Ga naar inhoud

Waarom niet met een Seat naar een VW dealer?


JH

Aanbevolen berichten

Waarom mag je niet met een nieuwe VW naar een Seat garage of V.V.? Of BV naar skoda of Audi? Het gaat hier om een koppelingsprobleem tijdens garantie. Het is allen VAG en worden allen geïmporteerd door PON. IK vind het een rare situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat in geval van garantie de verkoper van het product je aanspreekpunt is. Je hebt een overeenkomst gesloten met de verkoper, niet met de importeur, fabrikant o.i.d..

 

Dat de verkoper vervolgens afspraken met de importeur of fabrikant heeft omtrent garantieafwikkeling sta jij als consument in principe buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij dat de mensen daar geen kennis/ervaring van/met jouw auto hebben. Je gaat ook niet met een nissan naar een renault garage omdat ze toevallig tot dezelfde groep behoren?

Verder, tja. Zoals Tinus zegt, what's going on?

 

Je slaat de spijker opd e kop... Mijn Niksan dealer is overgenomen door Renault... je gelooft het niet!!! :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij dat de mensen daar geen kennis/ervaring van/met jouw auto hebben. Je gaat ook niet met een nissan naar een renault garage omdat ze toevallig tot dezelfde groep behoren?

 

 

Of met je LP640 naar Motrac :D

 

Volgens mij zou je dan naar de Deutz-Fahr dealer moeten.....

 

Lamborghini heeft trouwens ook een R8: http://www.lamborghini-tractors.com/en- ... dproduct=4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zou je dan naar de Deutz-Fahr dealer moeten

 

Dat zijn toch tractoren? Motrac verkoopt interne transportmiddelen onder de naam MotracLinde, vorkheftrucks en is een Pon onderneming. Leuke R8 trouwens.

 

Haha, jij maakt de link naar de Pon-organisatie en ik naar de Lambotractoren. Die zijn identiek aan de groene Deutz-Fahr en de oranje Same. Deutz-Fahr werd trouwens tot voor kort geimporteerd door Sieberg, onderdeel van Geveke en dus ook een Pon onderneming.

 

En zo kom je Pon overal tegen. Kijk hier ook maar eens: http://www.koepon.nl/holding/index.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om een ongeveer 2 jaar oude Altea XL. Aangezien er in de buurt van mij ouders geen Seat dealer meer zit zal pa met de Seat naar een andere stad moeten. Maar er is wel een VW/Audi dealer. Ik begrijp het hele garantie verhaal wel. Maar het is toch Allemaal VAG en PON. Volgens mij moet de VW ook reparatie's onder garantie kunnen doen aan een Seat.

Het ligt er overigens dik boven op dat deze merken onder een hoedje vallen. Probleem is iets met een cilinder van de koppeling. Asje gebroken en zit vast. :? Verder weet ik er ook niets van. T'is een 1.9 TDi 105 paardjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden