Ga naar inhoud

Velgen keuze


Dannydude1.8t

Aanbevolen berichten

Hallo passat liefhebbers,

 

Ik zal me eerst even voorstellen want ik heb me pas vrij recentelijk aangemeld. Ik ben Danny en ik rij sinds kort een Passat 3bg uit 2003. het is een 1.8Turbo die door ABT onder handen is genomen en nu een respectievelijke 193pk heeft. Verder is hij nog steeds voorzien van de Black magic pearl lak en schuift hij heerlijk over de weg door een Eibach pro street s schroefsetje.

Voorlopig rolt hij op A8 velgen met dunlop banden 235/35/19 maar deze rijd ik nu al zo lang (ze hebben voorheen onder mijn golf IV gezeten)

 

Nu is mijn vraag aan jullie wat jullie uit de volgende opties het mooist vinden, alles is overigens in 19":

- R32 wielen van de golf V post-5834-1423822924,9583_thumb.jpg

- BB5 Time Attackpost-5834-1423822925,4739_thumb.jpg

- of de A8's houden

 

Bedankt alvast voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

BBS is heel gaaf

 

heb ff foto opgezocht van dikke audi

 

Die Audi is echt heel dik inderdaad! maar dit zijn niet dezelfde velgen toch? maar het schept wel meteen een heel vet beeld :D

Heb je miss ook een foto van een auto (liefst een 3bg natuurlijk) met de chrome strips.

Ik zal anders na het werk ff een foto van me auto posten misschien dat iemand de BB5's er onder wil sjoppen. Zou heel Joofel zijn! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel mensen, zoveel smaken en meningen. Persoonlijk vind ik de R32 velgen het mooist staan bij een zwarte auto. Het rood met zwart is ook wel apart, maar ik zou juist willen dat mijn velgen "eruit springen". Dat vind ik in het laatste geval niet.

Ik zou gewoon doen waar jij het meeste een goed gevoel bij krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwarte velgen onder een zwarte auto wil heel goed, maar dan moet je het plaatje ook compleet maken met getinte ramen en laag op de wielen. Ik heb zelf zwarte wielen onder de auto en het maakte nogal wat verschil nadat ik mijn ramen getint had.

 

De BB5 zijn mooie wielen, maar ik vind de rode bies te aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartstikke bedankt voor jullie veelvuldige reacties!! :thanks: heel divers allemaal. mijn voorkeur gaat overigens nog steeds uit naar de BB5's mijn auto ligt zeer laag en de geblindeerde ramen staan ook al in de planning. al vindt ik de argumenten over dat de r32 velgen mooi afsteken tegen de donkere ook het overwegen waard. Moeilijk moeilijk moeilijk :?

Voor het prijs verschil hoef ik het iig niet te laten 4 x R32 is 700 euro en 4 x BB5 is 880 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ marco

 

Dat ben ik inderdaad met je eens die BBS CH zijn echt DE wielen! maar ja die zijn ook ECHT DUUR! en dat is op het moment niet 1 rib uit m'n lijf maar werkelijk allemaal :cry:

het valt natuurlijk ook te vermelden dat wanneer je je Pasast zo mooi mogelijk wilt hebben, je ff moet wachten en doorsparen. Alleen komt dan bij mij meneer ongeduld om de hoek kijken :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden