wheeler Geplaatst 6 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 6 maart, 2010 Hoorde laast van een klant van ons (ned. grootste bandenleverancier) dat als deze een show / beurs of iets dergelijks hadden alle rubber werd schoongemaakt met cola! Het is volgens hun het beste middel om rubber mee schoon te maken.
wheeler Geplaatst 6 maart, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 maart, 2010 Ja hoor! Als die mensen dat zeggen durf ik dat wel, die hebben er verstand van. Alleen na dat ik het gedaan had, lag er al weer pekel op de weg.... dus niet veel plezier van gehad.
Dino-tjuh Geplaatst 6 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 6 maart, 2010 En voordat je ging rijden wat vond je ervan?
VolkswagenPassat Geplaatst 6 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 6 maart, 2010 Ik heb net een bus banden meuk gekocht. Ik ga morgen even een band met deze rommel inspuiten en de andere met cola. Ga ik het verschil even bekijken. Is er nog een voorkeur voor merk ? Coca Cola, Pepsi, 3ES, AH eigen merk, Aldi rommel ? Light of gewoon ? Leuke tip als het werkt.
wheeler Geplaatst 6 maart, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 maart, 2010 goed, anders zou ik het natuurlijk niet posten he! Hun deden het met echte coca.. heb ik toen ook gedaan.
wheeler Geplaatst 6 maart, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 maart, 2010 Is op zich ook wel lachen want zij hebben vaker bij ons een presentatie van een nieuw projekt.. Komt altijd de manager (die die presentatie doet) in de kantine de cola halen om de zaak op te poetsen.
antonio Geplaatst 6 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 6 maart, 2010 Ik gebruik Meguiars Gold Class Endurance Tyre Gel.
Jee13 Geplaatst 7 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2010 buuuuuuuurp klinkt leuk en als je geen tiregel in de buurt hebt misschien wel handig
antonio Geplaatst 7 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2010 Da's toch geen cola? De smaak is idd totaal anders
Groovejunk Geplaatst 7 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2010 Dus jij hebt het geproefd? Vreemde mensen die italianen
antonio Geplaatst 7 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2010 Dus jij hebt het geproefd? Vreemde mensen die italianen Anders weet je de smaak niet
vwpassie Geplaatst 7 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2010 Lijkt me een uitstekend middel, cola !!!!! Je banden zullen dan als een gek aan de weg kleven ! Dit tgv de rij-eigenschappen.
antonio Geplaatst 7 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2010 Ik denk wel dat als de Cola opgedroogd is het wiel plakt. En dan blijft er weer van alles aan hangen. Misschien is het goed voor een beurs waar er niet gereden wordt met de auto.
wulfke Geplaatst 7 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2010 moet je het dan laten opdrogen of gewoon inwrijven met cola en wat wachten en dan afspoelen ofzo?
VolkswagenPassat Geplaatst 7 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2010 Ik denk wel dat als de Cola opgedroogd is het wiel plakt. En dan blijft er weer van alles aan hangen. Misschien is het goed voor een beurs waar er niet gereden wordt met de auto. Nou ik ga het zo even proberen. Mijn band links voor gaat met cola. Mijn linker achterband met Tire Foam. Daarna ga ik er +/- 80km mee rijden. Kortom, morgen of vanavond weten we wat het doet op de korte termijn.
wheeler Geplaatst 7 maart, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2010 Bij ons deden ze altijd cola op een doek, en daarmee schoonwrijven.. zo heb ik het toen ook gedaan, anders krijg je natuurlijk ook je hele velg en zo onder.. en dat willen we niet! Gaat natuurlijk niet een hele fles cola eroverheen gooien, maar dat lijkt me duidelijk. Gewoon een doek vochtig maken en schoonwrijven.
VolkswagenPassat Geplaatst 7 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2010 Nou het zit er op. Ik heb snel wat foto's gemaakt van de cola / foam test. Tot vanavond of morgen voor de duurtest.
VolkswagenPassat Geplaatst 7 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2010 De banden met de cola plakken inderdaad lekker. Maar op het eerste gezicht zijn ze wel mooier zwart, maar dat is pas de eerste 10 minuten. Ik ben bang dat als ik straks op mijn bestemming aankom dat er een paar kilo zand en straatvuil aan zit. We gaan het zien, de koets moet toch nog een sopje krijgen voor de meeting van volgende week zondag.
wheeler Geplaatst 7 maart, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2010 ok, ok misschien moet ik iets uitgebreider zijn. Maar dat andere spul laat je toch ook niet op de band zitten of wel. Met Cola maak je de banden weer mooi zwart, beetje coke op een doek, banden mee inwrijven, worden ze mooi. Later afspoelen, auto wassen watever.. vochtige doek met water even overheen.. toppie!
VolkswagenPassat Geplaatst 7 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2010 Nou de eerste uitslagen zijn binnen. Wat mijn betreft is het voorlopig 1-0 voor de foam. De banden met cola zijn wel netjes maar als je gaat rijden worden ze toch sneller grijs. Dit terwijl de foam netjes zwart bleef. Maar alles heeft een 2e kans. Morgen nog 1x behandelen, en dan weten we het zeker.
wheeler Geplaatst 7 maart, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2010 ik zal van de week ook nog eens doen, maar ik heb natuurlijk geen foam, dus alleen coca!
VolkswagenPassat Geplaatst 7 maart, 2010 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2010 Welk merk ga je testen ? Doe de Pepsi proef
Aanbevolen berichten