Ga naar inhoud

Passie gaat de verkoop in......Helaas!


Dino-tjuh

Aanbevolen berichten

Beste Forumgebruikers,

 

De meeste van jullie hebben het waarschijnlijk al meegekregen hier op het forum maar voor diegene die nog niet helemaal op de hoogte zijn volgt hier een klein verslag.

We zijn nu in iets meer dan een jaar tijd drie keer het slachtoffer geworden van inbraak en diefstal.

Vorig jaar de gehele auto van de oprit gestolen en afgelopen drie weken tot twee keer toe inbraak in de auto om het bekende systeem. Omdat de inbraak in onze beleving gewoon absurd lomp en brutaal is geweest voelen ons hierdoor ernstig aangetast in onze eigen veiligheid. Ook het gevoel van het niet behulpzaam zijn van de Politie hebben wij het vertrouwen in onze mooi Passie verloren. Met als gevolg dat we besloten hebben om te kijken of we de auto kunnen verkopen.

Nu roept dit natuurlijk bij iedereen vragen op; Waarom, wat koop je dan enzovoort enzovoort.

Je kunt natuurlijk niet bij iemand persoonlijk een gevoel beoordelen en dat doe ik ook niet maar door de brutaliteit, het niet meekrijgen van het voorval en omdat het letterlijk naast de deur gebeurd, ondervinden wij hierdoor dermate last dat we hiertoe besloten hebben. Als ik (we) geen fijne nachten meer heb(ben) en niet met volle teugen kan genieten van de auto is het dit mij(ons) niet meer waard.Ik vindt het zelf ook erg vervelend en ben er ook absoluut niet blij mee, in mijn beleving supermooie, heerlijke auto om mee te rijden.

Maar dit alles weegt niet op tegen het gevoel van je niet veilig voelen van jezelf en je gezin :!:

 

Ik hoop dat we uiteindelijk iemand vinden die nog heel veel plezier van de auto mag beleven!

Aan de auto zal het niet liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je je gedwongen voelt tot dit besluit.

Ik snap het wel, alleen bij elke andere auto kan het ook gebeuren.

Maar als een auto niet goed meer voelt, heb je er ook geen plezier meer aan, en kan je beter een andere met 'een schone lei' kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg, dat je dit besluit moet nemen door toedoen van iemand die net met zijn tengels van andermans spullen kan alblijven. Ik begrijp het goed, ik ben zelf ook een keer slachtoffer geworden van een autodiefstal. Dat is al 20 jaar geleden maar ik let nog steeds op waar ik mijn auto parkeer als ik op onbekend terrein ben...

Waar gaat het naar toe in dit land..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jongens,

 

Bedankt voor jullie reacties en begrip !

Ik wil gewoon optimaal kunnen genieten van mijn Hobby (Passat) zonder dat ik me druk moet maken of de auto de volgende dag er nog wel staat of als die er nog staat hoe die er dan bij staat. Wat wordt dan de volgende stap van die @#$%^lui?

Ik begrijp en realiseer me dat je zo niet moet denken, maar we lopen nu eenmaal rond met dit gevoel en daar kan niemand verder iets aan veranderen.

 

Wat er voor in de plaats gaat komen weet ik nog niet, we gaan eerst kijken of we de auto acceptabel kunnen verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joost,

 

Je had al 'drastische maatregelen' aangekondigd en eerlijk gezegd verwachtte ik de verkoop van de Passat al wel. Heel begrijpelijk, ook ik zou me niet prettig voelen als ik iedere ochtend bij het opstaan als eerste denk: wel of geen schade? Privacy en gevoel zijn veel belangrijker dan een blik!

 

Succes met de verkoop en ik hoop dat je een waardige vervanger vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeer triest, maar begrijpelijk Joost, ik zou zelf ook geen rust meer hebben.

 

Helaas is het zo dat andere mensen die dit soort zaken uitvreten het niets maar dan ook totaal niets interesseert tot dat het hun zelf treft, dan is de wereld te klein.

 

Heel veel succes met de verkoop, zal eens rond informeren of er nog bekenden zijn die een goede auto zoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook slachtoffer geweest van een inbraak in mijn Passie.

Ik herken het gevoel, er K....T.

Samen met een vriend ben ik een front aan het maken die de NAV niet meer zichtbaar maakt in mijn auto.

Hierdoor zou je verwachten dat men niet gaan inbreken.

We zullen het zien, gevoelsmatig zet ik liever 220v op mijn auto dan verkopen.

Ik hoop dat ik nooit deze keuze hoef te maken.

 

Sterkte, en laat je volgende auto tenminste een VW zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het zelfde gedaan.

Wat je ook hoort volkswagen is gewoon een zeer makkelijke prooi wat dat aan gaat, bij mij is ook tot 2 x aan toe m`n radio er uit vandaan gehaald.

Ik denk ook dat het dievengilde vaak op het forum huist, ik denk ook dat soms de gebraden kippen bij die lui in der bek vliegen, ook vanwege de vele gegevens die er soms vestrekt worden.

 

Is het niet een idee om dmv je kenteken of zoiets dergelijks om het forum nog meer afgesloten te krijgen voor die mensen die eigenlijk alleen intresse hebben voor de radio`s te stelen ???

 

Nou veel geluk verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden