Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst
  schreef VWPassat2003Variant:
Welk merk ga je testen ?

Doe de Pepsi proef

zekers niet.. die komt er bij mij niet in!

kan dat alleen pas van't weekend doen, ben s ávonds te laat thuis en s'morgens om 05.30 heb ik daar ook geen zin an!

Geplaatst

Net even vanuit mijn werk naar de supermarkt geweest (uiteraard flyers geplakt op de parkeerplaats).

Het cola effect is helemaal weg terwijl de foam nog een mooie zwarte band is.

Maar zoals beloofd ga ik het iets dikker aanbrengen , iets afspoelen en weer kijken wat het doet.

Geplaatst
  schreef CronikNL:
Gelukkig speelt dit avontuur zich niet in een warm land af bijv. Mexico. Anders stond je de volgende ochtend raar te kijken van die Mieren polonaise! :shock:

Ha, zo kun je ze eventueel weglokken bij je huis, goed idee! :mrgreen:

Geplaatst

Volgens mij is die cola leuk voor tentoongestelde auto's in een situatie van "ik heb ff niks anders, dus doe dat maar, hij wordt morgen toch weer gewassen", maar om er nu op straat mee te gaan rijden. Nog los van het feit of het zuur, dan wel andere producten in de cola niet simpelweg het rubber van je banden aantasten als je het te vaak gebruikt.

Maar de test blijft leuk.

Geplaatst
  schreef LED-Lightning:
  schreef CronikNL:
Gelukkig speelt dit avontuur zich niet in een warm land af bijv. Mexico. Anders stond je de volgende ochtend raar te kijken van die Mieren polonaise! :shock:

Ha, zo kun je ze eventueel weglokken bij je huis, goed idee! :mrgreen:

Wel de auto van de buren nemen waar je toch al een hekel aan hebt............. :mrgreen: 2x resultaat!

Geplaatst

jammers... ik zal het binnenkort als de klant hier is eens vragen of dat hun dat alleen voor de beurs doen dan...

Ik had geen vergelijkings materiaal van ander spul voor de banden.. helaas.

• 2 weeks later...
  • 5 months later...
Geplaatst

ik heb wel eens pindakaas op rubbers gesmeerd (staat ergens in een topic),

maar als je banden wilt ontvetten/schoonmaken gebruik dan dasty (van de wibra)

en daarna banden voeden met tire dressing, zo blijven ze wekenlang zwart

Geplaatst

in de regel kun je hanteren:

Als je iets snel op kan brengen(bijv spuitbus met tyreschuim) is het er ook snel af..

Geplaatst
  schreef Vdub:
in de regel kun je hanteren:

Als je iets snel op kan brengen(bijv spuitbus met tyreschuim) is het er ook snel af..

zou een tegel tekst kunnen worden van een ene J.C. :wink:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden