Ga naar inhoud
  • 0

Carkit Topic


Jee13

Vraag

Waar zit je carkit?

 

Waar heb je module verstopt en waar zit je bedieningsknopje/schermpje ?

Post je foto.

 

Ik heb vanavond Parrot LCD schermpje alvast een plaatsje gegeven in de passat.

 

Schermpje zit op een blindplaatje van middenconsole, kleine inkeping re-onder gamaakt voor het kabeltje, module gaat verstopt worden achter het dashboardkastje (daar zit nu nog Nokia BT module)

 

Op foto is tevens knopje van Nokia BT carkit nog zichtbaar en de kabel die aangesloten zat op tel.houder zodat tel tevens kon opladen. De telefoonsteun heb ik al verwijderd. (deze is voor de liefhebber te koop)

 

 

gr Jee

 

IMG_4355.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Hey Jee !

 

Ik snap, denk ik, wel waarom je van de Nokia BT naar de Parrot gegaan bent (display met nummer herkenning)

Mag ik je vragen waarom je niet voor een BT-carkit IN je Radio gegaan bent? Zo te zien lijkt jou radio erg veel op de mijne, en die heeft dat wel.

Werkt trouwens prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hee Den

 

 

Ik kon deze Parrot voor leuke prijs overnemen van clublid TDICLUB.nl

 

Tevens heeft mijn vrouw vanaf morgen een andere auto, die heeft onlangs een andere nokia gekregen en mijn oude nokia BT gaat in haar auto.

 

Mijn pioneer is vrij recent en vond het niet de moeite waard om pioneer met BT aan te schaffen.

 

Hoe werkt die pioneer met BT trouwens, goede kwaliteit ??

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

JA, maar ook de enige plek waar ie netjes kan zitten, ik heb uiteraard zelf met de dealer afgesproken waar ie kwam. overigens moet ik zeggen dat ik er al aan gewend ben, en dat het eigenlijk een iedeale plek is.

 

oja, en niet om op te scheppen, je hebt bij de parrot de toetsen niet nodig, want als er gebeld wordt zeg je gewoon:"telefoon" en ie neemt vanzelf op.

om te bellen zeg je ook telefoon, en vervolgens de naam, en :Thuis, mobiel, werk of algemeen en ie belt gewoon, oftewel je hebt de toetsen bijna niet nodig.

 

Wel is het een Bitch om alle voicedials in te spreken, maar ja daarvoor zij er files in Nederland

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoe werkt die pioneer met BT trouwens, goede kwaliteit ??

 

De "headunit" zit er nu een week of twee in en bevalt me prima.

Al moet ik wel zeggen, het "uit-bellen" vind ik wat te omslachtig.

Maar mij is het vooral om handsfree een gesprek aan te kunnen nemen, en dat doet'ie prima.

Kwaliteit van het gesprek is voor beide bellers goed, ik moet er alleen op letten dat het volume aan mijn kant niet te hard staat anders heeft de beller last van een echo.

Ik ben niet zo veel onderweg, dus voor mij is het een prima oplossing.

Tsja, en in jou geval..... voor net geld een goede carkit over kunnen nemen is natuurlijk altijd top ! Want die Parrot is een prima ding.

(ow... en ik post geen foto, want morgen kunnen jullie het allemaal "live" aanschouwen in Nieuwegein :lol: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik weet niet eens wat zo'n parot carkit is..... :embarassed: maar ik wil wel t.z.t. er één inbouwen, ik zal morgen eens kijken bij deze of gene wat dat ding nu precies is waar jullie het over hebben.

 

Dimitri

 

zie mijn foto, hij zit links van het stuur model 3100

 

maar ja hij is ook al een aantal keer te zien op de vorige pagina

post-2354-1423822091,8031_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@Jee13 Ik heb mijn Parrot carkit vanmorgen verder ingebouwd, werkt perfect !

 

Ja die Parrot parrot werkt prima. Ik vergat ook altijd de telefoon uit mijn broekzak te halen.

Ik heb nu geen probleem meer om dat ding alrijdend uit mijn broekzak te halen. en ik krijg geen bon :thumb:

 

Maar Jee? links onder in het open vakje heb je een prima plaats om de Papagaai fijn weg te werken. :wink:

btw voor de rechtshandigen!

post-2084-1423822091,9281_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden