Ga naar inhoud

Shining

Members+
  • Aantal items

    246
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

1 Neutral

Over Shining

  • Verjaardag 03-07-1987

Contact Methods

  • MSN
    eminenz_exorial@hotmail.com
  • Website URL
    http://www.hyves.nl/molestor

Profile Information

  • Plaats
    Vlissingen
  • Interests
    auto tuning, muziek

Overige

  • Vagcom
    Nope
  1. Tot nu toe rijd hij prima en heb ik nog nergens last van, geen meldingen of drukverschillden oid. Koelvloeistof is prima roze ron, de bak is gwn geel van buiten..
  2. Nee Nee, ik wachte steeds op de juiste lichtinval en de perfecte hoek Iets wat later dan afgesproken, maar hier alsnog de foto's ! Aangezien ik die slang al had onderbroken wat naar het motor gedeelte gaat, toch besloten om hier nu voor de derde keer alsnog de DV te plaatsen, de oude is afgesloten en alles werkt naar behoren verschillende bedrijven navraag gedaan en dit kan geen kwaad op deze manier, ook op internet filmpjes gezien van mensen die het ook zo hebben gedaan, dus ik heb er weer een goed gevoel bij en ben er blij mee.
  3. Hmm.. krijg steeds meer het idee dat ik me hier noet eerst goed on verdiept heb. Ook de tweede blijkt niet goed te werken.. denk dat ik naar een andere zaak ga en alles met hulp en advies van jullie en hun kennis zsm laat corrigeren Sorry dat er nog geen foto is gemaakt zo als beloofd maar ben morgen vrij en zal ze alsnog maken Ik houd jullie op de hoogte
  4. klopt de oude zit er nog, alleen het vaaccuum slangetje zit nu op de nieuwe
  5. Niet voor mij, ik heb mijn ding gedaan Ben benieuwd of er nog andere met zoiets bezig zijn!
  6. Arjen, ik denk dat we steeds langs elkaar heen praten Ik zal proberen straks een foto te maken. Zal het nog een keer proberen uit te leggen hoe de situatie is : Er was zowel door mij als de vorige geen andere DV ( dump valve ) geinstaleerd dan op de orginele na ! Ik heb dus zelf de slang ong. 60 mm( lijkt op een sifon ) die rechts de motor ingaat doorgesneden. Toen een T stuk met 2 slangenklemmen ertussen gezet, en daar de nieuwe dump valve op aangesloten. Nu hoor je nog niet het bekende pffffffssstt. geluidje omdat er nog een vaccuumslangetje op aangesloten moest worden. uiteraard boven op de dump valve op dat tuutje en dan naar.... ???? Dat was mijn vraag. Inmiddels bekend, moet ik die van de orginele DV gebruiken. Heb gister het laten doen door een bedrijf, maar helaas blijft de klep vast zitten in de DV. Er is een nieuwe besteld en hopen dat deze wel werkt Zal strax ff foto maken van de huidige stand van zaken
  7. Ok, thnx, haalde dan even 2 totaal verschillende dingen door elkaar... De Dump Valve zit al met een T-stuk tussen de slang van me intercooler ( die bak schuin onder je koplamp ) naar me inlaat van de motor. Die zit daar al. Nu zit er bovenop de forge een tuutje ( zie foto ) waar het vacuumslangetje op zou moeten komen. Alleen waar moet ik die op aansluiten ? ff voorbeeldje van internet gepikt
  8. ik rij ook op 19" met een standaard highline sportonderstel en ik heb overal nog ruimte zat ! Dus ik ga ervan uit dat 20 inch moet lukken. Je ziet het bij mij van voren goed. Achterkant ligt ietsjes lager omdat daar nogal een kast met subwoofers is ingebouwd mede daardoor komt de voorkant ietsjes omhoog. Maar al met al zeg ik 20 inch zou moeten lukken, 21 inch word ( TE ) in verhouding tot..
  9. Moet ik die onderbreken met een T stukje, of moet ik die orginele afdoppen, en de nieuwe op de bestaande slang aansluiten ?? Heb jij misschien anders een foto van hoe jij het gedaan hebt ??
  10. Heb inmiddels de dump valve geplaatst Alleen moet ik nu nog het vacuum slangetje aansluiten Leek mij niet erg lastig maar waar kan ik deze het beste tussen zetten ? Welke leiding kan ik een T stukje tussen zetten Bij de carlife in vlissingen vertelde ze dat ik die tussen de leiding van de rembekrachtiger moet zetten Had hier veetje twijfels over en durfde het niet aan. Iemand een idee of een link of site waar duidelijk staat aangegeven welke leiding ik moet onderbreken voor de vacuumslang ?? Hoop dat iemand mij kan helpen
  11. @ DM: ik heb een Forge DV006 gekocht. deze leek mij goed genoeg, en heb goede recenties gelezen voor mijn type auto @ Bart 1.8T Ik doe het niet voor het vermogen, zit nu op bijna 200pk dus meer dan zat. Het is net even het beetje extra geluid in combinatie met de dump valve wat mijn aandacht trekt, en zoals ik al aangaf. Wilde gewoon wat extra's onder de kap aanpassen en een betere luchtinlaat voor de motor leek mij niet zo'n lastige aanpassing. Daarom mijn advies geraagd over een andere filter
  12. Daarom neem ik aan dat ik beter een buis naar beneden kan laten lopen en daar een open luchtfilter op aan kan sluiten ?!
  13. Beste allen, Ik dacht laat ik eens wat onder de kap aanpassen maar heb een aantal vraagjes betreft de keuzes. Heb een Dump valve gekocht van Forge, en nu wil ik graag een "Open luchtfilter" of een Cold air intake klinkt misschien beetje Noob, maar is dit niet gewoon het zelfde??? Motorisch ben ik nog niet helemaal thuis wat de passat betreft. Maar heeft iemand goede tips over deze combinatie of een meening ??? Welke kan ik het beste gebruiken ?? Auto gegevens: Passat 3B 1.8 Turbo ( is al gechipt ) Alvast bedankt !
  14. Goed bezig man!, is altijd leuk om een aantal spullekes te hebben liggen om op je vrije dag lekker te monteren Ziet er allemaal nice uit, ben benieuwd hoe die lip staat, kan me nooit zo goed inbeelden hoe het staat. Ben wel jaloers op die licht schakelaar van jullie.. ( in Zeeland zeggen we, "Die mok ok e" ) zoiets geloof ik. Maare ik weet nog een Tip & Trik, smeer ff die ventieldoppies in met vaseline ofso, want als je ze er nu opdraait grote kans dat je ze tijdens de winter er niet meer afkrijgt, die dingen gaan vaak zo vast zitten dat je je ventiel stuk draait als je net zo onvoorzichtig als ik ben Succes kerel!
  15. Shining

    Shades en wielen

    Hey stadgenoot, dat gebeurd niet vaak! Ziet er nice uit, goed bezig. Zal eens opletten of ik je een keer zie rijden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden