Ga naar inhoud

w8 ditjes en datjes.. etc


Ydwer

Aanbevolen berichten

Te koop.

Lage km stand (volgens adverteerder)

En mooie wielen (die ik ergens van ken).

http://www.marktplaats.nl/s/831044309598.html?startDateFrom=1452772587000&utm_source=systemmail+systemmail&utm_medium=email+email&utm_campaign=SavedSearches+CA_Buy_B_Saved_Search

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Dat is echt een koopje shit man, had liever deze gekocht

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das waar. Maar als het voor de rest een goeie is mag dat geen probleem zijn. Rest bpm en omkeuren nl kenteken is te verwaarlozen. Ook wel te noemen: onderhandelings ruimte.

 

 

Inderdaad! En dit is wel een 'complete'. Mooi interieur ook zo met die leer/alcantara recaro's ! En 133.000Kms. is inderdaad niet veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad! En dit is wel een 'complete'. Mooi interieur ook zo met die leer/alcantara recaro's ! En 133.000Kms. is inderdaad niet veel.

Recaro zout ik ook nog graag willen. Maar dan wel beige zoals @@Mark91. Zag er laatst eentje te koop. Maar met een prijs van 1600,- samoulians ff te gortig opt moment.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@pazara

Welkom op het forum!

Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.
Je kunt jezelf en je passat voorstellen in het Ik ben.....En ik rij..... topic.
Bent u blij met onze hulp, steun dan de club. Zo word je Full Member
Veel leesplezier namens het moderatorteam.

 

Om je vraag te beantwoorden; wat verwacht je te horen wat wij ervan vinden met 1 foto bij de advertentie.

Ik stel voor dat je deze topic vanaf pagina 1 gaat inlezen en zelf een overweging gaat maken of je zomaar een willekeurige W8 gaat kopen of dat je heel kritisch moet kijken voordat je er 1 aanschaft.

 

Succes met je beslissing

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@pazara. "Ik" denk dat het belangrijk is dat je een keuze maakt in hoe je hem wilt hebben. Welke opties wil je wel, en welke zijn minder belangrijk, en kun je zelf later toevoegen. Wat is jouw kleur.

 

Ik heb een jaar gezocht, en heb alleen recaro moeten opgeven.

 

Zorg er voor dat je weet wat ze zwakke punten zijn. En of deze al onderhanden genomen zijn.

 

Kosten zul je op de koop toe moeten nemen. Deze zullen er altijd zijn. Kun je veel zelf, dan is het het overwegen waard. Moet je het uitbesteden (laten maken door derden) bedenk je dan dat de kosten flink kunnen oplopen. Dit zul je jezelf realiseren als je dit hele topic door leest.

 

Wij en jij kunnen niet aan de hand van foto's bepalen of je een goede koop doet. Zelfs als je bv. de mijne of van 1 van een ander forumlid kon kopen (ik zou er wel 1 weten(@@Mark91)) weet je dat niet.

 

Je kan jezelf wel informeren of dit is wat je wil.

 

Uiteindelijk zie ik het liest zoveel mogelijk 8ies hier op het forum.

Al is het maar om ze met elkaar op het asfalt te houden.

Te beminnen en slaap zacht te wensen in de winter. Tot later, het is beter zo, ik zie je weer als de zon schijnt.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

aangepast door Flying Dutchman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan bij wat hierboven al gezegd word. Heb je de zinnen gezet op een W8, hou er dan rekening mee dat ze een lieve duit kán kosten als het tegen zit.

Zo te oordelen vanaf een foto een een stukje tekst is onmogelijk. Ze is goed onderhouden, okay, maar wat is goed? Nieuwe olie en klaar?
Dat is helaas niet genoeg voor onze schatjes. Het zijn veeleisende minnaressen, onze achten.

Zij hebben net wat meer aandacht nodig als rechtuit. Maar draai je de sleutel om, is alles vergeten en vergeven. Dan bezorgt ze je kilometers plezier! Als je dat kan accepteren, ben je een W8 piloot in spé.

 

aangepast door DenV5Passat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Goed nieuws! Mijn W8 3b heb ik vandaag het eerste rondje mee kunnen rijden! De eerste reeks problemen zijn opgelost. Hebben zich ondertussen weer wat nieuwe aangemeld. De auto wordt van binnen al mooi heel warm. Maar de temperatuur meter vlijft koud aangeven. De radiator blijft ook koud. Mijn eerste gok zou zijn de thermostaat. Iemand al eens hetzelfde gehad?? 61ad389dbd764dbcda6b2833ca0adcf9.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Goed nieuws! Mijn W8 3b heb ik vandaag het eerste rondje mee kunnen rijden! De eerste reeks problemen zijn opgelost. Hebben zich ondertussen weer wat nieuwe aangemeld. De auto wordt van binnen al mooi heel warm. Maar de temperatuur meter vlijft koud aangeven. De radiator blijft ook koud. Mijn eerste gok zou zijn de thermostaat. Iemand al eens hetzelfde gehad?? 61ad389dbd764dbcda6b2833ca0adcf9.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Werkt de secondaire waterpomp wel, deze zit achter tegen het blok, thermostaat is mechanisch.

Mischien nog lucht in het systeem?

Wel een mooi project, respect hoor????????????????

aangepast door Ad Driessen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt de secondaire waterpomp wel, deze zit achter tegen het blok, thermostaat is mechanisch.

Mischien nog lucht in het systeem?

Wel een mooi project, respect hoor????????????????

Had em vandaag nog willen bijwerken. Thermostaat doet het. Misschien wat lucht geweest ofzo. Temperatuur meter in de auto gaat niet omhoog... maar heb een nieuwe temperatuur sensor besteld. Als ik hem uitlees kan ik wel een temperatuur zien (via vagcom). Lamgzaam steeds een beetje verder!

 

Misschien nog leuke info, de bak die ik nu gebruik (gezien het voorwiel aangedreven moet zijn) komt van een Skoda Superb 6 cilinder diesel. Deze passend gekregen door er een pasplaat van een pheaton tussen te zetten.

De snelheid indicatie hebben we omgecodeerd dat deze via de ABS sensoren gaan.

De knipperlichten zitten nu in de spiegels, heb om de gaten op te vullen Exclusive Edition logo's van een sharan erin gezet. Als het allemaal af is is het de bedoeling deze dicht te lassen.

 

Als er meer nieuws is ga ik het zeker delen!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden