Ga naar inhoud
  • 0

Je alarm af laten gaan


Guido

Vraag

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Als je een keer je alarm wilt horen. (volgens mij standaard op de 3bg) Dan moet je eens je achterklep met je sleutel openen. Leuk? noujah wel aardig :P . Stond in de handleiding bij alarm. :lol:

 

Hoi..

 

Het was niet standard op de 3bg..

 

Ik heb het er niet op zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wist niet eens dat ik het erop had zitten, dacht dat het nietwerkte of niet alleen maar voorbereid was.

Tot dat ik de hond een keer achterin de koffer had... ff 6-packje halen.

Toen ik terugkwam, en de hond opsprong ging spontaan mn claxon toeteren en de lampjes knipperen....

 

Toen wist ik dus dat ik een af-fabriek alarm had met interieurbewaking.

 

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

klopt, maar ik wist niet of het werkte.

ik ben al eens in de auto gaan zitten en met de AB de boel dicht gedaan.

Er gebeurde niets...

 

Toen dacht ik dat het niet aangesloten was of dat het niet werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat zie je toch meteen, Jurgen?

 

Fabrieksalarm + interieursensor heeft een knop zitten op de B stijl, en in de binnenverlichting aan de zijkanten zitten de ultrasoon sensoren.

 

Waar zit dat? :D Ik heb de mijne ook nog nooit gehoord. Moet er volgens mij wel opzitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is strek dat jullie erover beginnen, mijn vrouw komt thuis van de week en begint erover dat een alarm afging van de auto. Heb hem nu al een paar jaar maar wist niet dat het er op zit en zal met jullie aanwijzingen eens op zoek gaan of dat ik hem ook af kan laten gaan !

Vreemd een tijdje geleden hebben ze ingebroken en toen hebben we niets gehoord !????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Neen de ramen stonden niet naar beneden ! Echter ze kan het niet meer navertellen wat ze deed maar ze deed iets anders als anders met een vd deuren half dicht of wat dan ook en ze trok hem weer open.

(met andere woorden heel on samen hangend maar er ging in ieder geval een alarm af !!!!)

Kan het nu volgens jullie aanwijzingen niet uit proberen want ze is er nu weer mee weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden