Ga naar inhoud

Is jullie Passat WK klaar?


Sander101

Aanbevolen berichten

Nu er bij bijna elk reclame blok op tv een wk stopje te zien is en je bij elke supermarkt een wk bandje of poppetje krijgt dacht ik de wk gekte begind al.

Maar op de wegen zie je nog amper wat van de WK gekte her en der zie je een auto met een wuppie op de hoedenplank of een leeuwtje op aan de binnen spiegel.

Ik heb alvast een voor proefje op mijn Passat in zijn WK jasje :wink:

Met de telefoon gemaakt dus het zijn geen top foto's :?

wk2k.jpg

wk1f.jpg

Zo rij ik nu nog niet rond hoor :P

Ik wil eerst wat voetbal zien :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik doe er niet aan mee. Ik heb helemaal niets met voetbal. Ik heb wel eens gekscherend gezegd dat "voetbal is 22 te duur betaalde jongens die allemaal achter 1 bal aan rennen"

Maar ik wens de liefhebbers veel kijkplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook niet zo van het versieren van de auto maar naar mate we verder komen in het toernooi zal de gekte wel weer flink toenemen. Misschien dat ik mezelf dan kan betrappen op oranjekoorts en ook zo'n oranje prul aan mijn auto hang. Laat onze mannen eerst maar eens zien dat we een team hebben om trots op te zijn. Dan zien we wel weer verder. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik doe er niet aan mee. Ik heb helemaal niets met voetbal. Ik heb wel eens gekscherend gezegd dat "voetbal is 22 te duur betaalde jongens die allemaal achter 1 bal aan rennen"

 

En te bang zijn om te zweten ;) Die regel was je nog vergeten :lol:

 

----------------------------------------

 

Zelf vind ik het wel gezellig, lekker met vrienden in de kroeg/jongerencentra lekker voetbal kijken :)

 

(overigens is het wk 2010 ook goed voor de economie in NL, dat ze maar de finale mogen halen en winnen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden