boelie1977 Geplaatst 10 april, 2009 Rapporteer Geplaatst 10 april, 2009 Fijne baas,ben je ook mooi klaar mee. Succes met een nieuwe baan te vinden.
SirSpamalot Geplaatst 17 april, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 april, 2009 Zo. Niets bijzonders. Omdat ik deze week vakantie had, heb ik de S4 ventilatieroosters die hier al een jaar in de kelder lagen ingebouwd. Grof toegesneden: Markeerd: en uitgeknipt: Ingebouwd: Niet zeker of het nuttig is, maar het is met zekerheid niet nadelijk
3V Geplaatst 17 april, 2009 Rapporteer Geplaatst 17 april, 2009 Dit is toch de voorkant van de voorwielkuipen? Is het dan de bedoeling dat het voor extra koeling van de remmen zorgt? Heb het nog nooit gezien op een Passat, leuke mod!
diesel986 Geplaatst 17 april, 2009 Rapporteer Geplaatst 17 april, 2009 Mooie mod Dit is toch de voorkant van de voorwielkuipen? Is het dan de bedoeling dat het voor extra koeling van de remmen zorgt? Heb het nog nooit gezien op een Passat, leuke mod! Deze sleuven zijn bedoelt om de lucht die door de interkoeler(s) komt beter weg te laten stromen.
DM Geplaatst 17 april, 2009 Rapporteer Geplaatst 17 april, 2009 Deze sleuven zijn bedoelt om de lucht die door de interkoeler(s) komt beter weg te laten stromen. Klopt helemaal, is om heat-soak van de S4 IC's te voorkomen, betere doorstroming van de rijwind
SirSpamalot Geplaatst 18 april, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 18 april, 2009 Deze sleuven zijn bedoelt om de lucht die door de interkoeler(s) komt beter weg te laten stromen. Klopt helemaal, is om heat-soak van de S4 IC's te voorkomen, betere doorstroming van de rijwind Yep. Zoals gezegt: Ik weet niet of het aan de TDI nodig is, maar het zal zeker niet van Schade zijn. Misschien reseve hp`s in de zomer, en een beetje reserve voor de A/C
FrankQS Geplaatst 22 april, 2009 Rapporteer Geplaatst 22 april, 2009 Goed bezig ! (Deze had ik ook nog (steeds!) op mijn to do lijst staan) Lijkt mij wel zinvol deze mod.
SirSpamalot Geplaatst 26 april, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 26 april, 2009 Zo. Omdat ik nu en paar delen van de lakker terugheb, ben ik ´n betje bezig geweest: Gesloten kap: Geopened: Koelerbak: Reacties zijn welkom. THX for looking.
denmen29 Geplaatst 26 april, 2009 Rapporteer Geplaatst 26 april, 2009 ziet er super mooi uit dat carbon look gaaf dat je de motor niet meer kan zien
Sander de Vet Geplaatst 5 mei, 2009 Rapporteer Geplaatst 5 mei, 2009 Heel gaaf zo'n carbon motor, helemaal super!!!
SirSpamalot Geplaatst 27 mei, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 27 mei, 2009 Zooooo...... Heb de stoelen door die van Sietze vervangen: De middenarmsteun heb ik ´n beetje opgepimpd Omdat de originele stoffering te hard was, heb ik 10mm schuim toegevoegd en ´n beetje nappa leer aangepast. Veel geakkelijker nu
HendrikV5 Geplaatst 28 mei, 2009 Rapporteer Geplaatst 28 mei, 2009 Kijk dat zijn pas mooie stoelen! Je 3e remlicht vind ik trouwens ook smullen. Ik heb zo'n pestpokkenhekel aan bumperklevers, kan nog wel een tekstje bedenken, hihi.
SirSpamalot Geplaatst 29 mei, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 29 mei, 2009 Kijk dat zijn pas mooie stoelen! Goh hoe zou dat nou komen denk je? De lijsten zijn terug van de lakker en opgeplakt.Ik ben nog in verwachting van sommige onderdelen, maar dan zal ik foto´s maken
Aanbevolen berichten