Ga naar inhoud

New pics(P3) CdoublU


CdoublU

Aanbevolen berichten

mijn emoticon is bedoeld als een grapje

omdat in de topic rattenketels best wel gave ideee staan om je auto aan te passen

ik weet dat de meeste van ons mijn wagen niks aan vind

een mening is vrij en ik neem het leven met een koreltje zout

het is net een soort "chop shop"wat je op discovery kunt ziet met Leepu

ok :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Dikke wielen (lees groot en breed) er onder en plat op zijn bek gooien. Klaar....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En heel misschien een iets ander voor bumpertje... Dat is mijn mening. Hij lijkt zo ver naar voren te steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

THJRUJAGB HBWRTGVBRTGHWERGBWGBYJKJDErfg

THHERHRTHRTGrgb

rRTHWh

yhEHEThetyhetyhklwrjkwjjgtkfev gntgrt????rgtojeroujeruujrtitgiuhgohghur9uh9hruheugoejrnosjdfoeuhg;jdfvnakj;jnva;

rijerhojg;dflknv;lfj;gvhvbjghnbbqa;rohL'kfogjfn;;oetgon;lktgjrh;jlh;ljyh;rjh;rtkjt'g

tgktgijt;tioh;toghithghjtghghthogg;jgojrjgktktkr;rkt;llo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meeste reacties hier gaan ook nergens over. Denk doe even mee.

Chris ga echt lekker je gang, en doe echt wat je wilt. En laat aub de maffen die maar kwalijk 80/90 berichten geplaatst hebben zich er helemaal niet mee bemoeien,afzeieken meten ze thuis tegen hun vrouw doen. En niet tegen iemand die zijn eigen style wel durft te laten zien, wat de meesten hier niet durfen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meeste reacties hier gaan ook nergens over. Denk doe even mee.

Chris ga echt lekker je gang, en doe echt wat je wilt. En laat aub de maffen die maar kwalijk 80/90 berichten geplaatst hebben zich er helemaal niet mee bemoeien,afzeieken meten ze thuis tegen hun vrouw doen. En niet tegen iemand die zijn eigen style wel durft te laten zien, wat de meesten hier niet durfen.

 

Blijkbaar wil je hier toch een discussie over starten, anders post je dit niet. Anyhoe : Ik denk dat de meesten de auto hier ook (veel) zakelijk gebruiken en dan is het toch vaak niet echt gepast om met een auto voor de deur te komen waarvan de mensen aan afwijkende gedachte kunnen hebben. M.a.w. dan is OEM + een mooie manier van je auto aanpassen.

 

Tevens denk ik dat er een verschil is tussen aanpassen van de auto naar wens (denk aan voorruitverwarming inbouwen, SML, enz,..) en een complete restyle (je had eigenlijk een Audi willen hebben, of een Japanner)

 

Smaak? Ja, niet allee dat.. Externe factoren hebben vaak evenveel invloed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meeste reacties hier gaan ook nergens over. Denk doe even mee.

Chris ga echt lekker je gang, en doe echt wat je wilt. En laat aub de maffen die maar kwalijk 80/90 berichten geplaatst hebben zich er helemaal niet mee bemoeien,afzeieken meten ze thuis tegen hun vrouw doen. En niet tegen iemand die zijn eigen style wel durft te laten zien, wat de meesten hier niet durfen.

 

Jij komt er wel :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden