Ga naar inhoud

w8 ditjes en datjes.. etc


Ydwer

Aanbevolen berichten

Hallo, hallo,

 

@@Flying Dutchman De nieuwe W8-er is er nog :wink:

 

Ik wacht nog steeds op m'n broertje, hij heeft het erg druk en hoop snel aan de beurt te zijn.. Ik had al eens gebeld met een garage maar die wilden er niet aan beginnen.. Ik rijdt er nog gewoon mee.. Stuur maakt wel irritant geluid dus wil niet lang meet wachten.. Ook bij lange afstanden merk ik dat de water temperatuur naar de 110 graden gaat, dus thermostaat is nog steeds stuk :roll: Ik rijdt vooral kleine stukjes dus heb er normaal geen last van, vraag me wel af of het erg is om zo door te rijden.. @@tiptronic Is dat stuurhuis nog goed? En wat wil je ervoor hebben?

 

Als de auto klaar is ga ik foto's delen, wil 'm eerst technisch goed hebben voordat ik optisch geld uit ga geven.. Maar aangezien mijn band steeds leegloopt ga ik morgen toch even kijken naar velgen, ik heb geen mogelijkheid ze te passen maar denk wel dat het gaat passen, de maten zijn: ET38 8,5 J 235/35/19

 

Greetzz Marik

Leuk om horen dat ze er nog is!

Iets minder dat je bro geen tijd heb. maarja zo gaat dat "ouwe kranten liefdepapier". Komt goed, hoop ik. Ik persoonlijk ben geen fan van (te) kleine stukkies. Psychologies in me bovenkamer zeg ik dat ze beter goed warm kan worden. (Maar dat wordt ze)

 

Stuurhuis van @@tiptronic is goed! Hebben we getest. Lees mijn topic maar eens. Dan weet je waar hij uit komt.

 

Betreft je velgen +banden wordt kiele kiele denk ik (Als deze ongetrokken zijn) zodra je gaat verlagen. Maar vind dat altijd lastig die banden en velgen maten. Daar kan beter iemand anders vragen. Ik rij nu op velgen en banden van jouw stuurhuis auto met: 235/40/18 en constateer dat deze nog weleens mijn wielkasten raken bij doorveren.

 

Ik zie je volgende keer wel op een meet!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Flying Dutchman
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flying Dutchman

@tiptronic

@@Mark91

 

Dan toch maar ff een paar fotootjes alvast; Foto bij pomp is mijn oude en nieuwe auto..

Beige interieur recaro?

 

Die "oogschaduw" ben ik niet kapot van! Maar gelukkig doen we allemaal wel eens dingen waar een ander het niet mee eens is!

 

Ga ik binnenkort ook doen!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beige interieur recaro?

 

Die "oogschaduw" ben ik niet kapot van! Maar gelukkig doen we allemaal wel eens dingen waar een ander het niet mee eens is!

 

Ga ik binnenkort ook doen!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Heb nog niks aan de auto gedaan, ik heb 'm zo gekocht met oogschaduw.. Ik heb je topic gelezen, wat een pech heb je gehad! En wat een positieve instelling! Chapeau! Zit idd beige vol lederen interieur in maar is geen Recaro voor zover ik weet.. Ik kan niet wachten tot m'n auto onder het mes is geweest.. Daarna ga ik op zoek naar verlaging en laat de ogen polijsten.. Ook flushen zit in de planning, zowel blok als bak (vind 'm nogal zenuwachtig schakelen). Misschien is omzetten naar sportstand genoeg (hou er niet van om 50 in z'n 5 te rijden met 1200 toeren) Wanneer ik de kick down gebruik moet hij veel te lang nadenken voordat íe ervandoor gaat, de tegenligger is dan inmiddels al voorbij :P Het schakelen opzich gaat trouwens wel heel soepel maar hij schakelt mij te vaak zonder reden.. (bij rustig rijden) Ook schokt ie dan soms.. En van achteruit naar de vooruit gaat ook met een klap.. Komt vast allemaal goed ;)

 

@@Flying Dutchman wat ga jij doen waar een ander het niet mee eens is??

aangepast door Markii
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

@@Flying Dutchman wat ga jij doen waar een ander het niet mee eens is??

 

Verrassing!

Eerst goed op onderzoek of het mooi haalbaar is met eigen handen!

 

Ga der van de winter mee beginnen! En zal het in mijn topic komen!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel zin om dan die Nürnberg meet te doen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bedoel je dat van die duitse w8 rijders wat ze vorig jaar op de ring hadden?

 

Dit jaar was het op een vakantiepark wat voor mij te ver weg was, en volgend jaar wouden ze het ergens in oostenrijk houden... is mij persoonlijk te ver weg voor een weekendje een pak hem beet 20 w8'en te loeren :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dat van die duitse w8 rijders wat ze vorig jaar op de ring hadden?

 

Dit jaar was het op een vakantiepark wat voor mij te ver weg was, en volgend jaar wouden ze het ergens in oostenrijk houden... is mij persoonlijk te ver weg voor een weekendje een pak hem beet 20 w8'en te loeren :mrgreen:

Daar was ik mij niet van bewust. Dacht idd dat het elke jaar op de Nürnberg was! Oostenrijk doet ik ook niet!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag wat vorderingen gemaakt aan mn W8. Ik heb de voortrein er weer onder gezet, het lijkt nu wat minder een wrak om het zomaar te zeggen.

Volgende week word een andere auto van mij opgehaald door de nieuwe eigenaar.. komt er weer een beetje ruimte om de keet.

 

Heb ook wat andere dingen uit het krat krat uitgepakt en daar kwam zowaar het onderblok tevoorschijn.. het begint wel te kriebelen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag wat vorderingen gemaakt aan mn W8. Ik heb de voortrein er weer onder gezet, het lijkt nu wat minder een wrak om het zomaar te zeggen.

Volgende week word een andere auto van mij opgehaald door de nieuwe eigenaar.. komt er weer een beetje ruimte om de keet.

 

Heb ook wat andere dingen uit het krat krat uitgepakt en daar kwam zowaar het onderblok tevoorschijn.. het begint wel te kriebelen..

Leuk zo'n puzzel in het groot. aangepast door Ad Driessen
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden