Ga naar inhoud

w8 ditjes en datjes.. etc


Ydwer

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of deze wel eens is langsgekomen, maar leuk leesvoer voor W8 eigenaren die zich iets meer in de techniek van de toch wel bijzondere W-motor willen verdiepen.

 

 

The W​ engine concept

desging and function

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_248.pdf

 

Leuk leesvoer voor een rustig moment tijdens de feestdagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, da's interesant.

 

Ik vraag me nu ook meteen af waarom de motor gelicht zou moeten worden om het riempje van de balansassen te wisselen???

De timing punten staan er blijkbaar gewoon op aan de buitenkant.

riem vervangen balansassen????

Bin there, done that, no sweat

 

Ga de link ckr ff door lezen.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of deze wel eens is langsgekomen, maar leuk leesvoer voor W8 eigenaren die zich iets meer in de techniek van de toch wel bijzondere W-motor willen verdiepen.

 

 

The W​ engine concept

desging and function

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_248.pdf

 

Leuk leesvoer voor een rustig moment tijdens de feestdagen.

Mooi document.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het stijgt mijn ook al weer naar me bol. Leuk, "voor der bij". Eentje helemaal alleen voor pappa, voor de zomer.

 

Humm... voel een paar brandende oogjes in me rug.

Oh shit..... ze loopt naar het messenblok?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

aangepast door Flying Dutchman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het stijgt mijn ook al weer naar me bol. Leuk, "voor der bij". Eentje helemaal alleen voor pappa, voor de zomer.

Humm... voel een paar brandende oogjes in me rug.

Oh shit..... ze loopt naar het messenblok?

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Gewoon doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben nieuw op dit forum. Ik ben al een tijdje een lurker want ik ben op zoek naar een W8 met handbak en ik heb hier een hoop bruikbare informatie gevonden waarvoor dank.

 

Ik ben al een paar maand aan het kijken. Nu heb ik al een paar keer achter het net gevist, of de auto was in een te slechte staat of een verdoezelde schade auto. Ik zou vandaag gaan kijken voor een zwarte W8 estate in de kop van Duitsland welke er zeer netjes uit zag, maar krijg net een bericht dat de verkoper de auto verkocht heeft. Jammer wanneer mensen niet aan hun afspraken houden. Deze had 250k gelopen wat misschien vragen is om problemen. Alle het nodige onderhoud was gedaan inclusief boekjes met stempels. Zijn er hier een aantal die al boven de 250k zitten? 

 

Ik ben zelf beetje huiverig voor een automaat maar het aantal W8en met MT is minimaal en wellicht dat ik daar dan toch een concessie moet doen. Mijn voorkeur heeft om een W8 over te nemen van een liefhebber met kennis van zaken. Mocht iemand nog een W8 te koop te weten te staan die niet via de reguliere kanalen te vinden is, hou ik mij graag aanbevolen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker automaat nemen. De pr8 is niet om te stoplicht sprinten. Dus zelf schakelen wordt overbodig. Daarbij komt kijken dat hij zo zijde-zacht schakelt dat je nooit meer iets anders wil. En andere merken zal verafschuwen hoe ze schakelen. PS tiptronic lijkt op zelf schakelen.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben nieuw op dit forum. Ik ben al een tijdje een lurker want ik ben op zoek naar een W8 met handbak en ik heb hier een hoop bruikbare informatie gevonden waarvoor dank.

 

Ik ben al een paar maand aan het kijken. Nu heb ik al een paar keer achter het net gevist, of de auto was in een te slechte staat of een verdoezelde schade auto. Ik zou vandaag gaan kijken voor een zwarte W8 estate in de kop van Duitsland welke er zeer netjes uit zag, maar krijg net een bericht dat de verkoper de auto verkocht heeft. Jammer wanneer mensen niet aan hun afspraken houden. Deze had 250k gelopen wat misschien vragen is om problemen. Alle het nodige onderhoud was gedaan inclusief boekjes met stempels. Zijn er hier een aantal die al boven de 250k zitten? 

 

Ik ben zelf beetje huiverig voor een automaat maar het aantal W8en met MT is minimaal en wellicht dat ik daar dan toch een concessie moet doen. Mijn voorkeur heeft om een W8 over te nemen van een liefhebber met kennis van zaken. Mocht iemand nog een W8 te koop te weten te staan die niet via de reguliere kanalen te vinden is, hou ik mij graag aanbevolen. 

 

 

Je kan eens naar de mijne komen kijken?

post-19101-0-76414300-1452421808_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan eens naar de mijne komen kijken?

Bedankt voor je antwoord. Mooie W8, alleen zoek het liefste een originele staat. Heb je de originele velgen en achterlichten? De verlaging ziet er wel netjes uit. 

aangepast door mr_XXX
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord. Mooie W8, alleen zoek het liefste een originele staat. Heb je de originele velgen en achterlichten? De verlaging ziet er wel netjes uit.

??? Gezocht: van liefhebber, met kennis van zaken. Liefst origineel. Dus op de simpel te vervangen achterlichten en wielen struikel je? Maar de verlaging is mooi????

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

??? Gezocht: van liefhebber, met kennis van zaken. Liefst origineel. Dus op de simpel te vervangen achterlichten en wielen struikel je? Maar de verlaging is mooi????

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Liefhebber is op meerdere manieren uit te leggen natuurlijk Ik denk dat een liefhebber het nodige onderhoud doet/laat doen.

 

Achterlichten en wielen is simpel te vervangen natuurlijk. Geen struikelblok. Ik had het wat duidelijker moeten zijn. Ik ben niet vies van een beetje verlaging. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord. Mooie W8, alleen zoek het liefste een originele staat. Heb je de originele velgen en achterlichten? De verlaging ziet er wel netjes uit. 

 

 

Achterlichten en wielen heb ik er ook bij, evenals de originele veren en demperts. (Sportline van VW)

aangepast door Redeemer1972
Link naar reactie
Delen op andere sites

Te koop.

Lage km stand (volgens adverteerder)

En mooie wielen (die ik ergens van ken).

http://www.marktplaats.nl/s/831044309598.html?startDateFrom=1452772587000&utm_source=systemmail+systemmail&utm_medium=email+email&utm_campaign=SavedSearches+CA_Buy_B_Saved_Search

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden