Ga naar inhoud
  • 0

Nieuw MFD1 navigatiesysteem, waar te koop?


w8-drivee

Vraag

Hallo,

 

Vandaag even mijn navigatiesysteem uit de auto gehaald om te controleren waarom de radio-ontvangst zo slecht is.

ik ben echter gestruikeld en heb het systeem laten vallen. Het is scherm is gebroken en hij doet niets meer.

Weet iemand waar ik een nieuwe(liever geen 2e hands) vervanger kan krijgen voor een leuke prijs?

Is voor mijn passat w8 uit 2001

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hallo,

 

Vandaag even mijn navigatiesysteem uit de auto gehaald om te controleren waarom de radio-ontvangst zo slecht is.

ik ben echter gestruikeld en heb het systeem laten vallen. Het is scherm is gebroken en hij doet niets meer.

Weet iemand waar ik een nieuwe(liever geen 2e hands) vervanger kan krijgen voor een leuke prijs?

Is voor mijn passat w8 uit 2001

 

 

Dealer?

 

:blink: stealer :!:

 

Als je geen 2de hands wilt is er wat betreft deze spullen geen andere optie. Betwijfel namelijk of de fabrikant aan particulieren levert, als zo een mfdI uberhaupt nog gemaakt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Misschien heb je interessen in een prachtige vervanger voor je MFD1? Pioneer HD1BT, dubbeldin navigatie / dVD-speler / MP3 player met 20 Gb harddisk, Bluetooth en backupcamera enz. enz.... Bedrading plug en play voor een 3 Bg...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden