Ga naar inhoud

Versnellingspook en versnellingspookhoes vervangen (foto)


BlackPassat

Aanbevolen berichten

Gisteren was ik jarig (de vijftig komt akelig dichtbij nu ik halverwege in de veertigers zit).

De kado's logen er niet om; een mooie DAP 500 met enkele pads, en verder nog heel veel poetsmiddelen. De zwarte 3BG moet immers mooi blijven.

Daarnaast wachtte mij nog een mooie verrassing; een van mijn zoons had op Marktplaats een versnellingspook voor een Passat voor weinig gezien. Hij heeft zelf contact gezocht met de verkoper en het ding op laten sturen. Vooruitziend dat die kanjer is wist hij dat daarvoor de versnellingspookhoes ook los zou moeten. Hij bestelde tegelijkertijd een nieuwe zwartleren hoes omdat de originele hoes al behoorlijke slijtplekken begon te vertonen. De pook en de hoes waren op tijd met de post gearriveerd en vandaag kon ik het spul monteren. Stiekem kostte het toch nog wel een uurtje of twee om het netjes te doen maar ik ben tevreden met het resultaat:

post-6739-1423823288,781_thumb.jpg

Jolanda, Kenneth en Glenn bedankt voor de mooie kado's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk als je familie van die passende kado's geeft!

 

maar zit de pook er niet achterstevoren op?

 

Dat zou zomaar kunnen, ik heb heel lang getwijfeld hoe die nou moest zitten. Uiteindelijk heb ik hem zo eropgezet omdat mijn rechterduim precies uitkomt in de "deuk" aan de zijkant. (Nu ik er zo over nadenk een flauwekulargument want omgedraaid zit die deuk er natuurlijk ook) Maar eens even een paar dagen proberen, daarna kan ik hem eventueel nog omdraaien. (al zal dat wel weer een hoop tijd kosten, maar een uurtje in de Passat is geen verloren uurtje :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Thijs en Adamski;

Toch maar even omgedraaid, met zulke goeie feedback moet je iets doen nietwaar? :wink:

En aan allen die wel of juist niet mooi vinden: is het niet prachtig dat we al die persoonlijke voorkeuren samen zien komen op dit forum, en ieder daar zijn gedachten over kan en mag hebben?

Voor mij is erg belangrijk dat een puber van veertien met heel andere dingen aan zijn hoofd dan de auto van pa, juist al die moeite neemt om zo'n passend kado te vinden. Dat betekent voor mij heel veel.

post-6739-1423823289,5154_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is erg belangrijk dat een puber van veertien met heel andere dingen aan zijn hoofd dan de auto van pa, juist al die moeite neemt om zo'n passend kado te vinden. Dat betekent voor mij heel veel.

 

Dat kan ik mij goed vorstellen :thumb:

 

Mooie pookhoes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden