Ga naar inhoud

De blauwe Duitse (56k ga koffie zetten)


SirSpamalot

Aanbevolen berichten

@all

Heren.

Dank u wel voor uw vriendelijken opiniestukken :thanks:

Et zijn niet alle Fotos ( zoals vermeld : http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=214811 / 20.000 clicks hehe)

 

@3V

Heet "Fjordblau" , Kleurcode R5V, redelijk raar.Destijds dacht ik van een zilveren te koopen, maar alleen voor dit kleur was een verschil van duizend Mark gevraagt :shock: .Royalgroen en BMP wilde mijn vrouw niet, zo hebben wij een compromis gevonden.

De correcte beslissing, van vandaag uit gezien :)

 

@DM

09/2006.

Ik wist het wel 8)

 

@Antonio

Jouw Passat heb ik ook eerder gezien, zoals die van DM op PW.

Mooie pic met die wolkjes op de Motorklap

 

@slinky

Die zat altijd daar :P:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

"En hierbij kroon ik u tot LED-koning."

 

Lekker knutsel object. Die kleur kom je weinig tegen, terwijl die kleur Fjordblauw juist zo mooi is. Mijn broer had die kleur ook destijds op zijn 3B V5 4motion Variant en dat zag er gewoon goed uit.

 

Staan er nog meer mods op de planning?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Staan er nog meer mods op de planning?

 

Ik dacht van gekleurde stootlijsten (?),evtl. witte SML´s (met roode LED´s natuurlijk :mrgreen: ), leeren deurpanels, verwarmde voorruit (deze rangorde)

 

 

 

alleen dat kenteken he :lol::lol: Ziet er zo duits uit :mrgreen:

 

Hetzelfde verhaal hebben wij hier met Nederlandse Kenteken :mrgreen:

 

 

Klasse,,En die acdc vind ik ook toppie....Big balls,jou got big balls whe got big balls.

 

 

42 en geen beetje wijze, bah, zacht :mrgreen:

Nog steeds en fan van AC/DC, Cheap Trick, ZZ Top 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Antonio

Jouw Passat heb ik ook eerder gezien, zoals die van DM op PW.

Mooie pic met die wolkjes op de Motorklap

 

Ik heb jouw passat ook al lang gezien. Ik had jou auto als voorbeeld met de BBS CH velgen. Dit vind ik heel mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bommetje vol noemt de autohandel deze wagen, denk ik. Echt prachtig. Dacht met weemoed terug aan mijn 4motion.

Als je nu echt niet meer weet wat er nog "gemod" moet worden........Een verwarmde, in hoogte verstelbare lichtmetalen TREKHAAK!

Heb alleen ff het onderdeelnr niet :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hoi.

De Japanlijst is alweer verkocht.Het was te weelderik om ze aan te slijpen. Ik heb het an een ca. 20cm stuk geprobeerd maar was niet gelukkig met het resultaat.

Derhalve heb ik een nieuwe gekocht en naar de lakker opgeleeverd. Ik denk dat dit de beste oplossing was.

Ik heb nog een paar dingen bij de lakker 8) , maar alleen omdat ze al opgelevered waren.

Mijn vrouw is sinds twee weeken werklos :x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mandaats-opzegging zegt hij.

Maar het was meer een slechte sympathie/antipathie ratio vanwege zijn levensgezellin, die iedere dag op zoeke naar en grond was om te kankeren.

Mijn vrouw was niuew in de bedrijf (2mnd) en iedereen was gelukkig met haar (met uitname van de genoemde person).

De baas was aan´t bedenken mijn vrouw een vaste contract te geven (Frijdags).Op maandag was zij ontzlagen..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden