Ga naar inhoud

Flyer voor www.vwpassat.nl -> pag 4


VolkswagenPassat

Aanbevolen berichten

Beste leden,

 

Zojuist is besloten dat er een flyer gaat komen voor dit forum.

Het is de bedoeling dat we hiermee meer leden krijgen en hierdoor meer reacties en topics gaan krijgen.

Kortom we gaan de site promoten.

Wie heeft er ideeën of suggesties wat er opde flyer moet komen te staan.

Ik ben gestart met een voorbeeld maar hier kunnen we aan sleutelen, het is immers een voorzet.

Omdat de flyer van ons allemaal is wil ik graag jullie mening peilen.

Uiteraard kunnen voor en tegenstanders in deze topic ook hun mening geven over het initiatief.

 

Ook ben ik op zoek naar mensen die een pakketje flyers tot zich willen nemen en zo nu en dan onder de ruitenwisser van een Passat willen plakken.

 

KIJK even op pagina 4 voor de definitieve folder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

gaaf.. mooi flyer

ik zou ook iets vermelden van de mod's, heel veel bezoekers hier zijn daar verslaafd aan :angel: en bv een mooie foto van een mod erbij. Ik denk dat huidige passat rijders opvalt wat er anders is aan de auto en dat ook leuk vinden.

 

Ik vraag me alleen af, waar wil je die flyers gaan uitdelen? oh... eh .. staat erbij..

 

Persoonlijk zou ik, het wist u dat weglaten en verwerken in de tekst.. vind dit een beetje bruiloft stukjes idee.

 

En de zin van groot en klein onderhoud.. die loopt niet lekker..

mischien iets van:

Of je nu iets wilt weten over het vervangen van een lampje, onderhoudsbeurten of het vervangen van een kompleet motorblok het forum kan je daar bij helpen!

 

en volgens mij moet deze zin zo.. maar ik ben ook geen kei in nl.

Tevens organiseren wij regelmatig meetings in het hele land... of misschien moeten we onze belgische vrienden niet uit sluiten en wordt het in zowel nederland en belgie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk!

Hier nog een tip, je begint de flyer in de 'jou' vorm en vervolgens gebruik je 'Wist u dat' - ik zou daar dan ook 'Wist je dat' gebruiken mocht je dat willen blijven gebruiken.

 

Wat mij betreft doet de gemiddelde leeftijd van een eigenaar niet echt ter zake waar het nu staat, of je zou het in de 'Wist je dat' kunnen verwerken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed initiatief Edwin!

Ik kan me aansluiten bij de eerdere commentaren. Voor wat betreft het aantal te drukken flyers: stel dat slechts 5 % van onze forumleden ieder 5 flyers uitdelen, dan zit je (grofweg) al aan die 1.250 flyers.

Ik heb ook wel een aantal Passats in de buurt die ik met de flyers warm zou willen maken voor dit fantastische forum.

Leuk dat je een foto hebt gebruikt van de minimeet in Dordrecht, de Blackpassat is nog net te zien achter die van Jeroen/Jee13

Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden