slinky Geplaatst 5 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 5 maart, 2009 Very nice Wat me opvalt is dat de Reverse onder de 5 zit? Ik heb dat nog nooit gezien bij VW.
jeroen Geplaatst 5 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 5 maart, 2009 Mooie bak hoor! @slinky: ook hier zit de reverse onder de vijf
SirSpamalot Geplaatst 5 maart, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 5 maart, 2009 @all Heren. Dank u wel voor uw vriendelijken opiniestukken Et zijn niet alle Fotos ( zoals vermeld : http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=214811 / 20.000 clicks hehe) @3V Heet "Fjordblau" , Kleurcode R5V, redelijk raar.Destijds dacht ik van een zilveren te koopen, maar alleen voor dit kleur was een verschil van duizend Mark gevraagt .Royalgroen en BMP wilde mijn vrouw niet, zo hebben wij een compromis gevonden. De correcte beslissing, van vandaag uit gezien @DM 09/2006. Ik wist het wel 8) @Antonio Jouw Passat heb ik ook eerder gezien, zoals die van DM op PW. Mooie pic met die wolkjes op de Motorklap @slinky Die zat altijd daar
denmen29 Geplaatst 5 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 5 maart, 2009 wat een auto ik heb er geen woorden voor gewoon super je heb echt alles erop en eraan ik hoop hem een keer in het echt tegen te komen maar dan moet ik wel een bakje bij houden voor mijn kwijl hihihihi gr dennis
bm-er Geplaatst 5 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 5 maart, 2009 "En hierbij kroon ik u tot LED-koning." Lekker knutsel object. Die kleur kom je weinig tegen, terwijl die kleur Fjordblauw juist zo mooi is. Mijn broer had die kleur ook destijds op zijn 3B V5 4motion Variant en dat zag er gewoon goed uit. Staan er nog meer mods op de planning?
VW-18T Geplaatst 5 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 5 maart, 2009 Lekkere waslijst! Jij bent lekker bezig geweest. Ziet er goed uit.
j.vanderloo Geplaatst 5 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 5 maart, 2009 Mooie auto...... erg gaaf. alleen dat kenteken he Ziet er zo duits uit
blaauwwiekel Geplaatst 5 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 5 maart, 2009 Klasse,,En die acdc vind ik ook toppie....Big balls,jou got big balls whe got big balls.
SirSpamalot Geplaatst 6 maart, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 maart, 2009 Staan er nog meer mods op de planning? Ik dacht van gekleurde stootlijsten (?),evtl. witte SML´s (met roode LED´s natuurlijk ), leeren deurpanels, verwarmde voorruit (deze rangorde) alleen dat kenteken he Ziet er zo duits uit Hetzelfde verhaal hebben wij hier met Nederlandse Kenteken Klasse,,En die acdc vind ik ook toppie....Big balls,jou got big balls whe got big balls. 42 en geen beetje wijze, bah, zacht Nog steeds en fan van AC/DC, Cheap Trick, ZZ Top 8)
antonio Geplaatst 7 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2009 @AntonioJouw Passat heb ik ook eerder gezien, zoals die van DM op PW. Mooie pic met die wolkjes op de Motorklap Ik heb jouw passat ook al lang gezien. Ik had jou auto als voorbeeld met de BBS CH velgen. Dit vind ik heel mooi.
sabo Geplaatst 7 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2009 Bommetje vol noemt de autohandel deze wagen, denk ik. Echt prachtig. Dacht met weemoed terug aan mijn 4motion. Als je nu echt niet meer weet wat er nog "gemod" moet worden........Een verwarmde, in hoogte verstelbare lichtmetalen TREKHAAK! Heb alleen ff het onderdeelnr niet
oele Geplaatst 7 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2009 Ik blijf me verbazen over de BBS velgen. Er zijn weinig wielen die er in het rek zo duf uitzien en eenmaal onder een auto er helemaal uitspringen. Mooie kar man!
SirSpamalot Geplaatst 7 maart, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2009 Heb alleen ff het onderdeelnr niet Wat jammer, zeg LED verlichted?
SirSpamalot Geplaatst 8 maart, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 8 maart, 2009 Hoi. Heb gisteren een MP3 Drive van Blaupunkt gekocht (op e-gay).Nu ben ik aan overlegen, waar de USB contact te plaatsen.Bruikbaare voorstellen?
MennoTDI Geplaatst 8 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 8 maart, 2009 Heb eens iemand gezien die de usb aansluiting uit zn blindplaatje op de middenconsole gemaakt heeft, daar in de buurt van de achterruitverwarming, alarmlichten ect, maar weet niet of daar bij jou ruimte is?
The Master Geplaatst 9 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 9 maart, 2009 Beetje jammer dat de auto nog zo standaard is, ga je nog dingen veranderen? Mijn god wat een toffe kar zeg, jij bent geod bezig!!! Alweer een nieuw project op het oog???
SirSpamalot Geplaatst 17 maart, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 maart, 2009 Jonges. MP3 player op zondag ingebouwd Gisteren op ebay twee Micro HDD´s gekocht, omdat aan de kas geen USB aansluitmogelijkheid is Out of the box: Klaar: Vandaag een Jap specs-lijst voor de frontbumper gekocht (30 € )
3V Geplaatst 18 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 18 maart, 2009 Jonges.MP3 player op zondag ingebouwd Gisteren op ebay twee Micro HDD´s gekocht, omdat aan de kas geen USB aansluitmogelijkheid is Vandaag een Jap specs-lijst voor de frontbumper gekocht (30 € ) Da's niet duur. Via Ebay of zo?
SirSpamalot Geplaatst 18 maart, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 18 maart, 2009 De lijst is van een Duitse Forum lidmaat, de HDD´s via ebay voor 25€ (gebruikt)
SirSpamalot Geplaatst 10 april, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 10 april, 2009 Hoi. De Japanlijst is alweer verkocht.Het was te weelderik om ze aan te slijpen. Ik heb het an een ca. 20cm stuk geprobeerd maar was niet gelukkig met het resultaat. Derhalve heb ik een nieuwe gekocht en naar de lakker opgeleeverd. Ik denk dat dit de beste oplossing was. Ik heb nog een paar dingen bij de lakker 8) , maar alleen omdat ze al opgelevered waren. Mijn vrouw is sinds twee weeken werklos
Groovejunk Geplaatst 10 april, 2009 Rapporteer Geplaatst 10 april, 2009 Dat is vervelend om te lezen dat je vrouw werkeloos is. Wegens reorganisatie?
SirSpamalot Geplaatst 10 april, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 10 april, 2009 Mandaats-opzegging zegt hij. Maar het was meer een slechte sympathie/antipathie ratio vanwege zijn levensgezellin, die iedere dag op zoeke naar en grond was om te kankeren. Mijn vrouw was niuew in de bedrijf (2mnd) en iedereen was gelukkig met haar (met uitname van de genoemde person). De baas was aan´t bedenken mijn vrouw een vaste contract te geven (Frijdags).Op maandag was zij ontzlagen..........
Aanbevolen berichten