Ga naar inhoud
  • 0

Vervanging RNS510


Dino-tjuh

Vraag

Nu voor de 3e keer de !@#$%^%#$# te zijn, is voor mij het verhaal afgedaan :!:

Ik ga opzoek naar een vervanger......tips/ideeën/ervaringen zéér welkom.

Eisen;

 

Afneembaar scherm

Moet 1 op 1 passen

Stuurwiel bediening moet functioneren

VW Soundsysteem moet functioneren

MFD moet functioneren

 

Is er überhaupt zoiets te vinden ?

 

http://www.jvc.nl/product.php?id=KW-NX7000E&catid=233

 

http://www.kenwood.nl/products/car/mult ... DNX9260BT/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Het MFD scherm werkend krijgen gaat alleen met de duurdere systemen. (pijlen van navigatie)

Ook de systemen die ik verkoop (RNS Winkel) werken niet goed samen met het MFD scherm. er komt wel wat info maar niet de pijlen.

stuurbediening is geen probleem. dat is allemaal plug& play.

Voor goede bescherming is volgens mij alleen de navilock geschikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de Zenec NC2010 en deze zou feilloos moeten werken en communiceren met al de andere componenten. alsook zelfs (vanaf 2010) clima en visueel parkeren met parkeersensoren.

enige nadeel is dat het een RNS510 look-a-like is en misschien goed genoeg voor de dievengilde. maar tot nu toe geen melding vernomen van het gestolen zijn(worden) van dit systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zenec is inderdaad een mooi systeem maar zonder afneembaar front en dat is voor mij nu echt een MUST.

RNS510 met of zonder navilock ik weet het niet heb er geen vertrouwen meer in.

De twee bovengenoemde systemen lijken wel iets?

JVC / Kenwood. pioneer heeft ook wel een mooi systeem alleen zonder afneembaar front

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Navilock heb ik wel vertrouw in. Is een goed en simpel systeem welke geleverd word door de importeur.

Ook verzekeringen zullen daar genoegen mee nemen als preventive beveiliging.

Tot op heden inderdaad niets dan goed over de navilock...maar heb het gehad met de RNSSSSSSSS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nu voor de 3e keer de !@#$%^%#$# te zijn, is voor mij het verhaal afgedaan :!:

Eisen;

 

Afneembaar scherm

Moet 1 op 1 passen

Stuurwiel bediening moet functioneren

VW Soundsysteem moet functioneren

MFD moet functioneren

 

Is er überhaupt zoiets te vinden ?

Ik denk niet dat er een systeem is wat aan al deze eisen gaat voldoen, behalve een OEM unit van VW.

Het grootste probleem is je VW-soundsystem. Radio's moeten hierop aangepast kunnen worden, anders klinkt het voor geen meter. Het is geen Pre-out wat er gebruikt wordt maar het betreft een andere aanpassing. Het wordt niet eens ondersteund door alle typen VW-radio. Alleen de duurste radiomodellen ondersteunen het.

 

Hoe belangrijk is navigatie? Anders neem je een VW-radio en een losse TomTom.

Of doe zoals ik, en neem een MFD-CD, ziet er voor het dievengilde eenvoudigweg te oud uit, en je hebt het toch full-screen navigatie (ook op je MFD) en, zeer belangrijk, het werkt samen met het VW-soundsystem.

 

Dit of een Navi-lock + RNS510/RNS315, iets anders is er niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Was idd laatst een ander forum lid die eerst een RNS systeem van mij in zijn auto had. die is verdwenen en daarna had hij een standaard systeem en ook die is weer verdwenen zonder toestemming.

dus alles wat maar enigszins op RNS lijkt is volgens mij niet veilig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Was idd laatst een ander forum lid die eerst een RNS systeem van mij in zijn auto had. die is verdwenen en daarna had hij een standaard systeem en ook die is weer verdwenen zonder toestemming.

dus alles wat maar enigszins op RNS lijkt is volgens mij niet veilig.

 

Dat gevoel heb ik dus ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hmmm ja daar was ik al bang voor..... dat het soundsysteem een probleem zou kunnen worden.

Navi is geen pre....alleen ik ben bang dat een rcd 510 / rcd 310 ook weleens een hebbertje zou kunnen zijn ?

Anders een RCD500, zit nog een 6-CD wisselaar in ook. Die is er 2 soorten, met en zonder MP3 ondersteuning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

http://www.pioneer.nl/nl/products/25/38 ... index.html

 

zoals ook al in je andere topic vermeld. zie hier echter pas je eisen.

Deze radio voldoet op het MFD na, ben bang dat je dat nergens gaat krijgen met die andere eisen.

 

Compromis zal moeten, alleen in jouw geval zou ik dit niet leggen bij het afneembaar scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
http://www.pioneer.nl/nl/products/25/38/241/AVIC-F3210BT/index.html

 

zoals ook al in je andere topic vermeld. zie hier echter pas je eisen.

Deze radio voldoet op het MFD na, ben bang dat je dat nergens gaat krijgen met die andere eisen.

 

Compromis zal moeten, alleen in jouw geval zou ik dit niet leggen bij het afneembaar scherm.

 

Dat ding ziet er niet uit!

avic-f3210bt_main_gallery.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Dat ding ziet er niet uit!

 

Ben ik niet met je eens, deze monteren ze volgens mij ook in de Golf Tour, tenminste bij de dealer hier om de hoek. Vond dit er nog wel redelijk uitzien. In mijn ogen in ieder geval beter dan die 4 noppen en de beschermplaat.

 

Maargoed dat is mijn mening...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

mooi spul, hopelijk mag het dan voor eeuwig in de auto blijven zonder dat het dan onrechtmatig uitgeleend wordt

ga ook je wel een ombouwkadertje nodig hebben voor 2din systeem

62095.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden