Ga naar inhoud

Verzameltopic over de nieuwe Passat mod. 2011


Ydwer

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Net Besteld:

Passat Variant Comfortline

2.0 TDI 140 pk DSG

met extra:

- metallic Iron Grey

- executive pakket met telefoonvoorbereiding premium

- sportpakket I

- 17" Minneapolis

- chromen dakrails

- setje 16" l.m. met winterbanden

 

Nou maar hopen dat ie snel komt.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die-hard toyota fan (al 3 keer een avensis gereden) toch maar besloten om deze keer een passat variant te gaan leasen. Altijd geroepen dat volkswagen duur en kaal zou zijn. Nu ondervonden dat het tegendeel waar is! Onderstaande uitvoering met opties besteld en ben netto per maand 100 euro goedkoper uit dan de goedkoopste avensis en 150 euro goedkoper uit dan de goedkoopste mondeo. (Bijtelling, bijdrage enz. meegerekend) Moet alleen nog even wachten tot 25-03 tot hij geleverd word. :-) Dan duurt wachten lang!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

Passat New 1.6TDI 77kW Highline Bluemotion Techn.Variant

 

Decorinleg "geborsteld aluminium" (PN8)

Metallic/Pareleffect lak (CL02)

Lederen bekleding "Nappa" met verwarmbare voorstoelen, vloermatten vóór en achter en verwarmbare ruitensproeiers vóór (WL7)

Park Assist met achteruitrijcamera (WDC)

Elektrisch bedienbare achterklep (4E7)

Telefoonvoorbereiding 'Premium' (9ZZ)

Geluidswerende voorruit (4GY)

Zonwering voor zijruiten in achterportieren (3Y4)

Family (W23)

Memorypakket (WB2)

Executive Plus pakket (W25)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal ongetwijfeld te maken hebben met de restwaarde van de passat. Die is in ieder geval hoger dan die van de Ford. Van de Toyota weet ik het niet... maar Toyota is niet meer het merk dat "iedereen" vertrouwd denk ik...

Wel mooie combi, icm een chip is de motor volgens mij best sterk genoeg om lekker op de Nederlandse autobaan mee te tuffen. Met een 1500kg zware caravan de alpen door wordt wat minder denk ik.

 

Al met al een mooie combi en een "volle" uitvoering.

 

Ohja, in de rubriek "Ik ben.... Ik rij".... kun je jezelf even voorstellen. Wordt erg gewaardeerd en is voor iedereen duidelijk welk type auto er gereden wordt.

 

Groeten Foppe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op deze foto's zijn koplampen en achterlichten te zien met nogal opvallende ledstroken. Geen porem IMHO. Omdat ik bij de nieuwe Passats die ik tot nu toe gezien heb die LED's niet zag heb ik eens nagevraagd bij de dealer hier in Enschede en het blijkt dat die LED's alleen i.c.m. de optionele xenonkoplampen geleverd worden. Ergo: doe mij dus maar oldskool halogeenlampjes, die units zien er veel beter uit dan die hierboven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb deze al wel gezien, staat toevallig een B7 highline in de buurt. Ik vind de xenons te gek, maar de leds lijken een beetje op de aftermarket DRL's in de koplampen gebouwd worden. De leds in de koplampen is echt Audi en vind leds, net zoals veel drl's in bumpers e.d., een beetje goedkoop overkomen. Maar dat is wat ik ervan vind...

 

Zag gisteren toevallig een B6 en B7 naast elkaar staan en vind het inmiddels best een mooie auto. Hij lijkt wat "zakelijker" dan de B6. Het zal wel komen door de strakkere lijnen en hoekige ontwerp.

 

Ach ja, wat een boer niet kent, dat vrette niet. M.a.w. als iets nieuw is, moeten wij NEDERLANDERS aan zoiets wennen... Over een jaar vindt iedereen de B7 te gek.

 

Veel plezier vast en succes met wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar bedoelen ze volgens mij mee dat je stoelen een aantal standen onthoudt, 1 voor de vaste bestuurder, 2 voor de partner en 3 voor de kinderen o.i.d. Dan stel je de stoel en spiegels op de juiste positie in en onthoud hij dat, maar ook de stand van de buiten spiegels.

 

Zeg ik dit nu goed?

 

Of dit bij de B7 ook zo is, weet ik niet. Dit zal wel de basis zijn denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze al wel gezien, staat toevallig een B7 highline in de buurt. Ik vind de xenons te gek, maar de leds lijken een beetje op de aftermarket DRL's in de koplampen gebouwd worden. De leds in de koplampen is echt Audi en vind leds, net zoals veel drl's in bumpers e.d., een beetje goedkoop overkomen. Maar dat is wat ik ervan vind...

...

 

Zou me verwonderen dat je die al ziet rond rijden...vergissing misschien.

Zijn pas te bestellen geweest vanaf week 3 van januari en dan nog eens +- max 3 maand levertijd is dus ergens in Maart en April dat ze te zien zijn.

 

reeds December '10 stond deze optie er al in maar de wagens werden in backorder gezet en starte pas in week 3 van Januari '11

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden