Ga naar inhoud

Welke interieurbekleding?


draak82

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Binnenkort ga ik een nieuwe Passat bestellen. Het zal een 1.4 TSI 122 PK Highline Bluemotion Techonologies worden. Een sedan met handbak of een variant met DSG, afhankelijk van het budget. De kleur zal IJslandgrijs worden, met de opties Executive Plus pakket, Dynamic Pakket en Xenon als het budget het toelaat.

 

Maar de titel van dit onderwerp zegt het al: wat moet ik kiezen als interieurbekleding? Ik dacht dat ik er uit was: Corn Silk (dus beige) leer met zwarte vloermatten en een houtstrip over de breedte van het dashboard. De onderkant van het dashboard en het onderste gedeelte van de deuren worden dan ook beige.

 

Maar nou was ik bij de dealer en die vertelde mij dat twee Indivudal leerpakket in de aanbieding zijn. De ene is zwart leer icm beige en de andere is zwart leer icm bruin leer. Nou ben ik niet zo'n fan van twee kleuren leer, maar dat bruine is toch wel erg mooi. Het dashboard blijft in beide gevallen zwart. De houtstrip zou ik dan vervangen door gewoon aluminum.

 

Ik weet dat het een kwestie van smaak zal zijn, maar misschien hebben jullie nog nuttige opmerkingen.

 

Groeten Paul

post-9650-1423823872,5443_thumb.jpg

post-9650-1423823872,5912_thumb.jpg

post-9650-1423823872,638_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corn Silk blijft het mooist, helemaal met lichte matten!

 

De aanbiedingen zijn van het Individual pakket, zijn er nog meer aanbiedingen? Is dit ook met een andere kleur stiksel in het stuurwiel etc?

 

Sowieso een sjieke auto!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corn Silk blijft het mooist, helemaal met lichte matten!

 

De aanbiedingen zijn van het Individual pakket, zijn er nog meer aanbiedingen? Is dit ook met een andere kleur stiksel in het stuurwiel etc?

 

Sowieso een sjieke auto!

 

 

De dealer wist mij ook te vertellen dat het Dynamic pakket nu maar 250 euro kost. Ik geloof dat dit alleen voor de Highline Bluemotion Technologies geldt. Voorheen was het Dynamic pakket niet leverbaar op de Bluemotions, maar nu dus wel, alleen zonder de R-design bumpers en het sportonderstel (Bluemotion is al verlaagd). Dat laatste hoeft van mij toch niet. Het Executive Plus pakket is nu ook leverbaar voor nog te bouwen auto's. Voorheen was het pakket alleen voor auto's die nog in 2009 op kenteken zouden worden gezet.

 

Het plaatje van de bekleding die hij mij kon laten zien, was erg klein, maar volgens mij is het inderdaad met ander kleur stiksel in het stuur en de pook. Het Individual leer is 250 euro duurder dan gewoon leer (950 euro vs 1.200 euro op de Highline, op de Comfortline weet ik het niet).

 

Ik zie dat veel mensen een voorkeur hebben voor zwart/bruin. Ik twijfel nog steeds, ook vanwege de combinatie zwart/bruine bekleding met IJslandgrijze lak. Maar in ieder geval fijn dat veel mensen reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een TSI 1.4 bluemotion besteld. Highline en dynamic en executive plus pakket. In de DSG7 uitvoering.

Mij is verteld dat Dynamic inderdaad voor 250 euro zonder R pakket wordt geleverd, met de gewone highline chromen grill maar WEL met verlaagd sport onderstel (15cm voor en 10cm achter voor de BT en 15cm voor en 15cm achter voor het sportonderstel met straffere veering).

Ik heb zwart op zwart besteld. Ik vind all black het mooist bij een zwarte lak. Optie 2 is ook wel mooi, maar ik heb er geen 1200,- voor over.

 

Dynamic = 17"velgen 235/45 (nog dikker dan mijn C-klasse :), 35% tint en 15cm verlaagd sportonderstel (zie volkswagen.nl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden