Ga naar inhoud
  • 0

Verwarmd Vooruit


VolkswagenPassat

Vraag

Ik heb sinds enkele maanden een VW Passat Variant 2003 - Benzine 2.0 20v

Er zit een sterretje in mijn ruit, is niet meer de fixen.

Ik heb geinformeerd en het ruit kan kosteloos vervangen worden.

Na een beetje doorvragen kon er voor 40 euro extra een verwarmd voorruit in.

Natuurlijk ben ik te lui om te krabben van de winter.

Nu ben ik alleen benieuwd of deze zondermeer aan te sluiten is ?

Kan ik hem bijvoorbeeld gewoon verbinden met de schakelaar van mijn achterruitverwarming ?

Of moet er nog iets tussen komen ?

Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die dit ook wil of heeft gedaan, of weet hoe het moet.

Ik denk dat als meer mensen dit weten dat ze het ook willen hebben.

 

Hoor graag van jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik weet niet of het klopt maar ik lees overal dat de verwarmde voorruit niet met zonneband leverbaar is, dus als je daar waarde aanhecht is het iets om rekening mee te houden.

 

 

hoi, dat klopt ik heb zelf ook voorruitverwarming en die is inderdaad niet leverbaar met zonneband.

je kunt er altijd nog eentje zelf opplakken, als je dat graag wilt...en mooi vind..toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik weet niet of het klopt maar ik lees overal dat de verwarmde voorruit niet met zonneband leverbaar is, dus als je daar waarde aanhecht is het iets om rekening mee te houden.

 

 

hoi, dat klopt ik heb zelf ook voorruitverwarming en die is inderdaad niet leverbaar met zonneband.

je kunt er altijd nog eentje zelf opplakken, als je dat graag wilt...en mooi vind..toch...

 

Idd plakken is een optie...............................................maar of het mooi is :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ooit een Ford gehad met zo'n verwarmde voorruit, maar ik werd er helemaal gek van. Overdag is er niets aan de hand, maar als je in het donker rijdt, weerspiegelt elk licht (straatverlichting, koplampen van tegenliggers, etc.) in die draadjes in de ruit, en dat effect is nog erger als het regent. Ik vond het niet wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

is mij wel opgevallen dat er verschil is per ruit. Nou even een voorbeeld van een ander automerk, sorry, maar een collega heeft een oud model mondeo, daar zie je de draadjes lopen, terwijl een vriend een nieuw model mondeo heeft daar is het dan weer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
kan het zijn dat mijn 3c het ook heeft?

Het is ook leverbaar op de 3C. Je moet het herkennen aan de dunne draadjes in de voorruit, en mogelijk wordt er minder lucht op de voorruit geblazen als je op de clima het knopje met het voorruitsymbool gebruikt.

 

Ik denk ook wel dat je het kan zien aan de opties die vermeld zijn op de sticker die in de bak van het reservewiel is geplakt.

 

http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/ ... scodes.htm

 

Misschien is het wel één van deze codes, deze tabel kan je ook voor de 3C gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

groovejunk heeft OEM voorruitverwarming (was met deze voorziening afgeleverd)

en ik heb OEM aftermarket voorruitverwarming :mrgreen:

 

toevallig week geleden auto´s naast elkaar gehad en naar symbolen in ruit gekeken

mijn ruit is bij schadebedrijf gezet maar is bij vwdealer besteld en dus oem

 

zelf had ik met orginele onderdelen een kabelboom met relais gemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden