Ga naar inhoud
  • 0

winterbanden


hertogjan

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb dezelfde maat als jij en heb nu Michelin Alpin onder mijn 3BG. Ik ben daar zeer tevreden over, weinig geluid en voldoende grip. Als ik nu nieuwe zou moeten kopen zou de keuze op Dunlop wintersport 3D vallen. Die schijnen volgens de diverse tests erg goed te zijn. Ik heb mijn laatste banden bij http://www.internetbanden.nl gehaald. Dat scheelde me een hoop geld vergeleken met de plaatselijke bandenhandel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ze uiteindelijk tweedehands gekocht met 7 mm .

Continental TS 810 ,kwamen uit de test van 2007.

Ik moet zeggen dat ik nu nat koud en sneeuw wegdek heb gehad en zijn zijn geweldig.

Net even het vrouwtje gehaald in Ambacht en dat ging prima.

Heb geweldige grip met die banden.Ik ben niet zo benauwd om de weg op te gaan.

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb Pirelli winterbanden en ben blij dat ze er met dit weer onder zitten.

 

Zonet nog even bij de Media Markt geparkeerd op een niet tot nauwelijks schoongemaakt parkeerterrein. Zie je daar al die lui duwen en moeilijk doen om weer uit de sneeuwhopen te komen en de Passie rijd zonder moeite weg, erg fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb geen probleem met het rijden heb onder de caddy dunlop en onder de passat vredestein snowtrack 3 en heb met beide een super grip.

Heb met de caddy gisteravond nog een audi met zomerbanden de parkeerplaats op moeten slepen ha ha.

 

Bij ons in de straat zie je gelijk wie er op zomerbanden rijdt, die glijden van links naar rechts en bij ieder heuveltje zie je ze een paar keer een aanloop nemen.

 

Gr Jerry

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden