle gas = geen witte rook. het is echt alsof hij volle bak koppel moet geven dat hij dit heeft. Zou het met de turbo te maken hebben?! Oliepeil hou ik in de gaten , staat nu perfect in de midden...
  5. Hoi Iedereen, ik heb sinds gisteren een raar fenomeen. Ik heb een Passat 3C break 2.0 bluemotion van 2009 110pk met roetfilter. getuned tot 180pk. Gisteren reed ik rond en bij bedrijfstemperatuur stelde ik hetvolgende vast: - bij loslaten van de gas tot rond 1500tr/min en plankgas geven komt er witte rook uit de uitlaat. - de motor had het vermogen van 180pk bij 2000tr/min nu maar vanaf 2500tr/min. - Het vermogen blijft hetzelfde. - ik rook aan de uitlaat ( wanneer de motor niet draaide) en rook verbrande olie. Deze morgen wanneer de motor koud is heb ik dit probleem niet; terug bij bedrijfstemperatuur hetzelfde...... !Help!
  6. Hallo Dre en Fopperr, het handrem probleem is opgelost. Ik had een afspraak gemaakt in garage Veys in Deerlijk om dit probleem aan te pakken wegens tijdsgebrek. Ik kreeg al een geruime tijd foutmeldingen wat ik voordien niet had. auto afleggen en weer aanleggen en de handrem kon ik terug gebruiken. Tot gisteren en deze morgen begon ik veel te snel foutmeldingen te krijgen van de handrem en mijn handrem kwam automatisch los zoals het zou moeten. Dit alles was niet normaal onlogisch. Na het binnenbrengen bellen ze me na een uur op om te zeggen dat de remmodule naar de f*** is. Vervagen en probleem van de baan. 350€ betaald maar ze kijken indien Volkwagen tegemoet komt. zolang zoeken en niets vinden en het probleem lag voor ons neus. Nu gaat de handrem automatisch los wanneer de gordel vastzit , onkoppelingspedaal laten komen terwijl hij in versnelling zit. ZO simpel als het maar kan zijn.
  7. Hey Fopperr, Ik ben nog niets verder met mijn handrem, Er staat beschreven in de handleiding van de auto dat: bij automatisch lossen van de handrem de deuren gesloten ,gordel om, onkoppelingspedaal helemaal indrukken en dan lichtjes laten komen. Mijn knop werkt perfect want je kan 2 dingen doen om de handrem handmatig te lossen: 1. op de knop drukken en rem induwen 2. op de knop drukken en beetje gas geven. deze 2 werken feilloos Ik wil met vagcom mijn koppelingspedaal uitlezen maar ik kan blijkbaar niet in menu 12! Hoe komt dat? is dit normaal?
  8. loerie

    ramen bedienen met AB

    !!!!!!!!!! OPGELOST!!!!!!!!!!!!!! Na een tijdje niet meer gezocht te hebben , heb ik me er gisteren avond nog even tegen gesmeten! Ik heb alle codes via vagcom met beide sleutels vergeleken en die waren tot mijn verbazing allemaal hetzelfde ( comfort) dus heb ik in het dashboard menu zitten spelen ( dit had ik al eerder moeten doen). Dit komt welliswaar niet 100% overeen met de handleiding van mijn wagen. Ik had in het setup menu: CONVIENCE--> CONV. mode en die stond op off, die heb ik op ALL gezet en porbleem is weg ( stond blijkbaar op OFF) YIPEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
  9. HAllo Fopper, De knop werkt perfect. Ik heb hem met vagcom uitgelezen en iedere keer dat ik druk veranderdt hij van waarde. Ook het ontkrachtigen van de handrem moet ik met de knop doen. Anders kan ik niet vertrekken Dus ik zie geen verband met de knop........ Ik kan het natuurlijk altijd proberen.
  10. loerie

    ramen bedienen met AB

    Hallo , ik heb het probleem half gevonden. Mijn afstandsbediening die ik dagelijks gebruikt kan ik de ramen niet openen. Met mijn reserve AB kan ik dit wel. Hoe kan dat nu?!??????
  11. Ok we zijn dus nog niets verder
  12. tenzij dat de sensor die in de zetel (die detecteert of iemand in de zetel zit of niet) zit niet goed werkt. zwolly, Weet jij waar de zetelsensor verstopt zit in de vagcom.
  13. Zwolly, ik vertelde alles wat ik ondervond. Inderdaadhet gepiep doet er neits toe maar er werd gedacht dat de zetelsensor enof gordelsensor stuk was.
  14. ik heb nog wat anders met de vagcom gezien. Mij de measuring blocks kon ik enkel gegevens van de linkerhandrem uitlezen, recht was alle waarden N/A Bij advanced Measuring block kan ik beide uitlezen. Is dit normaal?!
  15. Ik probeer dit morgen eens
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden