Ga naar inhoud

Verzameltopic over de nieuwe Passat mod. 2011


Ydwer

Aanbevolen berichten

heb hem bij coox in rekem zien staan ,ik vind persoonlijk dat Vw het model totaal naar het klassieke heeft gemaakt buite dan de led achterlichten .

ben er helemaal geen fan van .

 

Precies!

 

Ik zag er ook helemaal geen tuningsmogelijkheden in. Ik vind het nu echt een OUWE lullen bak geworden. Voorgaande types werden echt mooi door een schroefset en dikke wielen. Dit blijft een OUWE lullenbak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Top! Dank voor snelle antwoord. Ik overweeg geen navigatie te bestellen vanwege diefstal gevoeligheid maar wel het volgende:

 

Ambiente pakket

Advance pakket

Climaat/massage stoelen

Elektrische achterklep

Park assist met camera

 

Welke andere niet te missen opties mis ik nu? Ik begrijp uit voorgaande berichten dat ABT tuning naar 160 pk waarschijnlijk mogelijk is. Ik vroeg mij af hoe zij die de auto leasen dit hebben besteld/geregeld. Bij bestellen reeds als optie/accessoire opgevoerd? Wordt dit door de dealer uitgevoerd?

 

Wederom erg bedankt!!

 

Groet,

Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke opties je mist, ligt ook een beetje aan welke 'line' je kiest. Ik zou in ieder geval een geluidswerende voorruit er bij nemen. Minder geluid van buiten komt de rust van binnen en ook de kwaliteit van hifi zeer ten goede.

Abt tuning inderdaad als accessoire meebestellen, zodat er geen bijtelling over plaatsvindt. Wordt dan door dealer verzorgd.

 

Overigens, als je massagestoelen neemt, loopt de levertijd met een aanzienlijke termijn op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top! Dank voor snelle antwoord. Ik overweeg geen navigatie te bestellen vanwege diefstal gevoeligheid maar wel het volgende:

 

Ambiente pakket

Advance pakket

Climaat/massage stoelen

Elektrische achterklep

Park assist met camera

 

Welke andere niet te missen opties mis ik nu? Ik begrijp uit voorgaande berichten dat ABT tuning naar 160 pk waarschijnlijk mogelijk is. Ik vroeg mij af hoe zij die de auto leasen dit hebben besteld/geregeld. Bij bestellen reeds als optie/accessoire opgevoerd? Wordt dit door de dealer uitgevoerd?

 

Wederom erg bedankt!!

 

Groet,

Harry

 

 

 

Harry, op welk scherm wil je dan de camera bekijken????? ....heb je echt de rns 510 voor nodig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal erg bedankt voor de waardevolle informatie. Ik zou voor een highline willen kiezen met bovengenoemde opties en dan zonder de camera dus. Nog andere opties die niet te missen zijn naast een geluidswerende voorruit? Een verwarmbare voorruit leek mij ook wel handig maar dit gaat niet samen met de geluidswerende voorruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Winterpakket zit reeds op highline uitvoering. Enige dat ik mij afvraag is in hoeverre geluidswerende vooruit belemmerend werkt voor het geval ik eventueel een 'tomtom' zou willen gebruiken ivm satelliet verbinding.

 

Niet natuurlijk. Zolang jij door het glas kunt kijken kan de TT dat helemaal :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar ik begreep kan er namelijk een probleem bij een warmwerend vooruit doordat er een metaalfilm in wordt gebruikt die een afschermende werking heeft voor met name de nieuwe GPS ontvangers. Ik neem aan dat er in de geluidswerende vooruit ook een bepaalde film gebruikt wordt die tevens een dergelijk effect kan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp uit voorgaande berichten dat ABT tuning naar 160 pk waarschijnlijk mogelijk is. Ik vroeg mij af hoe zij die de auto leasen dit hebben besteld/geregeld. Bij bestellen reeds als optie/accessoire opgevoerd? Wordt dit door de dealer uitgevoerd?

 

Harry,

 

Volgens mijn dealer gaat de tuning er wel komen. Alleen is nog niet bekend wanneer. Ik heb de tuning gewoon als accessoire laten meenemen in de leaseprijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt als een bus. Vind de nieuwe passat nog steeds niet bijzonder. Interieur is nagenoeg gelijk aan de 3c. Dat heeft de CC natuurlijk ook, maar de looks van de CC "spetterd" natuurlijk wel veel meer.

 

Beetje jammer van die domme opmerkingen. De Vag-haters.. (zullen vast veel autoweek lezers tussen zitten :wink:) totaal nutteloze opmerkingen.

 

Passat zou te duur zijn... nou, heb vandaag weer gemerkt dat de passat heel erg waarde vast is. (mijn auto is met huidige km's en opties €2000,- meer waard dan ik er in oktober 2009 voor betaald heb met 60000 minder op de teller). Heb ik waarschijnlijk ook geluk mee, maar dat lukt je met een alfo o.i.d. NOOIT!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden