Ga naar inhoud
  • 0

Wat trek ie snel op


Marcel van Es

Vraag

Hoi Allemaal

 

Ik heb hem nu ook in de sport stand staan, (Bedankt Antonio ik vind het echt geweldig ) maar ik merk het wel, hij reageert er veel sneller op.

En als ik hem in trap dan moet ik op passen dat ik niet gaat vliegen want Ik zit binnen en poep en een scheet op de 140 km/uur. :lol:

Even een paar foto's plaatsen.

mwqv7s.jpg

mwqwpk.jpg

mwqwxh.jpg

mwqx5j.jpg

mwqxdx.jpg

 

Ik heb een passat 130 pk, maar volgen mij is ie opgevoerd ik weet het niet ?

Hij reageert zo fel, als ik 80 rijd en trap hem even in dan zit ik zo op de 120 ik denk dat het een seconde of 3-4 is dat ik nodig heb misschien wel korter.

Is het na te gaan of ie opgevoerd is (getuned ik weet niet of dat echt met snelheid te maken heeft dan rijd ie geloof ik iets harder van.)

Groetjes Marcel van Es. :lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Mooi,,

waarme heb jij je spiegel kapjes bevestgid ?

 

Hoi Choompassat

 

Ik heb dat met dubbel zijdig kleefband, maar ik zit er heel erg over na te denken om ze er van af te halen als ik achter het stuur zit dan kijk je er alsware tussen door het sluit niet naadloos op elkaar aan dat vind ik wel zonde, en ja als je voor de auto staat dan staat het wel goed, want dan zie je die openingen niet.

En dan de bestaande spiegel kappen te laten spuiten, wel choomlook.

Maar ik heb nog geen spuiter kunnen vinden hier inde buurt die het kan.

Groetjes Marcel van Es.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wat heeft Antonio dan gedaan, je computer aangepast?

 

Antonio heeft bij mij de kic-down vervangen door hem in de sport stand te zetten.

Normaal gesproken in de kic-down schakelt ie terug naar de laagste versnelling, nu blijft ie in de zelfde versnelling en zie je de meter van de torenteller zowat naar het uiteinde gaan waar door ie zo krachtig wordt dat je het gevoel krijg dat ie vliegt.

 

Verder heeft ie de Duitse taal vervangen door Engels die begrijp ik een stuk beter.

En hij heeft mij enorm geholpen met het inbouwen van mijn Bi-Xenon lampen.

Groetjes Marcel van Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wat heeft Antonio dan gedaan, je computer aangepast?

 

Antonio heeft bij mij de kic-down vervangen door hem in de sport stand te zetten.

Normaal gesproken in de kic-down schakelt ie terug naar de laagste versnelling, nu blijft ie in de zelfde versnelling en zie je de meter van de torenteller zowat naar het uiteinde gaan waar door ie zo krachtig wordt dat je het gevoel krijg dat ie vliegt.

 

Verder heeft ie de Duitse taal vervangen door Engels die begrijp ik een stuk beter.

En hij heeft mij enorm geholpen met het inbouwen van mijn Bi-Xenon lampen.

Groetjes Marcel van Es

 

Omdat ik zelf waarschijnlijk ook een tiptronic wil vroeg ik mij af wat precies de verschillen zijn tussen de "normale" stand en de sportstand waar jullie het over hebben. Zit er in de auto zelf niet een knopje met sportstand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden