Ga naar inhoud

Hoeveel KM achter de rug?


Rene

Aanbevolen berichten

Nu staat hij op 237.000km ik noem dat net ingereden. Nu begint het echte werk pas.

 

(Ik concureer met de Volvo 240 DL van mijn broer die er bij 392.000 mee gestopt is, en er komt volgende week een nieuwe motor in, nog minstens 155.001 te gaan al is het voor de eer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vorige week zaterdag de 3 ton gepasseerd. Nu 300835 km op de klok. Dinsdag komen er trouwens nieuwe homokineten in. Ruim een jaar geleden begonnen ze te ratelen, maar nu wordt het me toch te erg. Gelukkig heb ik op ebay.de een nieuwe set kunnen scoren voor slechts â?¬ 99,- plus â?¬25 verzendkosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week zaterdag de 3 ton gepasseerd. Nu 300835 km op de klok. Dinsdag komen er trouwens nieuwe homokineten in. Ruim een jaar geleden begonnen ze te ratelen, maar nu wordt het me toch te erg. Gelukkig heb ik op ebay.de een nieuwe set kunnen scoren voor slechts â?¬ 99,- plus â?¬25 verzendkosten.

 

Da's niet duur volgens mij!

8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee volgens mij ook niet. Ik had hier prijsopgaf laten doen en dan kwamen ze op â?¬184,- per stuk. Ook heb ik er nog een ashoesrubber bij gekregen. Op de site van de fabrikant (http://www.pex.de) kosten ze â?¬ 130,- excl. BTW en verzendkosten.

 

Toevallig werd er een set aangeboden op ebay en ik was de enige bieder, dus ik kocht ze voor het startbod. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 1,8 benzine met 147k KM op de teller...

En iedere week komt er een dikke 900km bij.

 

Waarom geen diesel...?

Toen ik deze kocht wist ik nog niet dat ik zoveel zou gaan rijden.

En nu wil ik hem niet meer kwijt :)

(Of een goede fee zou er ooi een diesel motortje in moeten toveren)

:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden